Stránka 3 z 5

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 05 kvě 2021, 15:06
od slabostka
Maras píše: 04 kvě 2021, 20:21 Ale prodávají se a budou dál, protože na trhu už téměř nejsou jiné možnosti, než vybrat něco s dopomocí elektřiny. Podekujme EU a jejich zelenému ekozerorismu.
- ale tu na vyber je bud klasika alebo fullhybrid. Ak mildhybrid v meste pomaha a ide to k 10 tak asi zijem na Marse. Fullhybrid v meste ma brat 5 aj menej.

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 05 kvě 2021, 16:05
od kolomaz
kozakm píše: 05 kvě 2021, 14:39 Ta srandovní baterka, co v MHEV je, žádný velký rozdíl neudělá. Ale v množství kusů se každé ušetřené procento emisí počítá a o to jde.

Já bych třeba MHEV normálně nechtěl, ale s automatickou převodovkou nebyla jiná volba.
pokud jsem měl možnost vyzkoušet, tak ta srandovní baterka , při pojižděčkách v Ostravě , udělala velký rozdíl ve spotřebě PHM. za 3 dny , jízd po Ostravě v délce 181 km, stále v kolonách a na semaforech oproti stejnému autu bez té směšné baterky ušetřila cca 0,8 litru.

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 18:56
od petzl62
No, takže vrátíme vláknu jeho původní směr a podstatu a přidám nějaké fotky. Fotky jsem si vypůjčil z galerie dealera-děkuji a jsou to fotografie autenticky testovaného vozidla, čili přesně tento vůz na fotkách jsme měli k dispozici. A pak jeden chybějící- nejen mě, ale určitě i Vám pohled na testovaný Tucson od člověka, který jej měl možnost používat, čili testovat z nás všech nejdéle, čili nejvíc vypovídající... :wink: I takhle může vypadat vystřízlivění z nadšení... :-k #-o
Jedna polo tajná informace(to je teď moderní :idea: :lol: ), jak mnozí z Vás zaregistrovali, na dealerstvích se objevily první vozy ve variantě Tucson Nline [-o< . S velmi ambiciózní cenovkou #-o [-o< A pokud vše dopadne dobře, můžete se vcelku brzy těšit opět, na naše amatérské poznatky =P~

Abrakadabra...
62235.jpg
62235.jpg (19.77 KiB) Zobrazeno 1385 x
62236.jpg
62236.jpg (28.43 KiB) Zobrazeno 1385 x
62237.jpg
62237.jpg (31.01 KiB) Zobrazeno 1385 x
62238.jpg
62238.jpg (24.76 KiB) Zobrazeno 1385 x
62239.jpg
62239.jpg (34.7 KiB) Zobrazeno 1385 x

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 18:59
od petzl62
62240.jpg
62240.jpg (33.07 KiB) Zobrazeno 1385 x
62241.jpg
62241.jpg (23.07 KiB) Zobrazeno 1385 x
62242.jpg
62242.jpg (21.19 KiB) Zobrazeno 1385 x
62243.jpg
62243.jpg (18.91 KiB) Zobrazeno 1385 x
62244.jpg
62244.jpg (13.68 KiB) Zobrazeno 1385 x

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 19:02
od petzl62
62245.jpg
62245.jpg (17.59 KiB) Zobrazeno 1383 x
62246.jpg
62246.jpg (17.99 KiB) Zobrazeno 1383 x
62247.jpg
62247.jpg (17.24 KiB) Zobrazeno 1383 x
62248.jpg
62248.jpg (17.49 KiB) Zobrazeno 1383 x
62249.jpg
62249.jpg (22.4 KiB) Zobrazeno 1383 x

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 19:03
od petzl62
62250.jpg
62250.jpg (16.6 KiB) Zobrazeno 1380 x
62251.jpg
62251.jpg (19.32 KiB) Zobrazeno 1380 x
62252.jpg
62252.jpg (22.65 KiB) Zobrazeno 1380 x
62253.jpg
62253.jpg (15.33 KiB) Zobrazeno 1380 x
62254.jpg
62254.jpg (21.83 KiB) Zobrazeno 1380 x

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 19:09
od petzl62
62255.jpg
62255.jpg (22.59 KiB) Zobrazeno 1377 x
Jsem zděšen co se stalo po komprimaci s foty, ale líp to neumím :cry: Ta kapacita pro fotky je zoufalá ](*,)
A tady je ten očekávaný testík, nezvykle krátký a jasný :wink: :-#

Ahoj kamaráde,

moc díky za poslání recenze emailem, když víš, že na fórum už nechodím. Napsal jsi to skvěle, ale ne úplně se vším se ztotožňuji :D . Protože bohužel nebyl čas si naše dojmy navzájem sdělit osobně, dovolím si využít tuto cestu :wink: .

