Re: Má smysl 1.6CRDi na krátké trasy
Napsal: 27 úno 2019, 14:35
Vrátím se k tomu MPI - ty problémy s katem byly i u čistě benzinových provedení? Registroval jsem to spíš u předělávek na LPG...
1.4 plně obsazená, to už je opravdu výkonový kompromis. Prázdné to jede dobře, ale ten rozdíl ve výkonu se právě pozná, když se auto naloží. A právě tak předpokládáš s autem jezdit.
Zmiňoval jsi Megana 1.6 SCi, ještě loni jsem ho viděl ve výprodejích jako předváděčky, takže auta jsou, ale možná je lidi neprodávají, proto je v ježděnkách nenajdeš.
Na starou udržovanou plečku raději zapomeň, jak si můžeš být jistý, že stará plečka je udržovaná?? Jo, vím o jedné, kamarád tady v práci má Astru kombi 1.6 benzin, ročník asi 2010. Koupeno nové v ČR, nebouraná, pravidelně udržovaná. I když už tady má nové auto, tak ji nedá, chtěl jsem ji pro ségru, ale prodat prostě nechce Tak to často je u těch udržovaných pleček...
U CRDi není problém jenom s DPF, prostě to auto třeba měsíc nezahřeješ, jsi často v režimu zahřívání, do válců nejde optimální směs, trpí akumulátor (ale ten díky inteligentnímu dobíjení trpí i při delších jízdách ). S C-Maxem TDCi jsem jednu dobu dojížděl do práce 4 km a v zimě spotřeba 8,5...
Počítat s tím, že jednou za 5 let vyčistíš DPF, to je optimismus, při kratších jízdách se může zanést rychleji Prostě krátké trasy obecně nevoní žádnému motoru.
Pokud se bojíš katu u MPI, tak je varianta: ojetý ceed kombi GDI (3-letý bude pod 250k) s nižším nájezdem, aby ti vydržel do záručního limitu 150k. Pokud nastane problém s karbonem, je šance řešit to v záruce. Po 6 letech prodat (bude stále v záruce) a poohlédnou se zase po nějakém tříletém autu, nejlépe v záruce Mimochodem, mám osobní srovnání Ceed JD vs i30 GD a KIA má podle mě lépe vyřešenou ergonomii v prostoru řidiče, prostě se mi tam sedělo a řídilo lépe.
1.4 plně obsazená, to už je opravdu výkonový kompromis. Prázdné to jede dobře, ale ten rozdíl ve výkonu se právě pozná, když se auto naloží. A právě tak předpokládáš s autem jezdit.
Zmiňoval jsi Megana 1.6 SCi, ještě loni jsem ho viděl ve výprodejích jako předváděčky, takže auta jsou, ale možná je lidi neprodávají, proto je v ježděnkách nenajdeš.
Na starou udržovanou plečku raději zapomeň, jak si můžeš být jistý, že stará plečka je udržovaná?? Jo, vím o jedné, kamarád tady v práci má Astru kombi 1.6 benzin, ročník asi 2010. Koupeno nové v ČR, nebouraná, pravidelně udržovaná. I když už tady má nové auto, tak ji nedá, chtěl jsem ji pro ségru, ale prodat prostě nechce Tak to často je u těch udržovaných pleček...
U CRDi není problém jenom s DPF, prostě to auto třeba měsíc nezahřeješ, jsi často v režimu zahřívání, do válců nejde optimální směs, trpí akumulátor (ale ten díky inteligentnímu dobíjení trpí i při delších jízdách ). S C-Maxem TDCi jsem jednu dobu dojížděl do práce 4 km a v zimě spotřeba 8,5...
Počítat s tím, že jednou za 5 let vyčistíš DPF, to je optimismus, při kratších jízdách se může zanést rychleji Prostě krátké trasy obecně nevoní žádnému motoru.
Pokud se bojíš katu u MPI, tak je varianta: ojetý ceed kombi GDI (3-letý bude pod 250k) s nižším nájezdem, aby ti vydržel do záručního limitu 150k. Pokud nastane problém s karbonem, je šance řešit to v záruce. Po 6 letech prodat (bude stále v záruce) a poohlédnou se zase po nějakém tříletém autu, nejlépe v záruce Mimochodem, mám osobní srovnání Ceed JD vs i30 GD a KIA má podle mě lépe vyřešenou ergonomii v prostoru řidiče, prostě se mi tam sedělo a řídilo lépe.