Detaily o Scoupe (dříve:Vadí že nemá Scoupe Airbag?)
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
- Reklama
Nissan Skyline ma jeden muj znamy. Tvrdi, ze je to jedno z nejrychlejsich aut v CR a docela mu to verim Kdyz vidim, jak dovazi pneumatiky za sto padesat tacu z Japonska...MartasZ píše:No tak samozřejmě že když něco hledám, tak to prostě nenajdu
Ale našel sem tam včera filmek, Nissan Skyline gtR z 0 na 300km/h za nějakých 16 vteřin ale teď už ho zááás najít nemůžu
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Jupíí, táta povolil, dneska sme se byli podívat na jedno Scoupe v Brně když už sem tam byl na dni optevřenejch dveří UO.
Sice se mu nelíbí že má GT tak velkej výkon ale to časem přejde stejně jako airbag / doufám
Slyšel sem to nastartovaný a ten zvuk se mi fakt líbil, sice mělo trošku děravej vejfuk ale to tomu zvoučku ještě trochu přidalo.
Jenom je u něj prej vadný nějáký teplotní čidlo tak při prvním nastartování motor nedrží na volnoběh otáčky a polochcípá.
Myslíte že to fakt bude tim čidlem?
Jinak má jenom drobný kosmetický vady, tak uvidíme jestli na mne počká nebo pujdu do jinýho každopádně aby to co budu mít nebylo Scoupe, muselo by se něco neočekávanýho.
Takovej detailík: Kolik stojí taková ta lišta se znakem co má Scoupe 1993 pod předníma světlama ? Tan týpek tvrdil že prej asi 400,- to se mi zdá něják málo.
Sice se mu nelíbí že má GT tak velkej výkon ale to časem přejde stejně jako airbag / doufám
Slyšel sem to nastartovaný a ten zvuk se mi fakt líbil, sice mělo trošku děravej vejfuk ale to tomu zvoučku ještě trochu přidalo.
Jenom je u něj prej vadný nějáký teplotní čidlo tak při prvním nastartování motor nedrží na volnoběh otáčky a polochcípá.
Myslíte že to fakt bude tim čidlem?
Jinak má jenom drobný kosmetický vady, tak uvidíme jestli na mne počká nebo pujdu do jinýho každopádně aby to co budu mít nebylo Scoupe, muselo by se něco neočekávanýho.
Takovej detailík: Kolik stojí taková ta lišta se znakem co má Scoupe 1993 pod předníma světlama ? Tan týpek tvrdil že prej asi 400,- to se mi zdá něják málo.
tak pokud je vymeni tak proc ne.. teplotni cidlo sice stoji par stovek ale jde o princip, ma to navic jeste vejfuk v riti, nebud jako ja - ja to kupoval s tim, ze jsou tlumice, vejfuk v riti a trochu ohnily.. mno a pak jsem jeste zjistil ze jsou v riti i kotouce a zacal jsem do toho rvat.. ted uz toho nejak nelituju, stejne ho chci dojezdit a tak bych to driv nebo pozdeji treba taky menil jinak musim zaklepat ze mimo tehle prvotnich blbin se mi na nem uz behem tech 50ti tisic km co jsem na nem najel nic moc neobjevilo, zapalovaci kabely, svicky, vicko rozdelovace, lozisko, termostat.. tot vse celkem asi tak za 3tis
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Mám pár dalších nevinnech dotazů na Scoupe při čemž jsem rovnou celé vlákno přejmenoval protože o ABG to už zdaleka není a plánuju ho abych pořád zbytečně nezakládal další a další vlákna použít pro drobný tech. detaily co bych rád věděl.
Jak je to u Scoupe s hlučností při vyšších rychlostech? Někde jsem slyšel že při rychlostech kolem 130kmh motor šíleně řve a když se rychlost posune trošku vejš tak ten řev ustane jak to s tím vlastně je?
Zajímalo by mne to jak pro 1993-1996 LS tak pro GT, ještě nemám úplně jasno kterou verzi, samozřejmě bych radši ostřejší GT, ale to se asi bude odvíjet od momentální nabídky.
Jak je to u Scoupe s hlučností při vyšších rychlostech? Někde jsem slyšel že při rychlostech kolem 130kmh motor šíleně řve a když se rychlost posune trošku vejš tak ten řev ustane jak to s tím vlastně je?
