Stránka 3 z 10

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 11:14
od vorlajz
já mám totiž před FL a pravděpodobně tedy ještě Euro 5... otázkou je, jakou to hraje roli...

nemám pocit, že by mi auto cukalo při přeřazení v top otáčkách... hmm :-k

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 16:31
od serak
S tím zahříváním auta před odjezdem, obzvlášť při čištění zamrzlých oken, bych to neviděl moc dobře. Už před časem se tu někde řešilo, proč pro přímo-vstřiky není vhodné nechat auto po nastartování delší dobu na volnoběhu. Tady je k tomu drobné info:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/je ... niho-auta/

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 16:34
od serak
Mimochodem, GDI mi cuká taky. Ne od začátku, ale tak od loňského podzimu. Je to nahodilý jev, který se projevuje, když je zima nebo vlhko, ale navíc ho mám spojený i s místem :-). Prostě u práce mi občas cukne, u domu nikdy. Nechápu, ale beru to, jak to je.

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 20:33
od idam.i
Nejako sa tu to množí.Doteraz ticho a zrazu takto.Ešte že som GDI už predal. :mrgreen:

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 21:19
od Radunov
idam.i píše:Nejako sa tu to množí.Doteraz ticho a zrazu takto.Ešte že som GDI už predal. :mrgreen:
a co ti to je platný, když máš torzní zadní nápravu :lol: a benzínový motor s emisní normou EURO 6, to je to samé :lol:

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 21:21
od Radunov
serak píše:S tím zahříváním auta před odjezdem, obzvlášť při čištění zamrzlých oken, bych to neviděl moc dobře. Už před časem se tu někde řešilo, proč pro přímo-vstřiky není vhodné nechat auto po nastartování delší dobu na volnoběhu. Tady je k tomu drobné info:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/je ... niho-auta/
jenže tam píšou o tom, že bohatá směs smývá film ale tady je při ohřívání chudá směs, protože pak mají spaliny vyšší teplotu a je to ekonomičtější :D :lol: takže těsně vedle...v tom tkví celý princip přímovstřiku, že dokáže jezdit na chudou směs a tím ušetří palivo (stechiometrický poměr si udělá jen v okolí zápalu a má 6 typů map mezi kterými plynule přechází) jediné co přichází v úvahu je to, že se vstřikem ve válci dostane více benzínu do oleje, proto pak taky v návodu píšou, že při takovým pravidelným stylu se mění olej po 5tis km nebo 3 měsících :D ...ale nejde jen o obsah benzínu v oleji ale taky o podíl vody, který už po 5 ti studených startech za sebou se dostane na kritickou mez...a pak je potřeba to projet třeba 40km v kuse, aby se veškerá voda odpařila do sání :D

mě ten přímovstřik GDi za ten lepší průběh výkonu v celým spektru stojí :wink:, má i delší převodovku a nižší spotřebu, má super zvuk (ve videích z onboard kamery ještě úžasnější)a nelbne tomu tempomat :-)

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 09 říj 2017, 22:24
od shawt
Tak me zatim auto necuka, za to mam jine problemy, doufam, ze mi cukat nezacne, aspon neco by to moje auto mit nemuselo :)

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 12:47
od Radunov
tak jsem schválně zkusil vzít tuto nádrž Vervy 100 a bez rozdílu...a někdy nestačí ohřívat ani ty 2 minuty aby to necuklo...ale když jsem ten den jel třeba 2 hodiny předtím, tak je ještě olej asi ohřátý a nic to nedělá a volnoběh je okolo 1000ot/min...ještě mě napadlo, mám tam olej A3 5W-40, je podstatně hustší než ta A5, tak je možné, že když to někomu nedělá, tak že tam má olej A5...minulou zimu jsem s autem jezdil zřídka, protože se víc jezdilo tím starším, a když jsem jel i30, tak jsem ohříval třeba už 10 minut před vyjetím...teď už ji jezdím denně do práce

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 14:54
od harvi
ja tam teraz mam A5 z autorizaku a obcas to robi... tymto to nebude

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 15:22
od vorlajz
můžete mi ještě jednou popsat, jak se to projevuje...? mě to zatím necuká...

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 18:37
od Radunov
vorlajz píše:můžete mi ještě jednou popsat, jak se to projevuje...? mě to zatím necuká...
prostě to škube/trhá autem při rozjezdu a je to velice nepříjemné, zvlášť při pomyšlení, že to je nové auto ;-)

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 19:03
od vorlajz
Jako ze das plyn a ono se to jako zadusi?

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 19:12
od harvi
das plyn a ma to tendenciu dusit sa... u mna je to najma pri vytocenych kolesach za studena. alebo potom ovela viac plynu, ale to si zasa ako v autoskole

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 22:11
od shawt
Hlasim se do klubu. Nedavno pri studenejsim ranu jsem nastartoval, za chvili se rozjel, to bylo ok, ale po ujeti 50m a rozjeti na krizovatce do kopce zacal motor skubat velmi trhane, auto se zaclo vibrovat, musel sem vyslapnout spojku a dat vice plynu. Jak pise Harvi, vicemene to same ](*,)

Re: Velke cukàní 1,6GDi při rozjezdu se studenym motorem

Napsal: 22 říj 2017, 22:47
od vorlajz
Divil bych se Dusane, kdyby to tvoje auto “nemelo” :D