Když se na Tucsona NX4 dívám v černé, musím ocenit, že se spousta mnou kritizovaných prvků a křivek ztratí (ať už se budeme bavit o maskulinních bocích nebo hranatých výřezech blatníků). Bohužel mnohem více vynikne zhůvěřilost onoho stříbřitého prvku pod střechou. Viděl jsem teď černý N Line a kompletní přelepení černou fólií by asi nebylo to pravé, stane se z toho prostě černá masa. Možná by mohlo být zajímavé to přelepit červenou fólií a na tom trojúhelníku zvolit kombinaci červené fólie v původní tloušťce a návaznosti na lištu nad okny a zbytek přetáhnout černou fólií. Trojúhelník by zmizel a zůstala by červená linka...
Protože jezdím pořád v brýlích (ať už slunečních nebo dioptrických s antireflexem), tak jsem chybějící modrý pruh na čelním skle ani nezaznamenal, ale máš pravdu, že je jeho absence škoda. Já mám na rozdíl od Tebe v interiéru velký problém s prémiovou konzolou. Pro mě naprosto neakceptovatelné řešení - jednak mi vadí jak je vysoká a zabírá místo - za to skoro čtvrt století co jezdím, jsem se naučil zapínat si pás jednou rukou, takže se sponou v pravé ruce opisuji celkem divokou trajektorii, ale v naučeném pohybu mi konzola překáží a narazím do její horní části a pak se pracně pasuji do prostoru mezi sedadlem a opěrkou, kde je zámek. Stejně jako Axela mě dráždí lány klavírního laku, který je pořád ohmataný a samá daktilka, ale totální běs je stříbřitý prostor tlačítek ovládání převodovky, který se zrcadlí v levém bočním okně, prakticky ve výši očí. To mě pekelně rušilo celou dobu, co jsem byl za volantem a při té příležitosti jsem objevil i zrcadlení lišt použitých na palubní desce, a to pěkně přes zrcátko. Je pravda, že díky odrazům rámečku výdechu ventilace u i30 taky přímo v zrcátku jsem se tohle naučil nevnímat, ale po "facce" od ovladače jsem to zaznamenal i od lišt.
Co naopak na interiéru výbavy Style oceňuji je třízónová klimatizace, roletky v zadních oknech a sklápění zadních opěradel z kufru. Čalounění sedadel je v porovnání s výbavou Smart možná hezčí, ale taky se hůř udržuje.
Naprostým zklamáním je pro mě podvozek a pohonná soustava. Opět v porovnání s předchozím testovaným provedením.
Použité 18'' jsou krásné, celkové vyznění podvozku je za mě až skoro katastrofa. Ano, celkem 8 centimetrů šíře styčné plochy poněkud zlepšilo přilnavost a nižší profil pneu trochu zmírnil náklony, ale až na samém limitu, kam se tohle auto nepodívá skoro nikdy, vliv na jízdní komfort je však fatální, tam kde auto na 17'' jen tak pluje se tohle auto třepe, kolíbá a neustále o práci podvozku víš.
Na stejné trase jsme měli možnost projet ve stejném čase i Xceeda - byl jsem v šoku jak dokáže Xceed na pneu s nižším profilem a s kratšími drahami tlumičů zvládat ten rozflákaný povrch a zděšený tím, jak Tucson všechny trumfy v podobě vyšší hmotnosti, delších drah tlumičů i fyzicky vyššího profilu pneu zahodil do kanálu. Rovnocenným soupeřem by Xceedu byl Tucson se základním obutím. A hodně mě překvapilo, jak tohle auto nezvládlo retardér - ani přední náprava to nedokázala vzít - rána jak z děla (jezdím tam se všemi testovanými auty a vždy stejně).
A největší propadák je pohon. Asi jsem po testu základu měl moc vysoká očekávání. Těch 22 kilowatt se někde ztratilo, zřejmě ve váze výbavy, pohonu 4x4 a baterkách. Základní motor má pocitově úplně stejný zátah a přitom je trochu tišší. Převodovka řadí jako každé DCT skvěle, ale naprosto mě znechutil systém MHEV.
Jak jsem z něj byl nadšený v nových i30 v kombinaci s motorem 1,5 T-GDi, tady je to prostě všechno špatně.
V režimu ECO sice krásně plachtí, ale na mém zkušebním úseku zásadně plachtí tam, kde by dávalo smysl rekuperovat a rekuperuje tam, kde by mělo smysl plachtit... V porovnání s režimem NORMAL není kromě plachtění a tupějších reakcí v první třetině pedálu plynu rozdíl. Pokud se ovšem nebudeme bavit právě o rekuperaci, která je v režimu NORMAL v úplně stejné intenzitě jako u režimu SPORT! A to, přesně jak jsi zmiňoval, ještě se zpožděným nástupem. Režim SPORT prakticky vůbec nevyužívá potenciálu elektromotoru, prostě podřadí o 2 kvalty a hotovo. Sice to pak jede jak raketa, ale smysl MHEV je nula.
A opravdu tohle auto žere - PP se mi podařilo vrátil s dlouhodobým průměrem na 8,9, ale byla to fuška. Bežný režim běžného řidiče prostě bude mezi 9 a 11 litry, já to na pohodu z Loučně dal za 7,2.
Podtrženo sečteno je tohle typická ukázka toho, že méně je více - osmnáctky zničily jízdní komfort, silnější motor nedává v porovnání se základem smysl, MHEV je odladěno tak, že nemá praktické využití a spíš obtěžuje, než pomáhá, prémiová konzola překáží a vytváří nebezpečné odlesky....
Ano, stále platí, že bych si tohle auto nekoupil, protože jednak nejsem cílovka a hlavně se mi nelíbí. Ale pokud se mě někdo zeptá, které to auto je objektivně lepší, tak rozhodně to, které je levnější - Smart 1,6 T-GDi LPT (110 kW) s manuálem a pohonem přední nápravy. V tomto kontextu by mě moc zajímalo spojení motoru 110 kW s převodovkou DCT bez MHEV - to by mohl být na 17'' svatý grál této modelové řady!

