Stránka 3 z 24

Napsal: 08 kvě 2007, 10:24
od Mikro
presne takuto reakciu som cakal :D

preco na to vobec niekto kto ma benzin reaguje?

je to moj nazor ... mame demokraciu tak v com je problem.

jednoducho na to nereagujte :idea:

Napsal: 08 kvě 2007, 14:39
od Kcheml
Mikro píše:presne takuto reakciu som cakal :D

preco na to vobec niekto kto ma benzin reaguje?

je to moj nazor ... mame demokraciu tak v com je problem.

jednoducho na to nereagujte :idea:
Vyvoláš typicky flame diskuzi a vzápětí se divíš, že reagujeme. Já ti tvůj nafťák neberu, je to tvoje volba, ale můžeš se propříště zdržet spojení slov blb a benzín, když víš, že tu spousta lidí s benzínem jezdí a mnoho na něj před naftou nedá dopustit.

Napsal: 09 kvě 2007, 22:05
od Juraj
...Mikro má pravdu :!: ... človek napíše svoj názor a konkrétnu vec a danú poblematiku, a stači, že do názoru vloží nepodstatné slovo a hneď "je oheň na streche"

:idea: ...nepodstatné sa stáva podstatným a pointa potom niekomu uniká.

to Kchmel & Hardcam ...je viac ako jasne, že sa nemyslí že blbci majú benzin a chytráci diesel, to Vás ako mohlo napadnúť ? ...Mikro tým chcel povedať že diesel ma širšie spektrum užitočných otáčok než benzín. :P ..capito/understand ?

Napsal: 10 kvě 2007, 13:36
od MitoX
no kazdopadne by som viac rozmyslal V SUVISLOSTIACH predtym, nez napisem vyhraneny nazor v style "najlepsia je XXX farba a kazdy kto ju nema je YYY"
V internetovych forach sa to vyplati. Je tu mnozstvo inych ludi s mnozstvom nazorov a je lepsi respekt ako niekoho hned odpalit.

Budeme pokracovat v povodnej diskusii?

Inak Mikro: nepohybujes sa nahodou nahodou po NR?

Napsal: 10 kvě 2007, 13:40
od Mikro
neee okolo nitry chodim zriedka.

skor BA

ja som to s tym benzin VS diesel napisal naschval tak ... na vela diskusiach sa mi oplatilo "zatat do ziveho". nebudem rozpisovat preco - zasa by sme odbocili od temy.

