1. garančka
Moderátor: Moderátoři
Re: 1. garančka
ee, nemozme sa s tym zmierit. Treba sa ozvat a pytat sa a tlacit.
Ak si raz necha niekto srat na hlavu tak to budu skusat stale. A nielen servisy.
Je rozdiel marza a je rozdiel predrazenost
Na druhej strane je X servisov kde budu radi ked pridete a daju Vam aj cenu dobru na olej.
Treba sa pytat.
Ja sa tiez pytam a ak mi da cenu za liter o par eruo vyssiu - neriesim, ale ak ju zdvojnasobi alebo ztrojnasobi - nekupim.
P.S.:
Ja som so servisom spokojny kam chodim a kym budu ustretovy budem tam chodit aj nadalej ...
Ak si raz necha niekto srat na hlavu tak to budu skusat stale. A nielen servisy.
Je rozdiel marza a je rozdiel predrazenost
Na druhej strane je X servisov kde budu radi ked pridete a daju Vam aj cenu dobru na olej.
Treba sa pytat.
Ja sa tiez pytam a ak mi da cenu za liter o par eruo vyssiu - neriesim, ale ak ju zdvojnasobi alebo ztrojnasobi - nekupim.
P.S.:
Ja som so servisom spokojny kam chodim a kym budu ustretovy budem tam chodit aj nadalej ...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
- Reklama
Re: 1. garančka
To je přesně to co říkám "Ať si to každý nechá udělat kde chce a za kolik je ochotný".
HYUNDAI Tucson 1,6 T-GDI HEV 4x4 AT N-Line Premium - Dark Knight
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 100 kW 4WD AT STYLE Thunder grey 17.2.2016
Chevrolet Cruze 1,8 LTZ
Renault Laguna II 1,6 16V
Renault Laguna 1,8
Wartburg 353
Re: 1. garančka
@ Alfréd: presne
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
Re: 1. garančka
Ja jezdim do autorizovaného servisu, takže nevim , co bych měl uhrávat. Cokoliv jsem si donesl svého( olej, brzdova kapalina, atd... - vse dle specifikace výrobce), tak vymeneno i nad ramec garancnich prohlídek. Je to jen o domluve .Pokud si chces o tom popovídat, muzeme.only_one píše:Alfe tvrdošíjně si stuj za svým názorem, je mi to jedno, ale zároveň doufej, že od 3 do pěti let, se ti na motoru a tím co je za motorem nic nepokazí, protože jinak se taky můžeš dostat do dost prekérní situace že budeš mít odstavené auto a tahat se s právníkama a ani to nebude záruka toho, že to uhraješ na prodlouženou záruku. Pak si to tom můžeme popovídat.
3. garancka mne vysla na 1800 Kč( v cene je zapocten i palivovy filtr). Jo ctes dobře. Za tuto cenu jsem se nedostal ani na první garancce. Jak pisu, je to o domluve. Nikdo mne tam nenuti jezdit, ale jedu tam, protože vim, ze se o moje auto dobře postarají a vyjdou mne vstric. A o tom to je
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 1. garančka
Hele mně to je celkem buřt, ale u nás je servis Hyu dost přetíženej a málo prostoru, všichni jsou tam jak sardinky. Proto jsem už chtěl jinou značku, ale ten zatracenej Tusoňák mi zase zamotal hlavu...stejně jako kdysi i30
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: 1. garančka
@saldy: ani si nevies predstavit ako Ti rozumiem ...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136 kW 4WD AT / PREMIUM / Micron Grey / 04/2016
-
- **
- Příspěvky: 144
- Registrován: 09 říj 2015, 11:05
Re: 1. garančka
Tady souhlas s Alfem. Není třeba si nechat s.át na hlavu víc než je nutné. Pokud olej a další náplně odpovídají specifikaci výrobce, není jejich donesení si do servisu v žádném případě důvodem k neuznání případné reklamace. Jiná věc je, že univerzálním postupem servisů napříč značkami je dnes v případě prakticky jakéholiv problému s motorem/palivovým systémem snaha vyvinit se z reklamace výmluvou na nekvalitní palivo, a to i v případech kdy rozbor paliva z nádrže nic takového nepotvrdí. Uplatnění oprávněného nároku pak může být běh na dlouhou trať, který může stát spoustu nervů a času.
i20 1.1CRDi (2015)
Re: 1. garančka
Moje zkušenost s první výměnou oleje. Na vlastní žádost jsem si nechal olej vyměnit po 15000 kilometrech v Hyundai servis CB auto v Českých Budějovicích. Náplň 8 litrů oleje + filtr, drobný materiál a práce, vše dodáno servisem - cena 5200,-Kč s DPH. Absolutní spokojenost.
