Stránka 3 z 4
Re: Negativa i30 III
Napsal: 25 říj 2019, 14:58
od Mirco
Ja jsem po skoro 6,5 letech přesedl z koncernových aut (VW) do
jediný negativum pro mě zatím vidim strašně nízky posez.... leze se mi z toho auta hrozně blbě
Re: Negativa i30 III
Napsal: 25 říj 2019, 15:59
od pekoz
Od tý doby co máme IXo a k tomu Konu, se mi leze blbě do všech aut.
Ale s I30 souhlasím. Naposled jsem se takhle soukal ještě před rokem do Xsary.
(ale zase jezdila jak motokára
)
Re: Negativa i30 III
Napsal: 25 říj 2019, 17:51
od rychlyzadok
Ja nikde nepisem ze na kazdom jednom aute su vsetky tieto nedostatky. Zosumarizoval som, co vidim v podstatne vacsej skupine
Co sa tyka "myslim si" tak v rodine mame Skodu Rapid a tam po najazdeni 40tisic nic nepuka, nevrzga, nesupe sa, nepraska atd atd. Zas moze ist o jedno auto, presne ako o to tvoje, ktore evidentne nedostatky nema
To ze si myslim ze ine znacky su kvalitnejsie (samozrejme za o nieco vyssiu cenu) neznamena, ze to tak je. A nie som Boh, aby sa niekto riadil tym co si myslim, alebo to bola nutne pravda. Toto je snad kazdemu jasne.
Bohuzial, to co som tam pisal su realne problemy ludi s tymito autami a nie je to jeden clovek. Takze sorry ale u mna je deklasovany zas tvoj prispevok, pretoze robis zavery na zaklade jedneho, svojeho auta mi tak pride... To ze napr hyu ma obcasne zle licovanie casti karoserie je fakt a najdes to aj tu. To ze rachoti turbo je fakt a najdes to aj tu, to ze sa ludom v ramci zaruky meni riadenie je fakt (neviem ci to najdes tu, ale napr na takej FB skupine ano) a mozem pokracovat... Ide o to, kolko ludi sa podeli o svoje skusenosti a kde. No to co so tam pisal, to som si z prsta nevycucal
Re: Negativa i30 III
Napsal: 25 říj 2019, 18:03
od rychlyzadok
Len taka poznamka, to ze ludom puka od celneho skla je fakt a najdes to aj tu ->
https://n-cars.net/forums/threads/how-t ... -fix.1935/- spolu s opravou. Torpedo je pri I30N rovnake. Je to proste fakt. Ludia to pocuju a opravuju, pretoze to je konstrukcny nedostatok.
Btw, drncanie aktuatora nema nic spolocne so zvukom "nasraneho vysavaca". Je to kovove drncanie, ktore je pocutelne v istom malom spektre otaciek motora.
Bohuzial z nejakeho dovodu nemozem upravit posledny prispevok, takze som to postol do noveho.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 12:27
od thaischumi
Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně odhlučnění, pomohly by tišší pneu (vnější hluk 67-68dB) snížit trochu vnitřní hluk nebo musí se i podběhy předělat, abych dostal nějaký rozumný vysledek? Vůbec nechápu proč dodávají k takovým autům eco pneu co má až 71dB.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 12:30
od Mr. HYUNDAI
Protože se honí za každým gramem CO2, kvůli pokutám Brusele...
Tišší pneu trochu pomoct mohou, ono totiž nejvíc záleží na konkrétním spektru, které každý vnímáme jinak, hodnota v dB je určitým vodítkem, ale úplnou vypovídací hodnotu nemá. Jistotou je profi vytlumení podběhů, motorové přepážky a podlahy včetně kufru. Ale to zase stojí ranec...
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 13:21
od cernymotyl
Řešilo se tu vrzání a byli doporučeni Japonci. Mně nejvíc vrzala Honda Civic UFO a pak CR-V. Suzuki S-Cross taky, ale to je spíš Maďar.
U mého Hyundaie nerže vůbec nic! Mám teda Konu z Koreje, ne 30 z Nošovic. Jen ten hluk od kol je asi vyšší.
S-Cross taky pukal od čelního skla. Na palubovce chyběla nějaká měkčí vrstva při styku se sklem. Vyřešily to 3 proužky molitanu.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 13:32
od TheCory
Když je tady tedy takové vlákno, doplním svá negativa u verze FastBack (pozitiv je taky dost)
- opravdu nízký posez (věc kterou člověk zná dopředu)
- jako u mnoha jiných - pazvuky od volantu (zhruba od 25 000 km)
- velmi nízký přední nárazník (pozor na patníky při parkování)
- reakce na elektronický pedál plynu (naladění ŘJ na emise)
- velmi náchylné čelní sklo na škrábance
- vnitřní hluk od kol
- začalo mi blbnout rádio (zřejmě můj problém - budu hlásit na garančce)
- vzadu méně místa na hlavu (věc kterou člověk zná dopředu)
- průměrný výhled z pozice řidiče (sloupky + senzory u zpětného zrcátka)
- občas mi vypadne zpátečka a při rychlejším rozjezdu je zařazení 2. stupně trochu přes sílu
- velmi průměrná klimatizace
To mne takhle z boku napadlo. Nejsou to žádné velké věci a pořád mám FB za nejlepší možnou koupi nového vozu v danou chvíli. Dneska bych už ale volil jinak.
