Stránka 3 z 4
Re: Drive mode
Napsal: 26 kvě 2016, 07:46
od milan74ma
jj, minimalne pri mojom automate je to "citit" ten rozdile v pruznosti medzi "NORMAL" a "SPORT"
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 08:48
od Haberas
Jaké máte zkušenosti se SPORT režimem? Za mne ano, malinko to zlepší odezvu, ale takové to wau mi tam chybí. Tedy když to zrovna nepotřebuji a jen tak si s tím hraju, tak je ten zátah při nižších rychlostech (50-90) solidní . Když ale potřebuji bezpečně předjet třeba kamion a dostat se tak rychleji nad 90, tak najednou efekt zrychlení chybí.
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 11:43
od Axel.Foley
V tebou popisovaném případě to samotný režim SPORT nezachrání, musíš si podřadit. Objem nenahradíš, k tomu auto tvaru letící cihly.
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 12:17
od Pata.87
Tak tak Axel. Objem ničím nenahradíš ani když by tam byli dvě turba. Režim sport mě nic neříká osobně. Ano je auto svižné kord s At. Ale nikdy sem ho moc nepoužíval. Ani u i40 a ani teď i30
Ale mam vyzkoušené a přijde mě osobně že ten At v normálním režimu po městě při normální rychlosti docela hodně nízko. A to až moc na muj vkus.
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 12:59
od Pata.87
Točí nízké otacky v normalu
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 13:36
od stanKon
To Haberas:
A používáš při tom předjíždění KICK (rychlé prošlápnutí plynového pedálu)? Jak má ten automat poznat, že chceš prudce zrychlit?
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 14:58
od Haberas
Mám za to, že to tak dělám. Přijde mi ale, že to prošlápnutí funguje lépe v normální režimu, než když už je zapnutý ten sportovní, kde to sice je více v otáčkách, ale zrychlení se už moc nekoná (Asi táhne více odspodu
). Otestuji.
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 19:22
od idam.i
Pri každom predbiehaní Kickdown ?
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 21:05
od stanKon
To je ale zase fabulace
.
Netrolíš trošku
?
Ty když chceš po autu silnější zátah nepodřazuješ?
Jak má automat poznat, že od něj zrovna potřebuješ vyšší točák? V manuálu si podřadíš, protože víš kdy, sám.
Takže v automatu to je stejné, když mu tu informaci nedáš bude se snažit na rychlost, kterou má zařazenou. Někdy to stačí někdy ne,
Re: Drive mode
Napsal: 13 kvě 2021, 22:08
od idam.i
Pokiaľ otázku smeruješ na mňa,tak nie.Stači mi razantnejšie potlačiť pedál a automat podradí.
Na podľahu to zadupnem keď chcem niečo extra.
Buď si moc dynamický jazdec,alebo nemáš cit v nohe.
Re: Drive mode
Napsal: 14 kvě 2021, 07:08
od stanKon
Anebo to bude tím, že neznáš DCT a blbě pindáš. CVVT se samozřejmě chová úplně jinak. Ale to jsem vzhledem k tomu jak se tu chováš předpokládal, že víš
.
Jinak bych chtěl vidět to zrychlení na sedmičku plynem s dnešními motory
.
Jo Audina taměla 2,5 litru šest válců, ta si to uměla ještě zařídit, ale to je minulé století
.
Re: Drive mode
Napsal: 14 kvě 2021, 07:45
od petzl62
Ale no tak
Ty máš poslední dobou problém s ženou, nebo pravou(levou) rukou?
Vyskakuješ jak čert z krabičky a jeb.. tady lidi za cokoliv, co neodpovídá tvým dojmům a představám? Viz. Borek v jiném vláknu, teď opět další? Trošku uber stanKone
Jezdím s DCT 4 roky a 160tis. km. Bez jakýchkoliv problémů upozorňuji
Za celou dobu jsem kickdown využil asi 3x
Jednou proto, že mě to zajímalo- hned zezačátku, podruhé a potřetí k rychlejšímu předjetí kamionů na krátkých úsecích z toho jednou i v režimu sport. Eco režim kromě tuhých mrazů po ránu nepoužívám a jinak jezdím převážně v Normal módu. A převodovka vždy podřadí při předjíždění tak, jak potřebuju. Takže možná s tím citem v noze fakt nebude něco v pořádku, pokud potřebuješ pokaždé pedál zadupnout až do podlahy
Nebo jsou aktuální DCT naprogramovány jinak, než před 4 lety, nevím. Každopádně jsou to převodovky inteligentní a učí se samy stylu jízdy majitele. Je dobré občas na garančce požádat o výmaz adaptivních dat
Re: Drive mode
Napsal: 14 kvě 2021, 08:36
od Haberas
petzl62:
To by mě zajímalo, co se naučila ta moje převodovka, když pohodovou jízdu na spotřebu občas proložím zablbnutím.
Jinak přesně jak píšeš, na sešlápnutí plynu DCT reaguje podle toho jak na to šlápnu, podřadí o jeden dva stupně, podle těžké nohy.
Ve SPORT režimu drží rychlosti ve vyšších otáčkách (o takových 500 výš) a řadí později. Ale jestli je maximální krouťák u toho motoru v 1500 - 2500 otáčkách, tak při SPORT režimu a zvýšených otáčkách už může být mimo optimální rozsah a podřazení a vytočení motoru už takové haló neudělá.
Re: Drive mode
Napsal: 14 kvě 2021, 08:45
od stanKon
OK.
Možná jsem moc vztahovačný když beru ty odpovědi na mě jako rejpání.
Co se týče toho řazení. Je tam snad rozdíl když jedeš na nižší stupně a na nejvyšší? Když se nechci loudat v levém, nebo je tam nějaký kopeček jsou dvě možnosti jak si zajistit dostatečnou rezervu výkonu a) přepnutí do manuálu a podřazení nebo b) kopnutí (to je sekundová věc) obojí má podobné účinky, jen u toho kicku ví ŘJ, že asi chceš zrychlit o pisl dříve.
A ještě mě napadá, tenhle styl používám až na Koně a bude to tím, že má hodně plochou výkonovou křivku (1500-2000 všechno stejně). Prakticky pak DCT udržuje (snaží se držet) motor v co nejnižších otáčkách. Takže když ji do těch otáček chci poslat musím jednu z výše uvedených věcí udělat.
Běžné zrychlení je dostačující, jedná se mi o tu rezervu, aby nebylv případě potřeby motor podtáčenej. Taky kick nepoužívám pokaždé. Při normálním předjíždění to fakt není třeba. Ale původní totaz byl na to, že na sport mu nepřidává tah, proto jsem začal s tím kickem. Zpětně tvidim, že v tomhle to ai nebude, protože ve Sportu by to mělo otáčky držet vysoko samo.
Re: Drive mode
Napsal: 14 kvě 2021, 08:47
od stanKon
Tak Haberas teďnapsal to samé. Je tam strop na ten nárůst výkonu s otáčkama. Ta křivka je fakt dost plochá.
BTW další důkaz že má Nková úprava pro Konu smysl.