Stránka 3 z 7

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 15:55
od JirkaN
Neo-Mike píše:Zní to divně co? Jako by na to mělo vliv ještě něco jiného... Stupeň výbavy? Všichni nebudeme mít stejný display. Někdo má ten klasický rozdělený na dvě části a někdo ten velký (ve větších výbavách).
Mám Trikolor Komfort a display takový ...
2016-03-07 11.43.54.jpg
2016-03-07 11.43.54.jpg (52.42 KiB) Zobrazeno 1460 x

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 15:56
od Neo-Mike
Mám ten stejný...

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 15:57
od bady_cz
2014 parking a vypnout to nejde :x

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 16:16
od vorlajz
Všechny i30 mají stejný displej... Vyjma Style a Premium... Tam je tě TFT Supervision... Nebo jak se to jmenuje ;)

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 17:08
od Neo-Mike
Tak jsem to myslel :wink: . Jen jsem si nemohl vzpomenout jak se to jmenuje v te vetsi vybave :D .

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 03 čer 2016, 21:00
od copper5252
U mně ten ukazatel řazení taky nejde vypnout rv 2015/2 výbava weekend a přístrojovku mám stejnou jak je obrazek up

sic to sem nepatří ale když už se tu bavíte o fw tak sem napíšu :)

při garančce mi asi zmněnily fw v řj klimatizace ! chova se jinak než se chovala před garančkou ! navíc neni schopna udržet nastavenou teplotu ! teplota chodí +- 5 c někdy i více ! mněřeno digi teplomněrem a čídlo sterčené do vedechu klimy asi 15 cm vnitř :) myslím to tak že když nastavim minimální teplotu na klimně ((nemněříl jsem to jenom jednim teplomněrem ale třema ))
navíc klima začne nejvíce chladit když jedete z kopce na brzdíte ! ale neni to pravidlem !
dale pak když nastavím vnitřní okruch foukaní tak po najké době se zase přepne na nasávání z venku !
navíc klima neni schopna vychladit auto :( myslím to tak že aby se auto vychladilo na pro mně přijatelnou teplotu tak to trvá cirka 40 minut ! a to na dalnici ve mněstě je čas ještě horší !

při mněření jsme namněřil teploty : nejmenší 6.4c a nejvíší 15.2c a to při nastavené klimnně na minimální teplotu ! venku bylo 19c tak poteš koště co to bude dělat až bude venku 35c ](*,)

ještě dodám jedna se manualní klimu !

pokud tedy zmněnily fw tak asi kvuli emisím nic jiného mně nenapdá ! ale jako zakazníka co kupoval auto co fugovalo tak jak jsem ho kupoval nemusí zajímat že se někdo rozhodne zmněnit fw a sprasit auto !

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 04 čer 2016, 11:48
od miso_rw
par don že sa vtriem ale je možné do i30 2012 nahrať do palubáku SK / CZ jazyk + nejaké fičurky k tomu doprogramovať?

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 04 čer 2016, 15:52
od vorlajz
Čeština by mi taky nevadila... ;)

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 04 čer 2016, 16:31
od miso_rw
mne ani Slovenčina =P~ iba sa mi niečo marí že v servise sa k tomu moc pozitívne nestavali

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 05 čer 2016, 12:18
od copper5252
Dohrát by to teoreticky šlo ... zaleží jestli tám je přístup přez canbus a pak taky jestli tam je místo v "epromce/flešpamněti"

problem je hlavně v ceně "kabelu" diagnotiky k :hyu: nejlevnější diagnotiku přímo pro :hyu: jsme našel na netu za 9600 kč ! otazká je jeslti tohle umí :) bohužel chinan "kabel" nedělá aspon zatím ne ! :(

podle mně by se spíše musela sehnat přístrojovka z češtinou ! a zni tu češtinu vydolovat a nahrát přímo přez programátor do přístrojovky kde není

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 05 čer 2016, 14:15
od vorlajz
Zas tak moc mi ta cestina nechybí :)

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 05 čer 2016, 19:12
od Axel.Foley
JirkaN píše: Jinak k těm otáčkám, jezdím převážně na ucho a cit (otáčkoměr beru jako indikátor běhu motor ve volnoběhu :D ), ale musím říct, že když jedu normál styl, tak to svádí jezdit v otáčkách něco málo přes 2000 ot./min. Při 50 km jedu na 4.kvalt a nevidím důvod tam dávat trojku, aby motor točil 3000 ot.. Na 70km mám za 5, 90 a víš řadím 6.
Napadá mě anketní otazka pro benzín. motorizaci:
Na jaký rychl. stupeň jezdíte rovinky (ne plně naložený) na 50, 70, 90 km/h?
Taky jezdím podle ucha a citu, převážně
50 km/hod. na 4
70 km/hod. obvykle již na 5, někdy tam 5 dávám
90 km/hod. na 5, u náhradní i30 na 6

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 05 čer 2016, 21:47
od JirkaN
Axel.Foley píše:
JirkaN píše: Jinak k těm otáčkám, jezdím převážně na ucho a cit (otáčkoměr beru jako indikátor běhu motor ve volnoběhu :D ), ale musím říct, že když jedu normál styl, tak to svádí jezdit v otáčkách něco málo přes 2000 ot./min. Při 50 km jedu na 4.kvalt a nevidím důvod tam dávat trojku, aby motor točil 3000 ot.. Na 70km mám za 5, 90 a víš řadím 6.
Napadá mě anketní otazka pro benzín. motorizaci:
Na jaký rychl. stupeň jezdíte rovinky (ne plně naložený) na 50, 70, 90 km/h?
Taky jezdím podle ucha a citu, převážně
50 km/hod. na 4
70 km/hod. obvykle již na 5, někdy tam 5 dávám
90 km/hod. na 5, u náhradní i30 na 6
Doufám, že se k anketě přidají i další, ať je s čím porovnávat.

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 06 čer 2016, 00:35
od copper5252
tak taky to sem hodím :)

50 km/hod. na 3 až 4
70 km/hod. obvykle již na 4 až 5
100 km/hod. na 5 až 6
ale podle mně tehle převdovka není moc dobře spřevodovaná :( , idealní by bylo dát na diferencial tak o dva zuby více , pak ba to byl idealní

jezdim převážně na spotřebu nebo tedy se o to aspon snažím :)

ale když spěcham tak kliedně to točím jak vysavač :)

Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru

Napsal: 06 čer 2016, 07:24
od vorlajz