Každý se snaží ušetřit, to chápu, ale nosit si vlastní olej do servisu mi přijde přes čáru. Jako kdybych si donesl do restaurace vlastní maso, abych měl levnější řízek....
Každý se snaží ušetřit, to chápu, ale nosit si vlastní olej do servisu mi přijde přes čáru. Jako kdybych si donesl do restaurace vlastní maso, abych měl levnější řízek....
Hyundai Tucson 2.0 CRDI /136 KW /4WD/Premium/Magic Black/
Re: 1. garančka
Kód: Vybrat vše
Každý se snaží ušetřit, to chápu, ale nosit si vlastní olej do servisu mi přijde přes čáru
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 1. garančka
Davide a on ti někdo určuje v jaké restauraci a jak drahý řízek máš jíst?
Je spousta kvalitních a levných restaurací,kde se najíš lépe a kvalitněji,než v té předražené,kam by jsi si nejradši donesl raději i to maso.Máš možnost volby.Ale tady mi někdo něco diktuje,to je ten problém.
Problém je strach a přizdisráčství-CZproblém.
Mám 5let a najeto co najeto.Autorizovaný servis mě viděl za celou dobu 2x.
Každých 15tis. si měním olej sám a normálně si to zapisuju do SK,každých 30tis. mi mění olej můj servis,známí a šikovní kluci,kteří práci neodfláknou a ano jsou značkový,ale neautorizovaný servis.
A nikdy jsem neměl problém s řešením reklamace.A to mi měnili na záruku turbo ve 120tis. v "autorizovaném" servisu.Prostě nebyl problém.Dodaly se faktury,servisní kniha a...
To není chlubení,prostě všechno jde,když si dáš tu práci a čas a ptáš se a komunikuješ a nebojíš se a hlavně-viz. třeba Alf-něco o tom víš.
Ano chápu i to,že na to někdo nemá čas a neřeší.V čase který ušetří,dokáže vydělat daleko víc peněz,než utratí v servisu.V tom případě naprosto platí poučka o opici a banánech.Volba je na každém.
Hlavně ať vám auta dělají radost a slouží bez problémů-jako mě.Byť bohužel moje další auto pravděpodobně-pokud se "něco" zásadně nezmění už nebude.Ale upřímně píšu-bohužel.
Je spousta kvalitních a levných restaurací,kde se najíš lépe a kvalitněji,než v té předražené,kam by jsi si nejradši donesl raději i to maso.Máš možnost volby.Ale tady mi někdo něco diktuje,to je ten problém.
Problém je strach a přizdisráčství-CZproblém.
Mám 5let a najeto co najeto.Autorizovaný servis mě viděl za celou dobu 2x.
Každých 15tis. si měním olej sám a normálně si to zapisuju do SK,každých 30tis. mi mění olej můj servis,známí a šikovní kluci,kteří práci neodfláknou a ano jsou značkový,ale neautorizovaný servis.
A nikdy jsem neměl problém s řešením reklamace.A to mi měnili na záruku turbo ve 120tis. v "autorizovaném" servisu.Prostě nebyl problém.Dodaly se faktury,servisní kniha a...
To není chlubení,prostě všechno jde,když si dáš tu práci a čas a ptáš se a komunikuješ a nebojíš se a hlavně-viz. třeba Alf-něco o tom víš.
Ano chápu i to,že na to někdo nemá čas a neřeší.V čase který ušetří,dokáže vydělat daleko víc peněz,než utratí v servisu.V tom případě naprosto platí poučka o opici a banánech.Volba je na každém.
Hlavně ať vám auta dělají radost a slouží bez problémů-jako mě.Byť bohužel moje další auto pravděpodobně-pokud se "něco" zásadně nezmění už nebude.Ale upřímně píšu-bohužel.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1. garančka
Tohle je uryvek emailu, který mne dosel před casem z
...."Použití vlastního motorového oleje při servisní prohlídce záleží na domluvě s autorizovaným servisem. Pro nás je důležité dodržet specifikaci, která je uvedena v návodu k obsluze...."
Samotny dává moznost domluvy. Pokud ty ji nevyuzijes a nebo pokud ji vyuzit nechces( at uz z neznalosti, nezájmu a nebo laxnosti) , tak je to jenom tvůj boj.
Pokud se servis semnou nechce a nebo nehodla domluvit, tak jdu jinam. Na tu dohodu musí být dva.