Zajímalo by mne to jak pro 1993-1996 LS tak pro GT, ještě nemám úplně jasno kterou verzi, samozřejmě bych radši ostřejší GT, ale to se asi bude odvíjet od momentální nabídky.
co se tyce ty hlucnosti u 120-140ti tak to dela asi jen me neco se mi rozklepe v palubce, samotny auto je celkem tichy - chce to projet a uvidis, resp uslysis..Yurii píše:Mám pár dalších nevinnech dotazů na Scoupe při čemž jsem rovnou celé vlákno přejmenoval protože o ABG to už zdaleka není a plánuju ho abych pořád zbytečně nezakládal další a další vlákna použít pro drobný tech. detaily co bych rád věděl.
Jak je to u Scoupe s hlučností při vyšších rychlostech? Někde jsem slyšel že při rychlostech kolem 130kmh motor šíleně řve a když se rychlost posune trošku vejš tak ten řev ustane jak to s tím vlastně je?
Zajímalo by mne to jak pro 1993-1996 LS tak pro GT, ještě nemám úplně jasno kterou verzi, samozřejmě bych radši ostřejší GT, ale to se asi bude odvíjet od momentální nabídky.
jinak GT a LS jsou prakticky uplne stejny, akorat maj mirny zmeny v motoru a turbo, takze o to vic vydrzi LS pac ma dimenzovany dily i pro turbinu pro zacatek myslim staci LS, nejen uz kvuli spotrebe ale i tak je to dost svizny na vyjezdeni
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
2 torm: mno je mi 19 takže asi budu jenom trošku starší než ty
2black_sheep: Ty motory sou opravdu co já vím téměř shodný ale když se o to člověk dobře stará tak nejsou problémy, s tou spotřebou bych si hlavu moc nelámal protože co jsem slyšel, tak má turbo asi jen o litr vyšší průměr jak ve městě tak mimo něj, což mě nezabije.
Táta musí uživit dvoulitrovýho Forestera to je o něco horší
Fakt je že Turbo je další věc co se u toho motoru může po**at (a taky časem po**re) , takže je potřeba se na to připravit.
Jestli LS nebo GT je ale jenom minoritní problém, samozřejmě moje ego tvrdí "čím víc, tím líp", rozum ho sice trochu krotí ale nevim nevim.
Ale ještě uvidím do kterýho půjdu protože i teď je většina pro mne dostupnejch a dobře vypadajících Scoupéček který sem už viděl GT. Ale jak řikám, dokud mi nebude stát před barákem, tak nevim který to bude.
2black_sheep: Ty motory sou opravdu co já vím téměř shodný ale když se o to člověk dobře stará tak nejsou problémy, s tou spotřebou bych si hlavu moc nelámal protože co jsem slyšel, tak má turbo asi jen o litr vyšší průměr jak ve městě tak mimo něj, což mě nezabije.
Táta musí uživit dvoulitrovýho Forestera to je o něco horší
Fakt je že Turbo je další věc co se u toho motoru může po**at (a taky časem po**re) , takže je potřeba se na to připravit.
Jestli LS nebo GT je ale jenom minoritní problém, samozřejmě moje ego tvrdí "čím víc, tím líp", rozum ho sice trochu krotí ale nevim nevim.
Ale ještě uvidím do kterýho půjdu protože i teď je většina pro mne dostupnejch a dobře vypadajících Scoupéček který sem už viděl GT. Ale jak řikám, dokud mi nebude stát před barákem, tak nevim který to bude.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
black_sheep píše: co se tyce ty hlucnosti u 120-140ti tak to dela asi jen me neco se mi rozklepe v palubce, samotny auto je celkem tichy - chce to projet a uvidis, resp uslysis..
nejak nechapu tedka, pac novy majitel si na tohle nestezoval a ja zacinam mit stejnej problem v coupe, ale odpocatku tam nebyl, ale tentokrat je to v jeste trochu jinejch otackach, achjoo..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
A skusilsblack_sheep píše:black_sheep píše: co se tyce ty hlucnosti u 120-140ti tak to dela asi jen me neco se mi rozklepe v palubce, samotny auto je celkem tichy - chce to projet a uvidis, resp uslysis..
nejak nechapu tedka, pac novy majitel si na tohle nestezoval a ja zacinam mit stejnej problem v coupe, ale odpocatku tam nebyl, ale tentokrat je to v jeste trochu jinejch otackach, achjoo..