Stránka 3 z 4

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 11:36
od m2511
Zdravím všechny navštěvníky, chtěl jsem se zeptat jestli už máš nějak vyřešenou zavadu. Mam stejný problém od začatku koupě tohoto auta - 1,6 -88kw - benzín. Při studeném rozjezdu uplně spadnou otáčky - motor nezdechne, ale přestane úplně reagovat - sešlápnutí plynu a nic se neděje - jediná možnost je sešlapnoout spojku a parkrát prošlápnout plyn - do pořádných otáček (toto studenému mototru určitě nesvědčí) - při servisních prohlídkách jsem se dočkat odpovědí - špatný benzín - kde tankujete, nechte motor chvili nastartovaný než pojedete - jde tam meně benzínu kvuli EU, než se zahřeje. Po mém velkem nátlaku jsem se dočkal odpovědi - je tam špatný softver - musí se přehrát, ale ještě není nový vytvořený v hyundai na něm pracujou ( tomu se dá uvěřit, z toho důvodu že u minulé generace byly stejné problémy u 1,4 benzínu - kolegové co ji mají po přehrání jsou bez problému). Dělali i diagnostiku a že tam nic není - samozřejmě že tam nic nebude pokud motor nezdechne - nějaké kolísání otáček diagnostiku nezajímá. zkoušel jsem tomu přitnout jak spadly otáčky ale nic a motor nechtěl zdechnout - vždycky na poslední chvili tam něco vstřiknul aby to nezdechlo. Je to o život - vyjiždím do křižovatky a auto zustane stát a cuká a cuká - staloose to opakovaně. Děkuji za odpověd nebo případnou diskuzi.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 12:38
od only_one
tak já bych se odbít nenechal. Auto musí jet / studený teplý a rozhodně to co popisuješ je závada, která tě taky může mít poměrně fatální následky.
Ze servisu bych se nehnul a ty povídačky typu SW ... tohle je základní řízení motoru, to buď funguje nebo ne. Za studeného motoru je to o to jednodušší.. Nikdy u žádného auta, když se něco takového děje to v pořádku není. (chyba na straně čídel, klapeke, váhy vzduchu, teploty a pod.. ale je to vada a je nutné najít příčinu a odstranit ji. Pokud si vyloučil špatné palivo pak je nutné najít brouka.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 12:50
od m2511
Čekám právě jestli se neozve někdo to tuto závadu už řešil a nějak vyřešil - už jsem slyšel o více lidech a přímo v servisu mi to taky potvrdil, že mají vice těchto upozornění na tuto závadu. Pravě že kolegové zpátky to řešili u i30 první generace u motoru 1,4 a oba to vyřešili po několika urgencich přehraním SW a mají klid. Mě se to nezdá - podle mě je to taky nějaká chyba na vstřikování ,nebo čidlo . .. Ale hlasim to od koupě a nic se neděje.u nás pouze jeden servis - a to je ještě jiný než kde jsem to koupil díky tomu, že proběhla přeměna hyundai a u nás vznikl nový dealer (dělal fordy a ted děla hyundai) a starý odešel dělat nissany. jiný nejbližší je 40 km. Ještě mě napadlo to obvolat telefonicky, ale nevím. Možná přímo volat Nošovice :mrgreen:

