Stránka 3 z 5
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 14:35
od petzl62
No jednoduše...T-stačí bude týden bez auta-bude jezdit v náhradním.Vyrovnají to PDR metodou a pojišťovna zaplatí opravu dveří včetně lakování atd.atd., včetně náhradního vozidla.Zákazník bude naprosto spokojen,jak "borci" trefili barvu a nic nejde poznat
Příští rok mu navýší havarijko o 30% nahoru za škodnou událost a to se vyplatí
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 15:17
od T-stačí
A tak nějak by to asi probíhalo pokud bych tam dal auto a řekl opravte to a vyreste to jako pojistnou událost. Já se nebudu o nic starat dejte mě vědět až to bude hotové.
Likvidátor už to viděl. Určil způsob opravy PDR. Lakovani nepřichází v úvahu.
Navýšení pojistky o 30% se neobávám.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 15:35
od shawt
No me zvysili havarjiko o 25%, plnil jsem jednou, oprava nakych 24tis. haha
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 16:04
od bony
shawt píše:No me zvysili havarjiko o 25%, plnil jsem jednou, oprava nakych 24tis. haha
Taky mi přišel dopis, že bude přeceněno o 500,- Kč z důvodu drahých výjezdů hasičů atd. Zavolal jsem do pojištovny, že mám uzavřenou smlouvu na pevnou částku a to, že někdo bourá je mi fuck, s doporučením, aby navýšili těm co bourají, ne těm co jezdí bez nehod a najednou cena zůstává stejná a ještě sleva 100,- Kč za el. komunikaci.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 16:39
od T-stačí
Výňatek z pojistných podmínek , článek o Bonusu:
" Za každou rozhodnou událost, k níž dojde během pojistného období, se snižuje dosavadní stupeň bonusu vždy o jeden stupeň....."
Momentálně jsem na stupni 5. to je bonus 30%. pod stupněm 5 je stupeň 4 to je 25%.
Snížení bonusu o 5% přežiju.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 08 říj 2017, 21:10
od idam.i
Blbé,ale máš na výber?
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 08:44
od T-stačí
Tak promáčknutí opraveno. Žádný černý scénář jak tady někdo předpovídal se nekonal. Auto jsem přistavil chvíli před 8 ráno a v 9 bylo hotovo a autem jsem jel pryč.
Oprava metodou PDR. Spoluúčast nula a vyjádření pojišťovny k bonusu: nemá vliv na stupeň bonusu pro následné pojistné období.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 08:53
od Axel.Foley
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 08:57
od idam.i
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 08:59
od T-stačí
Jo a pojištěno mam u “Servisní pojišťovna”
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 15:59
od Axel.Foley
Nikdy jsem o ní neslyšel
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 17:31
od T-stačí
Já taky ne. Dokud jsem si nekoupil Hyundai u SAMOHÝLA. No a ta pojišťovna patří taky do Samohylova imperia. Při koupi auta byla cena podmíněna uzavřením havarijky pravé u této pojišťovny a pojistné podmínky nemají špatně. A cenu víc než dobrou.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 17:37
od Chasnik
To je dobrá kombinace, dealovat s autama a k tomu mít vlastní pojišťovnu. Prašule zůstávají "doma". A pokud není majitel škrťa a podělí se o kus zisku se zákazníkem, je to bonus pro oba
Taky jsem Servisní pojišťovnu neznal, zase jsem o něco chytřejší
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 17:39
od T-stačí
Takový Batovsky přístup.
Re: White sand i30 kombi 1,6 MPI Czech Edition - T-stačí
Napsal: 21 říj 2017, 17:39
od petzl62
Jsem rád,že ti to dobře dopadlo a že jsi si to ošéfoval.Já jen popsal někde obvyklou praxi
A mnohdy a mnohde je to ještě daleko horší.
No a pan Samohýl a jeho impérium na Zlínsku je kapitola sama o sobě
Jsem zvědav jak dlouho ještě bude prodávat
Protože tahle praxe se VV líbit určitě nebude-pokud mu tedy patřičně nekape z kohoutku
Ale to jen slyším zase trávu růst. Důležitá je spokojenost klienta