jasne pokracujme v povodnej diskusii.

~~~~

spotrebu na dieslaku sie vies urobit taku aku chces - preto je diesel v tomto jedinecny.

Napsal: 10 kvě 2007, 13:55
od Hardcam
Juraj: covece, zase Ti nejak diagnoza nevysla...
Mikro: chro chro...taky tak prozivas, kdyz se Ti potreba zvedne z 5,1 na 5,2? To je sileny, co? :D

Napsal: 10 kvě 2007, 14:16
od Mikro
Hardcam píše:Mikro: chro chro...taky tak prozivas, kdyz se Ti potreba zvedne z 5,1 na 5,2? To je sileny, co? :D
uz ani nie... to ma drzalo tak pred 4 rokmi.

teraz si uz len vychutnavam jazdu. viem ze mi spotreba nepojde nad 7,2 akokolvek budem jazdit, a to mi staci.

to je prave ta vyhoda dieslaku.... tlacis na plyn ako o zivot a so spotrebov to skoro vobec nehybe.

Napsal: 10 kvě 2007, 15:04
od Borek
Jen kroutím hlavou a chtěl jsem ty nesmyslné žvásty o naftě přejít,ale co je moc,to je moc. :roll:
Mikro-cituji-vychutnávám si brutální zrychlení až do maxima
Juraj-cituji-nafťák má širší spektrum užitečných otáček,než benzín :lol:
Kluci,vy tam na východě máte snad úplně jiné nafťáky než jinde ve světě.Nafta s turbem táhne v nižších otáčkách,ale o pěkných pár tisíc otáček je na vrchním konci mrtvá a to totálně :!: Mrkněte se někdy na otáčkoměr,kde máte červené pole :shock: .Nebo proč asi má třeba Tucson v naftě 6 st.převodovku a v benzínu 5 st.LEPŠÍ zrychlení v benzínu bez turba(třeba 2,0l motory,nafta,benzín-stejný výkon),než ta smradlavá líná nafta.(A to srovnávám auta-benzín bez turba a nafta turbo-jinak je benzín daleko rychlejší,výkonnější...).Nafta je dobrá do terénu-pomalá jízda v ÚZKÉM spektru otáček-tam se využije velký krout.moment,ale jinak.... :lol:
Minulý týden jsem měl od známého prodejce půjčenou Kiu Ceed v naftě.Když chci někoho předjet s Coupe,podřadím a auto vystřelí s dostatečnou rezervou otáček,nafťák(nejen ten v Kii)mě dokázal opět,že chci předjíždět-přidám,auto nakopne turbo a táhne...ale když narazím na borce,co si předjetí nechce nechat líbit a přidá plyn,tak jen kvedlám řadičkou a cítím jak motor při vyšších otáčkách chcípne s touhou dál táhnout :roll: :roll: .
Na klidnou jízdu a do terénu nafta ano,ale sportovní svezení proti benzínu je jako traktor proti Lambu. :lol: A když si připočtu vyšší pořizovací náklady a údržbu(to spotřeba vyrovná tak po najetí 30-40tis.km ročně),těžký předek(jízdní vlastnosti + náklady na opravu dříve unavených před.náprav......Kde že jste říkali,že jsou ty přednosti nafty :?:
Hlavně už Mikro nepiš o "brutálním :lol: zrychlení až do maxima"-to maximum je totiž kousek po začátku toho zrychlení :!: A než ty tam třikrát zakvedláš s šaltpákou,tak je benzín bez řazení daleko před tebou. :wink:

Napsal: 10 kvě 2007, 15:11
od Mikro
nebudem sa k tomu vyjadrovat pretoze to nebude nikam viest :lol:

ja mam svoj nazor, niekto ma svoj nazor.

.... ale predsa aspon nieco napisem

ked som napisal "brutalne zrychlenie do maxima" myslel som tym zrychlenie do maxima (co je v pripade diesla 4000 otacok kde ma este najvyssi krutiaci moment).

len tolko.

a btw jazdil som na vsetkom moznom aj nemoznom (mercedes S500, SL55 AMG, A8, ...) takze viem svoje o benzinoch aj diesloch.

napriklad len tak pre zaujimavost som otestoval audi a8 (nie terajsi ale o generaciu starsi model) v benzine 4,2l a naftaku 3,3l
vysledok bol ten ze auto malo to iste zrychlenie na pevnu vzdialenost len naftak tahal odspodu lepsie a mal o dost nizsiu spotrebu. takze tak.

~~~
osobne si myslim ze je nafta/benzil len vec vkusu a osobneho pocitu z jazdy. ja mam rad nizke otacky a zatah od spodu. nemam rad ked sa auto vytaca na 5-6000. pokial mi naftak umoznuje zrychlenie uz od 1900 otacok tak preco nie ... som happy.

Napsal: 10 kvě 2007, 17:47
od Hardcam
Umiram smichy...
Borku, tady to nema cenu...

Napsal: 10 kvě 2007, 17:59
od Kcheml
Proč jsem se nakonec rozhodl pro benzín u nového Accenta?

- lehčí motor, lehčí čumák, třeba v testu na automixu, kde testovali 1,4 i 1,5 CRDi si dost u nafty stěžovali na nedotáčivost
- turbo, common rail, vakuová pumpa... zdražuje to motor, zdražuje to údržbu a jsou to jen další věci, které se mohou na nafťáku pokazit
- menší hluk u benzínu, vyšší otáčky jsou mi poslechově rozhodně příjemnější (dost subjektivní kritérium :oops: )
- žhavení nafťáku, doběhnutí turba po zastavení (jak se tu řešilo) - to po mě benzín nikdy nechtěl
- větší spektrum využitelných otáček, jak psal Borek, benzínu nedojde najednou dech
- táhnutí odspodu mě moc nezajímá, od toho mám ten klacek uprostřed
- benzínový motor pořád představuje menší ekologickou zátěž (ano, i to je pro mě kritérium)

- výhoda nafťáku u mě měla spočívat jen ve spotřebě, ale u tak malého auta, jakým je Accent, ten rozdíl není nikterak zásadní (jak sleduji toto téma, tak je to cca litr, možná litr a půl na sto km).

