Stránka 3 z 7
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 15:55
od JirkaN
Neo-Mike píše:Zní to divně co? Jako by na to mělo vliv ještě něco jiného... Stupeň výbavy? Všichni nebudeme mít stejný display. Někdo má ten klasický rozdělený na dvě části a někdo ten velký (ve větších výbavách).
Mám Trikolor Komfort a display takový ...
- 2016-03-07 11.43.54.jpg (52.42 KiB) Zobrazeno 1460 x
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 15:56
od Neo-Mike
Mám ten stejný...
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 15:57
od bady_cz
2014 parking a vypnout to nejde
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 16:16
od vorlajz
Všechny i30 mají stejný displej... Vyjma Style a Premium... Tam je tě TFT Supervision... Nebo jak se to jmenuje
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 17:08
od Neo-Mike
Tak jsem to myslel
. Jen jsem si nemohl vzpomenout jak se to jmenuje v te vetsi vybave
.
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 03 čer 2016, 21:00
od copper5252
U mně ten ukazatel řazení taky nejde vypnout rv 2015/2 výbava weekend a přístrojovku mám stejnou jak je obrazek up
sic to sem nepatří ale když už se tu bavíte o fw tak sem napíšu
při garančce mi asi zmněnily fw v řj klimatizace ! chova se jinak než se chovala před garančkou ! navíc neni schopna udržet nastavenou teplotu ! teplota chodí +- 5 c někdy i více ! mněřeno digi teplomněrem a čídlo sterčené do vedechu klimy asi 15 cm vnitř
myslím to tak že když nastavim minimální teplotu na klimně ((nemněříl jsem to jenom jednim teplomněrem ale třema ))
navíc klima začne nejvíce chladit když jedete z kopce na brzdíte ! ale neni to pravidlem !
dale pak když nastavím vnitřní okruch foukaní tak po najké době se zase přepne na nasávání z venku !
navíc klima neni schopna vychladit auto
myslím to tak že aby se auto vychladilo na pro mně přijatelnou teplotu tak to trvá cirka 40 minut ! a to na dalnici ve mněstě je čas ještě horší !
při mněření jsme namněřil teploty : nejmenší 6.4c a nejvíší 15.2c a to při nastavené klimnně na minimální teplotu ! venku bylo 19c tak poteš koště co to bude dělat až bude venku 35c
ještě dodám jedna se manualní klimu !
pokud tedy zmněnily fw tak asi kvuli emisím nic jiného mně nenapdá ! ale jako zakazníka co kupoval auto co fugovalo tak jak jsem ho kupoval nemusí zajímat že se někdo rozhodne zmněnit fw a sprasit auto !
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 04 čer 2016, 11:48
od miso_rw
par don že sa vtriem ale je možné do i30 2012 nahrať do palubáku SK / CZ jazyk + nejaké fičurky k tomu doprogramovať?
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 04 čer 2016, 15:52
od vorlajz
Čeština by mi taky nevadila...
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 04 čer 2016, 16:31
od miso_rw
mne ani Slovenčina
iba sa mi niečo marí že v servise sa k tomu moc pozitívne nestavali
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 05 čer 2016, 12:18
od copper5252
Dohrát by to teoreticky šlo ... zaleží jestli tám je přístup přez canbus a pak taky jestli tam je místo v "epromce/flešpamněti"
problem je hlavně v ceně "kabelu" diagnotiky k
nejlevnější diagnotiku přímo pro
jsme našel na netu za 9600 kč ! otazká je jeslti tohle umí
bohužel chinan "kabel" nedělá aspon zatím ne !
podle mně by se spíše musela sehnat přístrojovka z češtinou ! a zni tu češtinu vydolovat a nahrát přímo přez programátor do přístrojovky kde není
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 05 čer 2016, 14:15
od vorlajz
Zas tak moc mi ta cestina nechybí
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 05 čer 2016, 19:12
od Axel.Foley
JirkaN píše:
Jinak k těm otáčkám, jezdím převážně na ucho a cit (otáčkoměr beru jako indikátor běhu motor ve volnoběhu
), ale musím říct, že když jedu normál styl, tak to svádí jezdit v otáčkách něco málo přes 2000 ot./min. Při 50 km jedu na 4.kvalt a nevidím důvod tam dávat trojku, aby motor točil 3000 ot.. Na 70km mám za 5, 90 a víš řadím 6.
Napadá mě
anketní otazka pro benzín. motorizaci:
Na jaký rychl. stupeň jezdíte rovinky (ne plně naložený) na
50, 70, 90 km/h?
Taky jezdím podle ucha a citu, převážně
50 km/hod. na 4
70 km/hod. obvykle již na 5, někdy tam 5 dávám
90 km/hod. na 5, u náhradní i30 na 6
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 05 čer 2016, 21:47
od JirkaN
Axel.Foley píše:JirkaN píše:
Jinak k těm otáčkám, jezdím převážně na ucho a cit (otáčkoměr beru jako indikátor běhu motor ve volnoběhu
), ale musím říct, že když jedu normál styl, tak to svádí jezdit v otáčkách něco málo přes 2000 ot./min. Při 50 km jedu na 4.kvalt a nevidím důvod tam dávat trojku, aby motor točil 3000 ot.. Na 70km mám za 5, 90 a víš řadím 6.
Napadá mě
anketní otazka pro benzín. motorizaci:
Na jaký rychl. stupeň jezdíte rovinky (ne plně naložený) na
50, 70, 90 km/h?
Taky jezdím podle ucha a citu, převážně
50 km/hod. na 4
70 km/hod. obvykle již na 5, někdy tam 5 dávám
90 km/hod. na 5, u náhradní i30 na 6
Doufám, že se k anketě přidají i další, ať je s čím porovnávat.
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 06 čer 2016, 00:35
od copper5252
tak taky to sem hodím
50 km/hod. na 3 až 4
70 km/hod. obvykle již na 4 až 5
100 km/hod. na 5 až 6
ale podle mně tehle převdovka není moc dobře spřevodovaná
, idealní by bylo dát na diferencial tak o dva zuby více , pak ba to byl idealní
jezdim převážně na spotřebu nebo tedy se o to aspon snažím
ale když spěcham tak kliedně to točím jak vysavač
Re: i30 CW 2016, 1.6 88kW benzin - podtáčení motoru
Napsal: 06 čer 2016, 07:24
od vorlajz