motor 1.4 T GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.4 T GDi
Ešte lepšie je keď má manželka služobák a na "moje" nesiahá.
Už len pre prestavenie sedadla.
Už len pre prestavenie sedadla.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Schvaluji, skvělá volbaicu píše:To je ale úplně chybné řešení...
Navrhuji jiné auto pro sebe
Sice se bude Vorlajz cukat s pozváním na další sraz, ale něco mi říká, že to zkousne
idam: Taky řešení
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
To by sakra nebylo špatné řešení
A Vorlajz-no nevím-už teď nesl špatně,že nejkrásnější a nejlíp troubící auto byl můj "Modrásek"
A Vorlajz-no nevím-už teď nesl špatně,že nejkrásnější a nejlíp troubící auto byl můj "Modrásek"
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Chlape,ty si dnes nemal pokrývku hlavy a silno svietilo slniečko.
Keď to Vorlajz prečíta,tak skočí do svojho kašmíra a hneď ti to vysvetlí. Tak sa vyhovor na to slniečko.
Keď to Vorlajz prečíta,tak skočí do svojho kašmíra a hneď ti to vysvetlí. Tak sa vyhovor na to slniečko.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
Pravda pravdoucí
Zapomněl jsem darovanou basebal cap doma
Ale stejně je to pravda
Zapomněl jsem darovanou basebal cap doma
Ale stejně je to pravda
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Každý vie,že áno,ale nikto o tom nehovorí.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: motor 1.4 T GDi
Další postřehy po trošku svižnější jízdě, kdy jsem motor točil ke 4 000 ot./min a trochu ostřeji řezal zatáčky. Jednoduše řečeno jsem nadšen. Je to asi kvůli přechodu z atmosféry na turbo, ale i tak. Pořád srovnávám s 1,6 GDI. Při zařazené čtyřce motor subjektivně táhne jako když v 1,6 GDI máte zařazenou trojku a nohu skoro na podlaze. Mimochodem podvozek v zatáčkách drží super a auto se zdaleka tak nenaklání jako u starší verze. Své ovšem dělají i 16 kola...
Průměrná spotřeba zatím 6,0 l/100 km. Další trasu (130 km) zkusím jako ekojízdu (ale bez podtáčení) a dám vědět.
Vedení v pruzích: z toho mě mrazilo v zádech, pokud ho spustíte a máte nastaven tempomat, z řidiče se stává pasažér. Stačí občas pohnout volantem, jinak auto jede úplně samo.
Průměrná spotřeba zatím 6,0 l/100 km. Další trasu (130 km) zkusím jako ekojízdu (ale bez podtáčení) a dám vědět.
Přenastaveno, ještě jednou díky. Ještě pro info: z výroby není nastaven hlídač únavy řidiče. Musí se to nastavit ručně.Mr. HYUNDAI píše:... citlivost AEB, mám za to, že z výroby byla nastavena citlivost nejvyšší, posunul jsem na nejnižší a je po problému ...
Vedení v pruzích: z toho mě mrazilo v zádech, pokud ho spustíte a máte nastaven tempomat, z řidiče se stává pasažér. Stačí občas pohnout volantem, jinak auto jede úplně samo.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Pozor na rychlost Tvé nadšení chápu a moc dobře mu rozumím. Auto má opravdu skvěle vyladěný podvozek a motor hezky táhne. Konstruktéři udělali obrovský kus práce Nevím, kde bydlíš, ale doporučuji technickou trasu typu Ecce Homo, Prostějov - Konice - Litomyšl, Šternberk - Sovinec - Rýmařov, Zlín - Slavičín - Brumov-Bylnice a dál na slovenské hranice. Když se na to nebojíš šlápnout a věříš brzdám, dozvíš se o autě hodně.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Bydliště právė vloženo, je to trochu z ruky . Do Krušných hor je ale kousek.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Tak tam to... neznám... ačkoliv jedno léto jsem byl na Nechranické přehradě, ta je od tebe kousek. A kdysi dávno v Jáchymově. V Krušných horách budou určitě také hezké cesty na vyzkoušení, to by mohl vědět petzl62.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Přece nebudu učit orla z Kadaně lítat
Tam má sakra kde vyzkoušet jak nová i30 jezdí...a že těch krásných cest v okolí je
Tam má sakra kde vyzkoušet jak nová i30 jezdí...a že těch krásných cest v okolí je
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: motor 1.4 T GDi
Slíbené info o ekojízdě: trasa 117 km, průměrná rychlost cca 75 km/h. 50% okresky, 25% dálnice, 25% město. Malý provoz, malé převýšení, minimum zatáček. Spotřeba dle PP 5,5 l/100 km. Na syrový motor slušné myslim. Dle recenzí jsem se bál že to bude horší. Celkem mám najeto 390 km a hladinka v nádrži je přesně v polovině.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: motor 1.4 T GDi
Pěkné
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: motor 1.4 T GDi
Mám trochu problém co použít za kvalt ve městě. Při 50 km/hod a čtyřce motor točí 1 600 rpm. To je dost nízko, zvlášť po studených startech a jízdě do kopce. Takže furt střídám trojku/ctyrku dle aktuální situace nebo jedu těsně pod 60 km/h (dle tacho) na čtyřku a 1750 ot/min . Btw 1. a 2. rychlostní stupeň je děsně dlouhý...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
motor 1.4 T GDi
Na všech autech jsem vždy při 50km/h měl trojku. Na trojku ti to přeci nemůže točit nějak moc velké otáčky. A 1600 otáček se mi zdá málo už i u nafty co mám. S benzínem si to nedokážu vůbec představit.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW