Stránka 3 z 3
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 16 čer 2016, 12:44
od Axel.Foley
Na jízdním projevu to, vorlajz, nepoznáš. Jde jen o to, že když řadíš směrem nahoru, motor chvíli podrží vyšší otáčky a ty spadnou až po zařazení. Zkus, uvidíš. Hlavně nenabourej.
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 16 čer 2016, 17:19
od vorlajz
ok...
zkusím... dám vědět...
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 17 čer 2016, 08:56
od jjenda
Mohu na 100% potvrdit co se píše v tom článku o
Rev hangu.
Převážně jezdím do práce v Renaultu Thália ( cca 5 km město) a manželka 30 km E35. Když si přesednu do i30, tak při řazení prvních pár km se děje toto. Před zařazením uberu plyn ( hlavy spolujezdců letí dopředu), se zpožděním zvyklým z Thálie vyšlápnu spojku, zařadím, pustím spojku a hned přidávám plyn (hlavy spolujezdců letí dozadu)
. Manželka říká, že ji z mé jízdy bude za chvíli špatně. Co se ale děje když ona sedne do Thálie. Jedeme, sešlápne spojku skoro zároveň pustí plyn ( motor zařve jak začátečníkovi v autoškole), zařadí, pustí sojku a vyděšena těmi vysokými otáčkami už nesešlápne tolik plyn, aby to zase neřvalo a .... ztratí rychlost a auto se pak po ztrátě rychlosti dusí. Já bez jakékoliv jízlivosti jen konstatuji, že s i 30 umí jezdit každý trouba, ale s Thálií je to o umění řidiče. Pak si ještě vyměníme nějaké komplimenty jak kdo už toho kolik najezdil a pak už je slyšet jen rádio.
Tím jsem chtěl Vám všem říci, že efekt Rev hangu je v i30 zanedbatelný.
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 17 čer 2016, 09:51
od copper5252
Mi na moji i30 padaji otačky motoru při řazení okamžitě (mikro prodleva tam bude ale nic moc ) skoro nepozorovatelné
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 18 čer 2016, 10:22
od vorlajz
zaměřil jsem se včera po cestě na chalupu na ty otáčky a klesají ihned po vyšlápnutí spojky...
Re: 1.6 MPi drzanie otacok pri radeni nahor
Napsal: 18 čer 2016, 22:37
od Johny-D
taky jsem to zkoušel. Zjistil jsem, že když sešlápnu plyn a poté ho pustím a hned na to zešlápnu spojku tak se otáčky na chvilku zvednou o cca 200 ot chvilku se tam drží a pak jdou dolů. Ale když řadím normálně - pustím plyn chvilku brzdím motorem a šlápnu na spojku tak nepozoruji navýšení otáček - hned klesají