Dalsí moznost je to mit u prdele a nechat se natáhnout a uchlácholit recma, ze jen na tom oleji od nich je platná záruka. Na coz slyší 90% lidí Za něco ti to kafe musí v servisu uvařit
...."Použití vlastního motorového oleje při servisní prohlídce záleží na domluvě s autorizovaným servisem. Pro nás je důležité dodržet specifikaci, která je uvedena v návodu k obsluze...."
Samotny dává moznost domluvy. Pokud ty ji nevyuzijes a nebo pokud ji vyuzit nechces( at uz z neznalosti, nezájmu a nebo laxnosti) , tak je to jenom tvůj boj.
Pokud se servis semnou nechce a nebo nehodla domluvit, tak jdu jinam. Na tu dohodu musí být dva.
Dalsí moznost je to mit u prdele a nechat se natáhnout a uchlácholit recma, ze jen na tom oleji od nich je platná záruka. Na coz slyší 90% lidí Za něco ti to kafe musí v servisu uvařit
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: 1. garančka
Uvažuji rovněž o výměně oleje kolem 15 000 km. Měl bych konkrétní dotaz na někoho,
kdo výměnu oleje už prováděl. Kde najdu olejový filtr na mém motoru 2.0 CRDi 136 kW ?
Děkuji za odpovědi.
kdo výměnu oleje už prováděl. Kde najdu olejový filtr na mém motoru 2.0 CRDi 136 kW ?
Děkuji za odpovědi.
Tucson Premium 2.0 CRDi 136 kW 4WD MT White Sand 6/2016
Mazda 3, 2.0, 121 kW - r. 2017
Opel Calibra 2.5 V6, 145 kW - r. 1995
(výhledově veterán)
Mazda 3, 2.0, 121 kW - r. 2017
Opel Calibra 2.5 V6, 145 kW - r. 1995
(výhledově veterán)
Re: 1. garančka
Beru to. Každý má právo si vybrat. Pro mně je cesta nechat vše na servisu, prostě tam postavit auto a potom si ho vyzvednout hotové. Někdo si s tím dá práci, sežene levnější a možná i kvalitnější olej a ještě ušetří. Možná jsem moc pohodlnej...
Hyundai Tucson 2.0 CRDI /136 KW /4WD/Premium/Magic Black/
Re: 1. garančka
Tak v pondělí jdu na první autorizovaný servis, tak se ozvu...
Tucson N Line
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
Re: 1. garančka
Zdravím páni ,už som to tu spomínal. Pri zvolávačke na kapotu som chcel vymeniť v Portas BB aj olej. Interval je 30000 km ja som chcel aby mi to vymenili pri 15000 km. Pozerali na mňa ako na nejsvojprávneho , že čo špekulujem. Olej som si doniesol vlastný ,filter som chcel nechať na nich. Povedali že nemajú čas. Uznávam nebol som objednaný , ale celá komunikácia bola o hovne. Pochopil by som keby povedali ,nehnevajte sa teraz nestíhame, skúsme nájsť termín kedy by Vám to vyhovovalo (manželka s tuctucom jazdí do zahraničia) ,ale prístup -neotravujte. Uvidíme čo prinesie garančka. Olej sa dá zohnať za cca 6 éčiek ,v servise 25. Ak by mi ho boli ochotný vymeniť dajme tomu do 12-15 € tak by som to neriešil a nech mi dajú ich olej,no dať namiesto 50€ za olej 200€ je fakt rozdiel. A na reči typu, máte auto za xxx € tak čo riešite garančku som alergický. To keď si niekto kúpi trocha drahšie auto to automaticky má znamenať že nemá pozerať na cenu servisu.
Aj prístup v Portas by som si vedel predstaviť celkom iný. Keď som sa raz ocitol úplne náhodou vo VW s Caddy pri zvolávačke na skrutku ktorá drží piesty piatych dverí (všetko to bolo vo VW réžii a to k nim nechodím do servisu) a to som nebol objednaný ma skoro nosili na rukách. Odvezieme Vás kde potrebujete, vyčistíme auto zvonka aj z vnútra. Takto nejako si predstavujem servis ,nie unudencov v .
Aj prístup v Portas by som si vedel predstaviť celkom iný. Keď som sa raz ocitol úplne náhodou vo VW s Caddy pri zvolávačke na skrutku ktorá drží piesty piatych dverí (všetko to bolo vo VW réžii a to k nim nechodím do servisu) a to som nebol objednaný ma skoro nosili na rukách. Odvezieme Vás kde potrebujete, vyčistíme auto zvonka aj z vnútra. Takto nejako si predstavujem servis ,nie unudencov v .
TUCSON PREMIUM
2.0 CRDI A/T 136kw
2.0 CRDI A/T 136kw