Re: I30 První závada
Napsal: 09 říj 2023, 15:54
Tohle je téměř jistota, že to bude nedošlápnutou spojkou a tím pádem neseplým čidlem.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Musím mít seslapnutou spojku? Někdo uvádí že je lepší naopak bez spojky, netuším teda jak konkrétně Hyundai i30 benzín. Jinak díky,budu vždy dbát na sešláplé spojce a pozorovat zda problém ustane.
Neděje se nic, druhý klíč jsem nezkoušel. Neděje se prostě vůbec nic, jakobych tím klíčem málo otočil. Ale to nedělám.Vysous píše: ↑09 říj 2023, 15:41 Jak se už někdo ptal nahoře. Co přesně znamená "nic se neděje"?
Zůstane ti svítit kontrolka klíčku a neděje se vůbec nic? Zkoušel jsi startovat druhým klíčkem? Tam by to indikovalo problém s imobilizérem/klíčkem?
Tam bych začal.
Nebo auto dlouho točí startérem, než chytne?
okMr. HYUNDAI píše: ↑09 říj 2023, 18:58 Co kdo uvádí je irelevantní. Všechny s manuálem už od devadesátek mají na spojce spínač. Není sešlápnutá spojka - neotočí startér.
Říkalo se, že je to kvůli Amíkům - aby nestartovali s kvaltem a někoho nepřejeli .
Spojku seslapavam, vždy,jen jsem znejistil jestli dostatečně.Mr. HYUNDAI píše: ↑09 říj 2023, 19:07Jak Ti prodejce předával auto, když Ti tak zásadní věc neřekl a patřičně na to neupozornil?
Na Sonate v klidu bez spojky.Mr. HYUNDAI píše: ↑09 říj 2023, 18:58 Co kdo uvádí je irelevantní. Všechny s manuálem už od devadesátek mají na spojce spínač. Není sešlápnutá spojka - neotočí startér.
Říkalo se, že je to kvůli Amíkům - aby nestartovali s kvaltem a někoho nepřejeli .