Stránka 3 z 14
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 13:24
od Hardcam
Porad mas tu samou sklopku, co Ti ladila k tahaci? To byl nadhernej komplet a neobvykla barva
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 13:50
od Deegr
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 13:52
od Axel.Foley
Hezký tahač, hezká barva. Ještě víc se mi líbí americké tahače s čumákem. Co jsem se díval naposled na americké stránky Volva, tak to už byl pojízdný obývák.
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 14:04
od thomme
Deegr píše:Špion přímo z továrny. No to se nám tady hodí
Milda: Já si to za volantem kamionu užiju víc než dost, takže s Nkem radši do teplejších krajin
Aktuálni foto z dneška, tedy 15.12.2017 v 9:00. Směr Louny - Lovosice
"špionem" bych se nenazval,
nic netají
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 14:22
od Axel.Foley
thomme: I
má svá tajemství
A servisní technici dělají z lidí idioty
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 18:19
od shawt
tvl, tak to ja jdu oprasit muj ridicak na kamion a seknu s IT
Pak budu mit taky Nko
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 20:12
od Chasnik
Deegr: to jsi ale musel hrabat nebo poskakovat v koloně, ne? Já myslel, že běžná spotřeba u kamionu je tak 30 - 40 litránků. A jakou máš nejvyšší hmotnost soupravy? Většinou bývá u 2-nápravových tahačů 42 nebo 44 tun, ale jestli máš silnější motor, tak máš třeba víc...
Kolik máš kobyl? U Volva se mi líbí, že nedělá žádný slabochy, má vůbec v nabídce tahač pod 500 koní? Když pak vidím nějaké Sáňky nebo Renaulty 380, 420 apod., tak se pak nedivím, že to v kopcích funí a nejede...
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 20:35
od Deegr
Tak 30-40 litru je klasická spotřeba, ale tady jsem jel od Lovosic skoro jen do kopce, tak to vyskočí
Ale trasa Lovosice, Žatec, Plzeň, Sušice na 220 km znamená spotřebu kolem 50 litrů, protože je to dost kopcovitý terén. Na jiných trasách se spotřeba pohybuje kolem těch 33 litrů. Na Německých dálnicích pak ani se 40 tunama není problém jezdit i pod 30 litrů.
U tahače, jako mám já je maximální přípustná hmotnost soupravy 44 tun. Pokud má tahač dvě zadní nápravy, hmotnost soupravy dosahuje pak až 48 tun. Výkon tahače nemá na maximální hmotnost soupravy žádný vliv. Volva mají samozřejmě i slabší motory. u těch 13. litrů jsou to 420, 460, 500 a 540 koní. Jen Volva mají výhodu v tom, že tento výkon podávají už od 1400-1800 ot/min. Ostatní tahače maximálního výkonu dosahují až při těch 1800 ot/min a kamion se běžně pohybuje kolem 1000-1500 ot/min, takže většina kamionů se na ten maximální výkon ani nedostane. Na dálnicích při 90 km/h na 12 rychlostní stupeň motor točí jen 1250 ot/min
Konečně jsem se dostal domů a hned jsem se musel jít podívat na Nko. Takový krasavec to je
Ale když ono tak nějak na mě smutně kouká, jako že by se chtělo jet někam zase projet
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 20:56
od asd111
Deegr: Ja bych to Nko umel rozveselit,zatimco bys jezdil kamionem
Klidne bych ti tam nechal sve zadarmo
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 21:10
od Chasnik
Každý auto má svoje, zase kolik uhlí naložíš do Nka...
A to jsi měl po trase nějaké zastávky? Jinak čistě Lovo - Sušice by se ti vyplatilo po dálnici,ne? Mýto by se asi vyrentovalo nižší spotřebou a kratší dobou jízdy. Protože zrovna Žatec - Jesenice - Plasy - Plzeň není pro kamioňáka moc poježděníčko
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 21:16
od Hardcam
Kopec u Plas musi byt pro TIR v tomhle obdobi dost masakr :/
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 21:22
od Deegr
asd: Hele, budu o tom polemizovat
Chasnik: Zastávky ne, jen tu jednu hned po 14 km. Po dálnici jsem taky chvilku jezdil, ale je to přesně o 40 km delší a i přes nižší průměrnou spotřebu celkově ten kamion sežere asi o 5 litru více. Přes ty Plasy mám v Sušici spotřebováno po 200 km kolem 93 litrů nafty. Po dálnici je to 98 litrů + mýto. A pokud tam chytneš kolonu u Prahy... Ale souhlasím, že ta trasa je pro kamiony celkem nevhodná, i když je to mezinárodní silnice z Plzně na sever
Nejhorší úsek kupodivu nejsou ty serpentiny za Plasy, protože jsou v lese, ale kopec mezi Žďárem a tlestky. Je to kopec mezi dvěma poli a když začne v zimě foukat, tak tam kamiony prostě končí díky závějím.
Taky úsek mezi Pšovem a Blšanami je dost úzkej. Už jsem tam jednou přišel o zrcátko díky bláznovi, kterej si myslel, že se jezdí po středový čáře
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 21:44
od helou
Deegr: Gratulacia k auticku, nadherne, nech ti sluzi poriadne a dlho...
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 15 pro 2017, 22:03
od Chasnik
S nafoukaným sněhem mám několik nepříjemných zkušeností mezi Velkým Beranovem a Žďárem nad Sázavou, je pravda, že když se mezi poli rozfouká boční vítr, tak cestu zaháže sněhem fakt dost rychle.
S těmi výkony u Volva jsi mě překvapil, já občas koukám na dálnici na kamiony, co je předjíždím a u Volva jsem míň jak 500 ještě neviděl.
Tak hlavně, ať tu zimu zvládneš bez úhony a zbytečných zdržení. Když někde nasněží nebo nafouká, tak moc na objížďky myslet nemůžeš, je to frustrující čekání, než cestu někdo vyčistí...
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Napsal: 16 pro 2017, 15:18
od milda h
Jo, okolo Stáje a nad Rudolcem to bejvá pěkný.