Takže tak, pokud se rozhodneš, že to chceš na fóru zveřejnit, nic nenamítám, jen to prosím po mě přečti a oprav případné chyby a doplň chybějící slova, ať nejsem za ještě většího blbce :wink: .

Pěkný den Ti přeji

Štěpán

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 19:49
od idam.i
Nazdar,nie si za blbca a tobôž nie za ešte väčšieho. [-(
Som rád,že si súhlasil s zverejnenim tvojho názoru.Je zaujímavé čítať ako môžu ľudia vnímať to isté auto.
Je fajn ,že každý má svoj názor.Presne preto platí viac hláv viac (kapusty) rozumu. :wink:
Pevne dúfam,že to nie je posledný text od teba.Dosť by mi to tu chýbalo.Díky.👍

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 19:53
od Sanchez
Bohuzial, mnohi budu tvrdit, ze to je usporny system, pretoze maju Tucsona, najlepsie auto na Zemi za strasne prachy. A kedze tolko zacvakali, tak nebudu nadavat, to da logiku.

Ale hlavne, ze sa dobre nastupuje, sice hovno cez auto vidiet, ak ho chcem na okreske predbehnut. A ten falosny pocit bezpecia, lebo velka krabica.
Nechapal som a nechapem, co ludi vedie k nakupu velkeho auta. Nevedia zaparkovat a zaberaju miesto.
Katastrofa. Dufam, ze tato moda okopirovana z USA coskoro skonci ](*,) V USA ale neriesia, kolko zerie ich objemny motor.

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 20:02
od kolomaz
sestřenice má tucsona a je asi spokojená, nenadává, soused má kodiaka a taky je spokojen. Určitě je to lid od lida:-) někdo holky, nekdo vdolky.
Dnes v Jesenici na náměstí se někdo , snažil zaparkovat s SUV 4x4 , po 12 minutách snažení to vzdal a odjel.
A někdo nezaparkuje ani s fiatem 500
zase lid od lida :-)
Proti gustu ......

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 21:09
od Smažák
Kazdy,kdo si tohle auto koupi,tak potom resi spotrebu. Kdyz kupuju,zjistim zakladni provozni udaje a nikdo me nemuze ke koupi nutit. Pokud koupim,vim do ceho jsem sel a nemuzu nadavat ze to zere. Take na nej cekam. Pocitam s deseti litry,doufam v osm,spokojim se s deviti :D/ :D/ :D/

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 21:32
od kolomaz
Smažák, přesně jak říkáš. Ale mnozí si koupí něco, protože jim to někdo doporučil, jak je to super a pak jsou překvapeni

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 06 kvě 2021, 22:06
od Maras
Vnímání jizdy autem, které denně používám se kolikrát značně liší. Asi to známe všichni. Někdy mam pocit, že auto krásně sedí,je tiché, komfortní a motor táhne úplně super. Jindy zase vnímám hluk, každý hrbol, zda se hlasité, nekde se neco ozývá atd. Je to takovy psychologický faktor. Svou roli může hrát nálada, rozpoložení, počasí, což vše působí na prožitek v dané situaci.

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 07 kvě 2021, 05:25
od Smažák
Jj. Jak se rika,svata pravda. Ja mam oktavku 1.6 Mpi
Tusik dorazi asi v cervenci,ale mel jsem moznost si ho nedavno vyzkouset(testovaci jizdu u dealera jsem neabsolvoval) a musim rici za me,jako bych presedl z pekla do nebe. Je mnoho recenzi od zkusenych motoristu,kteri maji moznost srovnani s jinymi typy vozu a nejsou vzdy moc lichotive. Za me je to ovsem =D> =D> =D> =D>

Re: Hyundai TUCSON 1,6 T-GDI 132kW MHEV, DCT, Style 4x4

Napsal: 07 kvě 2021, 06:39
od Axel.Foley
Sanchez-uv "hodnotný" názor v tomto testu opravdu chyběl. Jen tak dál :!: