Stránka 3 z 58
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 15:57
od idam.i
Ešte lepšie je keď má manželka služobák a na "moje" nesiahá.
Už len pre prestavenie sedadla.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 16:28
od Axel.Foley
icu píše:To je ale úplně chybné řešení...
Navrhuji jiné auto
pro sebe
Sice se bude Vorlajz cukat s pozváním na další sraz, ale něco mi říká, že to zkousne
Schvaluji, skvělá volba
idam: Taky řešení
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 21:08
od petzl62
To by sakra nebylo špatné řešení
A Vorlajz-no nevím-už teď nesl špatně,že nejkrásnější a nejlíp troubící auto byl můj "Modrásek"
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 21:12
od idam.i
Chlape,ty si dnes nemal pokrývku hlavy a silno svietilo slniečko.
Keď to Vorlajz prečíta,tak skočí do svojho kašmíra a hneď ti to vysvetlí.
Tak sa vyhovor na to slniečko.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 21:16
od petzl62
Pravda pravdoucí
Zapomněl jsem darovanou
basebal cap doma
Ale stejně je to pravda
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 18 kvě 2017, 21:18
od idam.i
Každý vie,že áno,ale nikto o tom nehovorí.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 20 kvě 2017, 10:38
od Tudy
Další postřehy po trošku svižnější jízdě, kdy jsem motor točil ke 4 000 ot./min a trochu ostřeji řezal zatáčky. Jednoduše řečeno jsem nadšen. Je to asi kvůli přechodu z atmosféry na turbo, ale i tak. Pořád srovnávám s 1,6 GDI. Při zařazené čtyřce motor subjektivně táhne jako když v 1,6 GDI máte zařazenou trojku a nohu skoro na podlaze. Mimochodem podvozek v zatáčkách drží super a auto se zdaleka tak nenaklání jako u starší verze. Své ovšem dělají i 16 kola...
Průměrná spotřeba zatím 6,0 l/100 km. Další trasu (130 km) zkusím jako ekojízdu (ale bez podtáčení) a dám vědět.
Mr. HYUNDAI píše:... citlivost AEB, mám za to, že z výroby byla nastavena citlivost nejvyšší, posunul jsem na nejnižší a je po problému ...
Přenastaveno, ještě jednou díky. Ještě pro info: z výroby není nastaven hlídač únavy řidiče. Musí se to nastavit ručně.
Vedení v pruzích: z toho mě mrazilo v zádech, pokud ho spustíte a máte nastaven tempomat, z řidiče se stává pasažér. Stačí občas pohnout volantem, jinak auto jede úplně samo.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 20 kvě 2017, 11:52
od Axel.Foley
Pozor na rychlost
Tvé nadšení chápu a moc dobře mu rozumím. Auto má opravdu skvěle vyladěný podvozek a motor hezky táhne. Konstruktéři udělali obrovský kus práce
Nevím, kde bydlíš, ale doporučuji technickou trasu typu Ecce Homo, Prostějov - Konice - Litomyšl, Šternberk - Sovinec - Rýmařov, Zlín - Slavičín - Brumov-Bylnice a dál na slovenské hranice. Když se na to nebojíš šlápnout a věříš brzdám, dozvíš se o autě hodně.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 20 kvě 2017, 12:16
od Tudy
Bydliště právė vloženo, je to trochu z ruky
. Do Krušných hor je ale kousek.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 20 kvě 2017, 20:04
od Axel.Foley
Tak tam to... neznám... ačkoliv jedno léto jsem byl na Nechranické přehradě, ta je od tebe kousek. A kdysi dávno v Jáchymově. V Krušných horách budou určitě také hezké cesty na vyzkoušení, to by mohl vědět petzl62.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 20 kvě 2017, 23:23
od petzl62
Přece nebudu učit orla z Kadaně lítat
Tam má sakra kde vyzkoušet jak nová i30 jezdí...a že těch krásných cest v okolí je
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 22 kvě 2017, 07:02
od Tudy
Slíbené info o ekojízdě: trasa 117 km, průměrná rychlost cca 75 km/h. 50% okresky, 25% dálnice, 25% město. Malý provoz, malé převýšení, minimum zatáček. Spotřeba dle PP 5,5 l/100 km. Na syrový motor slušné myslim. Dle recenzí jsem se bál že to bude horší.
Celkem mám najeto 390 km a hladinka v nádrži je přesně v polovině.
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 22 kvě 2017, 11:43
od Axel.Foley
Pěkné
Re: motor 1.4 T GDi
Napsal: 30 kvě 2017, 17:08
od Tudy
Mám trochu problém co použít za kvalt ve městě. Při 50 km/hod a čtyřce motor točí 1 600 rpm. To je dost nízko, zvlášť po studených startech a jízdě do kopce. Takže furt střídám trojku/ctyrku dle aktuální situace nebo jedu těsně pod 60 km/h (dle tacho) na čtyřku a 1750 ot/min
. Btw 1. a 2. rychlostní stupeň je děsně dlouhý...
motor 1.4 T GDi
Napsal: 30 kvě 2017, 17:14
od Neo-Mike
Na všech autech jsem vždy při 50km/h měl trojku. Na trojku ti to přeci nemůže točit nějak moc velké otáčky. A 1600 otáček se mi zdá málo už i u nafty co mám. S benzínem si to nedokážu vůbec představit.