Co se týká vrzání, tak to se u mého kusu projevuje někde na palubní desce a to tak, že někdy to vrže hodně a někdy vůbec. Třeba je tam nějaká spojitost s okolní teplotou, vlhkostí, kdoví
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 14:01
od thaischumi
Mr. HYUNDAI píše: ↑23 zář 2020, 12:30
Protože se honí za každým gramem CO2, kvůli pokutám Brusele...
Tišší pneu trochu pomoct mohou, ono totiž nejvíc záleží na konkrétním spektru, které každý vnímáme jinak, hodnota v dB je určitým vodítkem, ale úplnou vypovídací hodnotu nemá. Jistotou je profi vytlumení podběhů, motorové přepážky a podlahy včetně kufru. Ale to zase stojí ranec...
Jsem ale zmatený protože ty hankooky eco jsou podle testů např.
https://www.testpneumatik.eu/tiche-pneumatiky tiché.
Nezkoumal někdo u i30 FL jak s tím odlučněním (velmi dobře prý) vyřešili a lze to nějakým způsobem aplikovat i na i30 před FL. Že by tam přilepili pár desítek kg tlumících materiálu nezní moc realně kvůli spotřebě a emisi.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 14:36
od TheCory
Pokud tak moc řešíš odhlučnění od kol, tak každý šikovnější garážmistr ti to udělá... Třeba na stránce ahifi.cz můžeš najít nějakou inspiraci
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 15:44
od Odjinud
Tvl, hosi, ja uz jsem pred objednanim i30 a vy tu zacnete vybalovat, jaky je to shit!
No nic jdu mrknout na dacie
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 15:52
od TheCory
Není to v žádném případě shit a každý má to vnímání jinde. oproti Dacii (zkoušel jsem Duster Prestige a Duster techroad) je to opravdu jiná úroveň pohodlí. A za dané peníze to byla nejlepší volba
Jenže dneska je doba, kdy auta musí být co nejlehčí (emise, spotřeba), takže se vše jede nadoraz, ubývá tlumení, kov je nahrazen plastem, materiál tenčí. Kvůli emisím jdou na trh motory, které nejsou úplně odladěny, SW se dodělává za pochodu. Prostě děkujme těm, co mohou za ten paskvli s emisemi a opečovávejme starší vozy
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 16:56
od thaischumi
Odjinud píše: ↑23 zář 2020, 15:44
Tvl, hosi, ja uz jsem pred objednanim i30 a vy tu zacnete vybalovat, jaky je to shit!
No nic jdu mrknout na dacie
Auta s rozumným 4-válcovým turbomotorem za rozumnou cenu nemáme moc na výběr, žádný zázrak se však nekonal.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 17:16
od stefanpilat
Shit to určitě není, za to prachy bych nic lepšího nesehnal, ale prostě jako všechno to má i své mouchy.
S tím soupisem v zásadě souhlasím, i když u mě se zatím naštěstí ještě žádné závady neprojevily. Přidal bych k tomu snad ještě schod v zavazadlovém prostoru (absence mezipodlážky u modelů prodávaných v ČR), nemožnost sklopit sedadlo spolujezdce (i u staré Kie to šlo), poměrně hloupý infotainment a sotva použitelná vestavěná navigace. Kupodivu mi nakonec docela vyhovuje systém udržování vozidla v pruzích, i když jsem si na něj musel nějaký čas zvykat.
Kdybych se ale teď mohl rozhodnout jinak, určitě bych vzal auto s DCT převodovkou. Ne, že by manuální převodovka nefungovala dobře (i když s výtkou k té dvojce souhlasím), ale zjišťuju, že mě to neustálé kvedlání šaltrpákou nějak přestává bavit. Zvlášť při popojíždění v kolonách. Asi začínám lenivět.
Re: Negativa i30 III
Napsal: 23 zář 2020, 17:52
od Pjotr1
jen ještě k tomu hluku, přiznám se že nevím jak to má i30 ale kdyby to měla jako Duster, který má malé (tuhé) silentbloky tak tuhá karoserie pak duní jak subwoofer a nic (žádné odhlučnění) z podstaty nepomůže protože se to přenáší plechem celé karoserie a ne skrz plech. Duster to vyřešil velikostí kol a nízkým tlakem vzduchu. Nezkoušel to někdo s i30 ?
Vzopmněl jsem si na to když jsem viděl :
9:30-11:30
https://www.auto.cz/embed/6449071
a pak ještě 2:20-3:16
https://www.auto.cz/embed/6466619
Videa nejsou reklama na Duster, jsem rád za i30, ale Duster jako pracant asi má své kvality, i když co jsem v něm seděl, tak to je jiná liga (myslím tvrdá pracovní).