1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od Axel.Foley »

Na jízdním projevu to, vorlajz, nepoznáš. Jde jen o to, že když řadíš směrem nahoru, motor chvíli podrží vyšší otáčky a ty spadnou až po zařazení. Zkus, uvidíš. Hlavně nenabourej.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od vorlajz »

ok... :) zkusím... dám vědět... ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
jjenda
**
Příspěvky: 257
Registrován: 27 bře 2014, 10:44

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od jjenda »

Mohu na 100% potvrdit co se píše v tom článku o Rev hangu.
Převážně jezdím do práce v Renaultu Thália ( cca 5 km město) a manželka 30 km E35. Když si přesednu do i30, tak při řazení prvních pár km se děje toto. Před zařazením uberu plyn ( hlavy spolujezdců letí dopředu), se zpožděním zvyklým z Thálie vyšlápnu spojku, zařadím, pustím spojku a hned přidávám plyn (hlavy spolujezdců letí dozadu) :mrgreen: . Manželka říká, že ji z mé jízdy bude za chvíli špatně. Co se ale děje když ona sedne do Thálie. Jedeme, sešlápne spojku skoro zároveň pustí plyn ( motor zařve jak začátečníkovi v autoškole), zařadí, pustí sojku a vyděšena těmi vysokými otáčkami už nesešlápne tolik plyn, aby to zase neřvalo a .... ztratí rychlost a auto se pak po ztrátě rychlosti dusí. Já bez jakékoliv jízlivosti jen konstatuji, že s i 30 umí jezdit každý trouba, ale s Thálií je to o umění řidiče. Pak si ještě vyměníme nějaké komplimenty jak kdo už toho kolik najezdil a pak už je slyšet jen rádio. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tím jsem chtěl Vám všem říci, že efekt Rev hangu je v i30 zanedbatelný.
I 30, 1,6 CVVT 88 kW HB, Trikolor + Paket Parking + 16", Sleek Silver
Renault Thalia 1.2 silver
Š Felicia 1.3 MPI GL
ex:Mitsubishi Lancer Wagon
Š 1000 MB
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od copper5252 »

Mi na moji i30 padaji otačky motoru při řazení okamžitě (mikro prodleva tam bude ale nic moc ) skoro nepozorovatelné
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od vorlajz »

zaměřil jsem se včera po cestě na chalupu na ty otáčky a klesají ihned po vyšlápnutí spojky...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor

Příspěvek od Johny-D »

taky jsem to zkoušel. Zjistil jsem, že když sešlápnu plyn a poté ho pustím a hned na to zešlápnu spojku tak se otáčky na chvilku zvednou o cca 200 ot chvilku se tam drží a pak jdou dolů. Ale když řadím normálně - pustím plyn chvilku brzdím motorem a šlápnu na spojku tak nepozoruji navýšení otáček - hned klesají
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“