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 13:37
od Kenny
To s tym vyvijanim noveho softveru je podla mna len vyhovorka aby to nemuseli riesit. Mal som problem s DPF a tiez mi v servise povedali, ze Hyundai o probleme vie a ze ked bude novy softver tak sa to bude riesit. Pisal som teda importerovi ake vyjadrenie som dostal od servisu a kedy budu mat novy softver. Importer volal do servisu, potom si ma zavolali a skoncilo to vymenou dpf.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:00
od m2511
Nejhorší je , že je to čistě na nich - nemužu přijít a říkat vyměnte lambdu, nebo tep.čidlo nebo střiky atd - oni si jedou podle diagnostiky - prostě diagnostika čistá - nemáme co řešit. Při nastartování motoru jede ve volnoběh normálně i otačky , ale jakmile zařadím jedničku a auto se rozjede začne poskakovat ,otáčky vprdeli a auto skáče jako koza. Třeba vycouvu zvrat, zavřu vrata , ujedu 15m kde vyjiždím na hlavní cestu řikám si nic nejede šup jedničku rozjedu se a jsem vprdeli, nebo když vyjíždím z parkovi ště to samé - ale dělá to jenom za studena, jak se motor parkrát protočí nebo už je zahřátý tak už to neudělá. Takže rychle spojka +neutrál - parkrát prošlápnu plyn a už to jede normálně. Masakr - vozím rodinu a zustat někde mezi autama uprostřed cesty tak nevím co bych dělal - dávám si na to bacha jak svině, ale ty nervy nestojí za to.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:04
od Kenny
Ked sa servis nema k cinu treba pisat importerovi.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:07
od vorlajz
já měl na starý generaci i30 1.6 CVVT 93 kW stejný problém... v servisu taky říkali že nový sw, ale že není... jediné, co pomohlo bylo to, když jsem ráno po nastartování jemně přidal plyn a pak jsem zařadil a rozjel se a už to bylo ok... jinak auto nejelo...

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:27
od Mr. HYUNDAI
Já měl stejné auto jako vorlajz a dělalo mi za studena to samé. Nechal jsem vymazat adaptabilní data a byl pokoj. U mě ale bylo jasné, že to je jimi, protože jezdím extrémně defenzivně, když mě tedy zrovna některý spolujezdec nevytočí tak, že chci mít cestu co nejdřív za sebou :D , a tak se napsaly na extrémně chudou směs. Jak jsme to smazáním poslali do standardních map, bylo po problému a vydrželo to celou zimu.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:33
od bony
Někdo to tu i psal, jak se restartovat ŘJ. Já měl a sem tam i mám stejný problém pokud ráno nastartuji a hned vyjedu tak to někdy cuká, ale dělá to většinou když je mírně nad nulou.

A mám i dotaz, netuší někdo jak se dá vypnout sytič, mám dojem, že někdy ráno jede zbytečně dlouho. U starých aut Feldy a mám dojem i u Fabky se dal vypnout prošlápnutím plynového pedálu.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 14:42
od Mr. HYUNDAI
Restart/reset ŘJ ne vždy pomůže, vymazání přes diagnostiku je jistější cesta. Nicméně pořád se ve vztahu ke zkušenosti bavíme o první generaci, netuším jak moc jsou adaptabilní data podstatná u motoru v druhé generaci i30 :( .
Na GDi manželky jsem ten problém zatím neměl...

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 15:48
od m2511
no ja to mam 1,6 -88kw - benzín - koupeno duben 2014 - k dnešnímu datu mám najeté pouze 10.000 km - takže nové auto, říkali jsme si s manželkou že si koupíme nové auto at mame pár roku klid, kdyby něco (manželka nastoupila mateřskou)a člověk trne, aby se něco nestalo - už uvažuji o prodeji - dokud trvá záruka. No uvidím, co mi řeknou v servisu - ale jelikož potřebuju auto ,tak už to vidím - ted ne protože vam nemáme co zapujčit atd, přijedte příští týden, nic jsme nenašli atd.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 10 led 2017, 17:00
od vorlajz
Mr. HYUNDAI píše:Já měl stejné auto jako vorlajz a dělalo mi za studena to samé. Nechal jsem vymazat adaptabilní data a byl pokoj. U mě ale bylo jasné, že to je jimi, protože jezdím extrémně defenzivně,
já tedy defenzivně nejezdil... :D :D :D

