Stránka 3 z 4
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 16:30
od slabostka
to ťažko....
teplo vzniká v katalyzátore a ak je blízko oleja - škoda htp - olej sa zohrieva a prehrieva. ale tu bude problém v tom že sú to priame vstreky a tie sú na karbon náchylné od podstaty.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 16:32
od shawt
Pravdu je, ze nas motor je delany asi spise na 95.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 18:07
od thornych
Tak já motor od začátku rozmazluju Vervou 100, říkám si jak mu tím pomáhám a teď se dozvím, že mu tím vlastně škodím...
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 19:42
od Gunmaker
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 20:14
od slabostka
Ze viacoktanove palivo skodi je samozrejme blbost. Vif je fajn ale neocisti sanie ventily lebo sa k nim nedostane.
Proste sa zmierte s tym ze priamy vstrek je riziko karbon. Hlavne kvoli recirkulacii vyfukovych plynov. Cize nebat sa otacok lebo egr vo vyssej zatazi je zatvorene....
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 21:01
od Tudy
Jj, to je právě jeden z důvodů proč utíkám k motoru, který kombinuje přímý a nepřímý vstřik - sací ventily se omývají a aditiva tu mají větší smysl.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 08 dub 2018, 22:59
od Harrystr
V sekci "Najviac km na motore 1,6 GDI" někdo píše, že nějaký manažer s timhle motorem najezdil přes 200k km, další zase:
clovekzavolantem píše:2 nejstarší kusy co máme byly v říjnu na STK. A ty mají už teď přes 260000km Všechno stejné motorizace. A vše jezdí jak má
Nevím, co tam lili, ale nemyslím si, že by někdo firemní auta "rozmazloval" vervou100 nebo jiným víceoktanovým benzinem.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 09 dub 2018, 06:51
od tomasko007
Harrystr : tak ako pises ..
Vo firme kde som pracoval boli fabie/octavie sluzobne auta (tsi/tdi)
Zmluva bola uzatvorena so shell takze chodilo sa tanoovat iba tam.
Ale rozhodne iba tie "zakladne" paliva.
Auta lietali Ba - Praha (teda stale po dialnici) a odpredavali sa po 200k kilometroch.
Teda sluzobne auto kde sa olej menil raz za 30k km a tankoval ne-aditivovane palivo zvladlo 200k (cca 2.5 -3 rocne)
To ze na konci svojej "kariery" to boli uz (prr mna) iba kopy srotu (nemslim iba na motor, na cele auto). Sale si naslo noveho majitela (ved TDi)
Co je
horsi ?
Ja mam zasa k autu vztah (predsa moje zarobene peniaze), takze pre moj pokoj radsej vymenim olej po 15k a tankujem 95v-power.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 09 dub 2018, 15:47
od idam.i
Ja som tankoval v GDI AGIP 98.Keď Agip skončil,tak 98 Benzinol.Odchádzalo v dobrej kondícii.
Olej som menil po15ke.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 10 dub 2018, 18:11
od slabostka
No to je pokrok, náš getz má 220 000km na Tesco benzín a nerozplývame sa... tu pri aute vyššej triedy novšej konštrukcie sa dabatuje o motore... smutné...
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 10 dub 2018, 20:26
od shawt
Tvuj Getz asi nema GDI motor ze
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 10 dub 2018, 22:52
od slabostka
a? ide o to že sa tu 200 000km prezentuje ako niečo výnimočné.... pre auto nižšej strednej to nemá byť niečo o čom sa má písať, to má byť samozrejmosť. Neriešim čo ste si vybrali za motor. V takom aute má akýkoľvek vydržať aspoň raz toľko...
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 10 dub 2018, 23:17
od petzl62
To už tak cca od roku 2010 vůbec neplatí...
Dnes je opravdu úspěch u benzinů 200tis. km bezproblémového provozu.A to napříč výrobci aut globálně. U dieslů je ta hranice stejná.Výjimky potvrzují pravidlo. Vím o dieslech
I.generace s nájezdem kolem 300tis. a jsou v pohodě.Ale to byly ještě motory bez DPF atd.atd. Dnes platí 5-6 let a pryč s tím,pokud to jezdí a nájezd je kolem těch 30tis. ročně. Bohužel je to realita-smutná,ale je
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 11 dub 2018, 05:21
od Mirus30
slabostka píše:V takom aute má akýkoľvek vydržať aspoň raz toľko...
Tak to je hlaska dne...
V dnesni dobe kdy se vsechno vcetne aut vyrabi jako spotrebak, nikoliv na vydrz, to opravdu JE neco o cem se ma psat.
A srovnavat motory pred 15ti lety a dnesni, ktere podlehaji EKOteroru z Bruselu tak nejak moc nejde.
Re: Olej 1.6gdi
Napsal: 11 dub 2018, 05:21
od Mirus30
slabostka píše:V takom aute má akýkoľvek vydržať aspoň raz toľko...
Tak to je hlaska dne...
V dnesni dobe kdy se vsechno vcetne aut vyrabi jako spotrebak, nikoliv na vydrz, to opravdu JE neco o cem se ma psat.
A srovnavat motory pred 15ti lety a dnesni, ktere podlehaji EKOteroru z Bruselu tak nejak moc nejde.