Kuny jsou potvory vychytralý, univerzální návod neexistuje. Co odradí jednu, nechá jinou být. Takže zkoušet a kombinovat metody a hlavně je časem měnit.
Mě na tu izolaci vůbec nešla, ale ještě na Fordu dodrásala tapec kapoty. Na GDIčku jsem viděl často stopy na deklu hlavy, ale poškození žádné. Na iksu přervala kabel k lambda sondě...
Standardní věci jsi vyjmenoval - nástřik sprejem, elektrický plašič (ultrazvukový). Pak jej elektrický, který dává pecky (takové destičky, do se instalují u "vstupu" do motorého prostoru. POZOR - deaktivovat před servisem, to by ti technici jinak poděkovali!
Jednu dobu jsem sypal na desky pod autem prací prášek - kuna na to šlápne, olízne si packu a je nasraná. Ale pokud nemáš vlastní pozemek na parkování, tak na ulici je to blbý. A taky je to otravná manipulace po ránu i večer. Za větrného počasí nepoužitelné.
Na některou kunu zaberou lidské vlasy, např. ve staré ponožce. Obdobně psí nebo kočičí chlupy. Někdo také radil kočičí lejno, ale kde ho sehnat a kam ho v tom motoru bezpečně dát.
Smradlavá je taky kombinace cibule, česneku a moči. Namočit do bavlněného hadříku a opět třeba ve staré ponožce zavěsit do motorového prostoru, hlavně pozor, ať si to nenatáhne topení, to by potom v kabině nebylo hezky
Kamarád s nimi bojoval na půdě tak, že měl zapojené rádio do časovací zásuvky, volume trošku víc. Rádio se spínalo v nepravidelných intervalech a kuny to dost otravovalo, na pravidelný opruz si totiž zvyknou. Průšvih je, když to někdo nainstaluje do motorového prostoru a ráno ZAPOMENE
Více hardcore metoda je sklopec s návnadou vedle auta, případně další, zákonem nepovolené metody. U nich hrozí, že to odnesou jiná zvířata, např. kočky.