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 11 led 2017, 07:16
od Axel.Foley
m2511 píše:Čekám právě jestli se neozve někdo to tuto závadu už řešil a nějak vyřešil - už jsem slyšel o více lidech a přímo v servisu mi to taky potvrdil, že mají vice těchto upozornění na tuto závadu. Pravě že kolegové zpátky to řešili u i30 první generace u motoru 1,4 a oba to vyřešili po několika urgencich přehraním SW a mají klid. Mě se to nezdá - podle mě je to taky nějaká chyba na vstřikování ,nebo čidlo . .. Ale hlasim to od koupě a nic se neděje.u nás pouze jeden servis - a to je ještě jiný než kde jsem to koupil díky tomu, že proběhla přeměna hyundai a u nás vznikl nový dealer (dělal fordy a ted děla hyundai) a starý odešel dělat nissany. jiný nejbližší je 40 km. Ještě mě napadlo to obvolat telefonicky, ale nevím. Možná přímo volat Nošovice :mrgreen:
Měl jsem stejný problém s cukatůrou studeného motoru 1,4 při poklesu teplot pod cca 5°C. Jak píše Mr. Hyundai, první 2 km byly hodně defenzivní. Mluvil jsem o tom s technikem v servisu, prý řešení není. Říkal jsem i o mazání adaptabilních dat, bylo to někde u 4. servisky. Nevím, co s autem udělali, poslední zimu cukatůra přestala. Jelikož jsem do benzínu začal přídávat VIF, nemůžu ani potvrdit, zda byl za zlepšením servis nebo VIF :-k Jo, a taky jsem začal dělat to, že nejdřív jsem nastartoval, až pak si zapnul pásy. A také jsem začal jezdit trochu ve vyšších otáčkách.

Jestli to nemáte moc daleko, zkuste Automima Opava.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 11 led 2017, 09:32
od m2511
Děkuji, jsem z opavy mam to kousek do automima, ale auto je stále ještě v zaruce ( ještě bude něco malo přes 2 roky) a co jsem zjištoval, tak jakykoliv zasah do čehokoliv od servisu, který nenese značku hyundai je potrestán ukončením záruky - jo musí člověku prostě vyskočit motor z pod kapoty a potom se něco vymění do té doby prostě smůla - tak mi to připadá.

Re: Stráta vykonu motoru

Napsal: 11 led 2017, 09:39
od 69pavel
který nenese značku hyundai je potrestán ukončením záruky --opet blabol ze strany HYU,tak jak se Hyu chova posledni roky tak uz by jim stat konecne klepnout pres prsty a naparit jim enormni dane a vyhnat je z teto republiky at tahnou odkud prisli zjebi sikmooci, korejci zajebani roztahujou se tady jako by byli doma

jinak k te zaruce byly vznesene dotazy na patricne mista a prisla odpoved viz toto:
Bloková výjimka

§ 3 odst.1 zákona c. 143/2001 Sb.

Rádi bychom Vás informovali o blokové výjimce týkající se servisu motorových vozidel, která vstoupila v platnost dne 1. 11. 2004. Zde je rekapitulace základních faktu a jejich význam pro nezávislý autoservis.

Může nezávislý autoservis opravovat vozidlo v záruce a může při tom použít náhradní díly od jiného dodavatele než od výrobce vozidla?

Výrobce vozidla může podmínit platnost záruky tím, že nedošlo k zásahu do vozidla neodborně provedenou opravou nebo údržbou. Nesmí ovšem podmiňovat platnost záruky tím, že veškeré opravy a údržba v záruční době budou provádeny v autorizovaných opravnách, neboť by tím podstatně omezoval soutež na trhu opravy automobilů. Řádně provedená oprava nebo údržba v neautorizovaném servisu, proto nemůže mít vliv na platnost záruky výrobce.

Výrobce vozidla může vyžadovat použití svých originálních náhradních dílů pro záruční opravy (reklamace), ne však pro opravy a údržbu vozidla v průběhu záruční doby, které platí majitel vozidla. Při takové opravě nebo údržbě lze proto použít i jiný než výrobcem dodaný náhradní díl, aniž by tím byla dotčena platnost záruky (samozřejme s výjimkou případu, kdy by byla následná vada vozidla způsobena vadou takového dílu).