Auto používám na denní dojíždění do práce a zpět na vysočinské trase JI - ZR (cca 40 km), jezdím jemně nad stanovenými limity a výkon 1,4 mi bohatě stačí i na předjíždění. Na trase jen velmi zřídka někoho brzdím (pak ale uhnu a pustím), mnohem časteji je to naopak (bohužel). Spotřeba mě moc nebere, protože denně vozím 1-2 lidi s sebou, kteří na benzín přispívají, takže mě to nakonec vyjde levněji než jízda autobusem.

Smyslem tohoto příspěvku není vyvolat flame, ale snaha o vyjádření racionálních důvodů, proč jsem se rozhodl pro benzín. Dýzlákům neberu jejich fetiš, ale prosím, neberte vy nám ten náš. Zkuste mě raději rozumně přesvědčit, že má volba je špatná.
:idea:

Napsal: 10 kvě 2007, 23:04
od David C3
prostě podle mě je CRDi lepší.. navíc dost najedu a rozdíl 30tis je podle mě velmi zanadbatelný a hlavně se s dieslem mnohem příjeměj jezdí.. tak at si každý koupi co mu víc vyhovuje :-) čau

Napsal: 11 kvě 2007, 00:19
od Hujer
Benzin ma daleko nisi ceny nahradnich dilu:Napriklad vstrik u benzinu cca 3000,- naftak 15000,- a ze se serou.Cerpadla benzin 7000,- nafta tam sou 2 jedno 13000,- a druhy 20000,- a serou se! Svicky benzin 4 ks 500,- nafta 1 kus 1200,-.Mam pokracovat?Az se vam to posere a budete v servisu calovat tak si spocitejte kolik ste usetrili na nafte tech 4500,. na 10000 km no nebo 45000,- na 100000km.O co je crdi drasi pri koupi,o co je drasi beznej servis atd.Me je jedno jestli jedu za 6l a nebo za 7,5l,ale jsou pro me dulezite celkove naklady!!!!!!!! :wink: Jen si je kupujte aspon mame co opravovat!!! :twisted:

Napsal: 11 kvě 2007, 01:54
od Borek
David C3 píše:prostě podle mě je CRDi lepší.. navíc dost najedu a rozdíl 30tis je podle mě velmi zanadbatelný a hlavně se s dieslem mnohem příjeměj jezdí.. tak at si každý koupi co mu víc vyhovuje :-) čau
Hlavní věc,proč já a ostatní tady reagujeme,jsou ty krávoviny,co napsali kluci z východu o naftě a benzínu.Nereagoval bych(jen bych si poklepal na čelo :roll: )a šel do jiného vlákna.Ale když si představím,že jejich "příspěvky"čte někdo,kdo se rozhoduje před nákupem auta mezi benzínem a naftou(a nejel s obojím,aby si udělal vlastní obrázek),tak podle nich si bude myslet,že u nafty se neřadí a jak má široké spektrum použitelných otáček,jak je provoz auta na naftu výhodný......prostě plácají opak,než je pravda. :roll: Mám s tebou stejný názor-ať si každý koupí co chce,ale když si někdo koupí podle jejich rady naftu a jezdil s benzínem,asi bude mít oči navrch hlavy,až bude předjíždět kolonu a řadit a řadit....aby se držel v úzkém pásmu využitelných otáček proti benzínu a stihnul kolonu předjet. :roll: Proto jsem použil srovnání na stejném autě se stejným obsahem(kde je benzín v nevýhodě bez turba-Tucson 2,0 proti 2,0 naftě a ještě VGT s var.lopat.a 6kvaltem proti 5st.přev.benzínu)-a i v takovém porovnání má benzín stále o 0,7 s větší zrychlení na 100km. :lol: Aby potom někdo nebyl nešťasný,co si to koupil za motor(že mu to nejede tak,jak to klukům jede pusou(klávesnicí)tady).Kdo má rozum,vezme kousek papíru a porovná plusy a mínusy daného paliva v konkrétním autě a má jasno. :idea:

Napsal: 11 kvě 2007, 02:53
od Hardcam
Kcheml: a presne o tom to je...viva!
Borek: mne uz celo boli, musim psat...:) ale trosku nestastnym bych volil prirovnani Tusconu, ve firme strejdy maj benzinaky, spotreba kolem 12ti a zrovna letadlo to neni, kamarad ma VGT Crdi, zere to 7 litru a 6ka tomu padne jak prdel na hrnec a celkem solidne to jede.
Hujer: jezis, takovy palky za to...