Stránka 3 z 5
Re: Chiptuning
Napsal: 20 led 2018, 23:03
od idam.i
Nemal si problém s benzínom v oleji ?
Re: Chiptuning
Napsal: 21 led 2018, 07:35
od Deegr
Jak jsem psal, vůbec žádný problém. Ani olej to nežralo, nemusel jsem ho vůbec mezi výměnama dolívat. Měnil jsem ho ale po 8000 km.
Re: Chiptuning
Napsal: 21 led 2018, 15:34
od idam.i
Lebo chlapci s Tucsonom 1,6-TGDI s tým mávajú občas problém.
Re: Chiptuning
Napsal: 21 led 2018, 18:12
od Deegr
Nevím ale o tom, že by motor v Tucsonu byl jiný, než v Ceedu GT
Re: Chiptuning
Napsal: 21 led 2018, 19:30
od Axel.Foley
Re: Chiptuning
Napsal: 24 led 2018, 22:00
od Petrss
herkulo28 píše:už vidím ako policajná inteligencia ide na ceste merať výkon auta.
To sice ne,ale na technické už ti to zjistí a pokud se policii něco nebude zdát,pošle tě na T.K. Ona už to taková sranda není a v případě nehody máš po plnění a škody hradíš ty! Tady je řešení:
https://www.mereni-vykonu.cz/?utm_sourc ... _medium=V1
Re: Chiptuning
Napsal: 04 úno 2018, 16:30
od Yexup
Axel.Foley píše:Yexup píše:354 Nm a 109 kW. Auro razantně ožilo zejména v nižším pásmu otáček.
Když napíšu A, napíšu i B. Jaké auto, jaký motor? Tipuji Tucson dle vlákna a dál?
Jo omlouvam se, nedoteklo mi, ze se krom 1.7 a 2.0 prodava i novy 1.6 GDI.
Takze upresnuji, jedna se o Tucson TL (2016) seriova 1.7 CRDi 85 kW. Uprava vč. odbržděni v camp performance.
Re: Chiptuning
Napsal: 04 úno 2018, 16:53
od tempest
V případě nehody se bude zkoumat, jestli daná úprava měla vliv na nehodový děj. Takže např. za nedání přednosti jiným vozidlem Ti nikdo čip nemůže vytknout (nebude-li překročena povol. rychlost). Naopak, když někde utavíš brzdy, napálíš to do někoho a zjistí čip, tak to už může být problém. Pozor, v zahraničí to může být jinak.
Re: Chiptuning
Napsal: 09 bře 2018, 23:55
od motorpower
Jsem zde poprvé, tak než se zorientuji, dovoluji si zde umístit svojí nabídku úprav, pro nové vozy Hyundai.
Především Tucson, Santa Fe, i30, i40.
Úpravy testuji se dvěma prodejci této značky, v ČR a DE. Vše pochopitelně s měřením před úpravou a po úpravě. Tyto auta jsem nikdy nechtěl upravovat, ale přeci jen mám pocit, že se jejich úroveň zvýšila a dojem na mě udělal především i30N, se kterým jsem se měl možnost svézt...a OK. Railové motory pro mě nejsou rozhodně novinkou, o tom se můžete přesvědčit na VW clubu, Škodahome a dalších, kde mám snad i dost kladných recenzí.
V případě dotazů volejte, na vše vám po telefonu odpovím. Kontakt na mne je
http://www.motorpower.cz
Zdravím motorpower
Re: Chiptuning
Napsal: 10 bře 2018, 07:35
od Tudy
Zní to lákavě, ale pokud nastane nějaký problém na STK nebo budu řešit reklamaci motoru na záruku, tak mám zaděláno na průšvih.
Re: Chiptuning
Napsal: 10 bře 2018, 14:54
od motorpower
Nemáš, stačí zavolat... vysvětlím. Je toho víc a ne vše chci zveřejňovat.
Re: Chiptuning
Napsal: 11 bře 2018, 12:55
od kolicek
Motorpower jak jste a tom s 1.6 T-GDI v Tucsonu? Mam spatnou zkusenost s 1.2 TSI EA111
Re: Chiptuning
Napsal: 11 bře 2018, 13:21
od motorpower
Teprve testuji.... Co bylo špatně na 1.2?? Občas problémy měly, ale jinak docela OK.
Re: Chiptuning
Napsal: 11 bře 2018, 17:50
od kolicek
Problem s turbem po uprave vynechavalo musel jsem vracet origo software na ktery to jezdilo OK
Re: Chiptuning
Napsal: 11 bře 2018, 17:58
od motorpower
Úprava doufám nebyla ode mě, i když už jsem se také setkal problémy u aktuátoru. Nejvíce problémů je u Yeti s tímto motorem, vyšší hodnoty EGT atd, díky větším čelním odporům. U malých aut problém nebyl v podstatě nikdy.Až u novější generace Bosch od modelu 14 s netěsností sacího systému.
Po malém pátrání se možná jedná o Yetiho, kde jsem opravdu vracel sw. Turbo nevynechávalo, to v podstatě nejde, ale pokud jsi dobře pamatuji, tak jsi to nechtěl nijak řešit. Pokud si zpětně přečteš forum, tak jsi byl zřejmě jedinný s problémem a zjevně i pro tohle jsi utekl od Škody. A Hyundai sice testuji, ale už nyní vím, že u všech modelů s výjimkou N jsou slabým článkem brzdy.