motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Ešte lepšie je keď má manželka služobák a na "moje" nesiahá. :D/ :mrgreen:
Už len pre prestavenie sedadla. :oops:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

icu píše:To je ale úplně chybné řešení...

Navrhuji jiné auto pro sebe :mrgreen:

Sice se bude Vorlajz cukat s pozváním na další sraz, ale něco mi říká, že to zkousne :D/
Schvaluji, skvělá volba =D>

idam: Taky řešení =D>
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

To by sakra nebylo špatné řešení =D>
A Vorlajz-no nevím-už teď nesl špatně,že nejkrásnější a nejlíp troubící auto byl můj "Modrásek" :mrgreen: :mrgreen:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Chlape,ty si dnes nemal pokrývku hlavy a silno svietilo slniečko. :shock:
Keď to Vorlajz prečíta,tak skočí do svojho kašmíra a hneď ti to vysvetlí. #-o Tak sa vyhovor na to slniečko. :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Pravda pravdoucí :mrgreen:
Zapomněl jsem darovanou :hyu: basebal cap doma #-o
Ale stejně je to pravda :D/ =D>
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Každý vie,že áno,ale nikto o tom nehovorí. [-( :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Další postřehy po trošku svižnější jízdě, kdy jsem motor točil ke 4 000 ot./min a trochu ostřeji řezal zatáčky. Jednoduše řečeno jsem nadšen. Je to asi kvůli přechodu z atmosféry na turbo, ale i tak. Pořád srovnávám s 1,6 GDI. Při zařazené čtyřce motor subjektivně táhne jako když v 1,6 GDI máte zařazenou trojku a nohu skoro na podlaze. Mimochodem podvozek v zatáčkách drží super a auto se zdaleka tak nenaklání jako u starší verze. Své ovšem dělají i 16 kola... 8)

Průměrná spotřeba zatím 6,0 l/100 km. Další trasu (130 km) zkusím jako ekojízdu (ale bez podtáčení) a dám vědět.
Mr. HYUNDAI píše:... citlivost AEB, mám za to, že z výroby byla nastavena citlivost nejvyšší, posunul jsem na nejnižší a je po problému ...
Přenastaveno, ještě jednou díky. Ještě pro info: z výroby není nastaven hlídač únavy řidiče. Musí se to nastavit ručně.
Vedení v pruzích: z toho mě mrazilo v zádech, pokud ho spustíte a máte nastaven tempomat, z řidiče se stává pasažér. Stačí občas pohnout volantem, jinak auto jede úplně samo.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Pozor na rychlost :wink: Tvé nadšení chápu a moc dobře mu rozumím. Auto má opravdu skvěle vyladěný podvozek a motor hezky táhne. Konstruktéři udělali obrovský kus práce =D> Nevím, kde bydlíš, ale doporučuji technickou trasu typu Ecce Homo, Prostějov - Konice - Litomyšl, Šternberk - Sovinec - Rýmařov, Zlín - Slavičín - Brumov-Bylnice a dál na slovenské hranice. Když se na to nebojíš šlápnout a věříš brzdám, dozvíš se o autě hodně.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Bydliště právė vloženo, je to trochu z ruky :) . Do Krušných hor je ale kousek.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Tak tam to... neznám... ačkoliv jedno léto jsem byl na Nechranické přehradě, ta je od tebe kousek. A kdysi dávno v Jáchymově. V Krušných horách budou určitě také hezké cesty na vyzkoušení, to by mohl vědět petzl62.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5122
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Přece nebudu učit orla z Kadaně lítat :mrgreen:
Tam má sakra kde vyzkoušet jak nová i30 jezdí...a že těch krásných cest v okolí je =D> :wink:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Slíbené info o ekojízdě: trasa 117 km, průměrná rychlost cca 75 km/h. 50% okresky, 25% dálnice, 25% město. Malý provoz, malé převýšení, minimum zatáček. Spotřeba dle PP 5,5 l/100 km. Na syrový motor slušné myslim. Dle recenzí jsem se bál že to bude horší. :D/ Celkem mám najeto 390 km a hladinka v nádrži je přesně v polovině.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Pěkné :D
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Mám trochu problém co použít za kvalt ve městě. Při 50 km/hod a čtyřce motor točí 1 600 rpm. To je dost nízko, zvlášť po studených startech a jízdě do kopce. Takže furt střídám trojku/ctyrku dle aktuální situace nebo jedu těsně pod 60 km/h (dle tacho) na čtyřku a 1750 ot/min :-k. Btw 1. a 2. rychlostní stupeň je děsně dlouhý...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Neo-Mike »

Na všech autech jsem vždy při 50km/h měl trojku. Na trojku ti to přeci nemůže točit nějak moc velké otáčky. A 1600 otáček se mi zdá málo už i u nafty co mám. S benzínem si to nedokážu vůbec představit.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“