Stránka 3 z 6
Napsal: 26 úno 2007, 23:02
od Borek
Rozdíl je v tom,že tyhle upravený Rapidy dělají lidi pro radost z toho,co umějí šikovný český ručičky a užívájí si zaslouženého obdivu na tuning srazech(kam auto přivezou na vleku a na sprintu odjedou pár set metrů pokud možno ROVNĚ
).Kámen úrazu u toho výtvoru TDI je,že tvrdíš,že jezdí s TK po silnici.A to vidím jako risk pro ostatní(jeho vem čert).
Když jezdil v HK na tuning srazu na letišti nějaký borec,se starou obouchanou Š100)motor měl snad z letadla) a dával na prdel novému Maserati
,tak jsme řvali nadšením
.Pokud to používají na těchto místech,jsem jejich nadšencem.Nehledě k tomu,že podle označení na motoru té 120TDI,má motor 66kW a to z ní udělá nanejvýš rychlejší traktor.
.
Harde,četl jsi Rastyho-ráfky?H. ti nedá papír ani na takovou blbinku,jako je schválení o palec vyššího ráfku
-18.A ty se mě snažíš přesvědčit,že NĚKDO
může schválit do provozu auto poslepované,každý díl z něčeho jiného(nápravy,motor,převodovka,brzdy.......)
Nenech se vysmát
.
Napsal: 26 úno 2007, 23:31
od Hardcam
Nevim, proc Hyundai to nedela a jiny znacky jo. Praktiky dovozce byli vzdycky prapodivny, uz za Matokovu.
Napsal: 26 úno 2007, 23:34
od ivan
Hardcam píše:Jenom, jestli muzu. Kdysi nekdo prisel do kanclu, ze ma Carinu a motor bez cisla, ktery se tam standardne nedaval. Jediny, co mu k legalite stacilo, bylo zajet do toyoty v praze, aby mu dali novy cislo VIN, auto se jelo nafotit atp..a vse probehlo ok.
To byla spíše náhoda,pokud by to tak fungovalo,tak bych nemusel dávat prachy za akreditaci vozidel co se smí k nám legálně přivážet!!
Další věc pokud se nepodaří motor z totožnit s číslama co se k nám směli přivážet ,tak je to dost velkej problém!!
Za další když dostaneš potvrzení od továrního zastoupení a číslo souhlasí,nemusíš to auto dostat na papíry,protože tady v tom státě je norma jenom metoda v bílééé obálce!!
By mě zajímalo kolik to stálo!!!
Zrovna teď řeším Musso 2004,macoši si na nás vymyslely,že tam patří mřížka plus speciální folie,který tam vůbec nikdy nebyly!!
Hajzlové zasraný za štempla bych vás všechny chytil po krkem na nakopal do vašich sicnů!! Auto vyrobené pro Eu
A tady to jsou normy nějaký divný asi jak pro koho!!
A to ještě bejval na to výzkumák tam zkoumaly chytráci jak jsou jiný značky technologicky jinde než naše šáde a že to auto tam jenom prolítlo jejich vratama,tak to stálo 15 000 klacků!! Šmejdi!!
Takže tohle nežeru!! A ještě byli časy kdy se jezdilo ze kraje do jiného kraje,protože měl každej kraj jiný směrnice obálkový!!!
Takže ten nejlevnějí!!!
Dneska to funguje drobet jinak,ale podstata je pořád stejná,ale v jejich očí je to legální!!
Jo a ve Vinku musí být kod motoru,to by mě zajímalo co se tam dopsalo tři křížky né???
Pokud to nebylo vyraženo přímo na Stk náhradní technologií!! Se to píše jinak!! A nebo sami!!!
Funguje to ůplně stejně i u výměn motorů!!! Oni na nás zase něco vymy slí!!!
Napsal: 26 úno 2007, 23:39
od Hardcam
S vyzkumakem mam taky dobry zkusenosti, kdyz jsem potreboval normu na starsi auto, tusim 95...uz nevim, co to stalo.
Napsal: 27 úno 2007, 21:05
od ivan
No já jsem se teda včera pěkně rozčílil
No to je druhá stránka věci no!!
Napsal: 28 úno 2007, 09:50
od Žluťasek
tak nejdriv škoda 120 TT
škoda rapid V8 prvni kdo se ukazal s motorem z tatry
znovu škoda motor Golf III
škoda 100 Mb V8 nyni vypada takto
a jinak Rapidošvad zacal vznikat az po roce teto šade ktera se vytrvarela dva roky kuli financnimu ohodnoceni novych dilu.A pro zajimavost kdo videl švaba at si toho vazi jelikoz se asi jen tak uz neuvidi odkupily ho na studie.A tady to je skoda BMW momentalne se prestavuje pocita se s vykonem 300 konicku celotrubkovy ram a kastle z laminatu jeste ma doma rozestavenou Formulku melo by to byt oboje videt na Mimoni
Napsal: 28 úno 2007, 10:12
od Petr HC
Harde, vš co má společnýho Škoda 120 a BMW? ...Deformační zóny při čelním nárazu končej u motoru
Jo jinak to že tvuj kamarád dal 100tis za škodovku, tim bych se snad ani nechlubil
Napsal: 28 úno 2007, 10:27
od Žluťasek
Nesouhlasim jelikoz podle mne lidi kteri tyto auta staveji vy ze ten motor je krapanek
silnejsi a tim padem vetsina aut ma udelanej ram.
Jinak ja bych se za to nestidel ze mam kamarada ktej dal do šade 100tis bratranek mel v šade 80tis v tej oranzove 100 je asi 200, kluk co se mnou dela v praci a pomahal mi s autem ma ve formanu asi 50tis a momentalne je zas v prestavbove casti a jeho brat mel ve facku 160 a takovychto nadsencu je vic
a nevim proc by nekdo nemohl nacpat 100 tis do sade kdyz ja do miho Scoupa nacpal a 110tis a stale to stoupa.
Napsal: 28 úno 2007, 11:57
od weena
Je to každýho věc do čeho si dá svoje našetřený peníze.. Lepší jak to dát do nějakejch blbech drog.. a nebo takovýdle peníze probouchat na matech nebo alkoholu..
tohle má aspoň význam.. Mě osobně se tuning líbí ale nechtěl bych to. Mě totiž táhne něco jinýho.. Postavit si auto na vrchy a nebo volnej pohár v rally..
Napsal: 28 úno 2007, 12:38
od XMira
Napsal: 28 úno 2007, 12:47
od weena
mno já proti alkoholu nic nemám... rád se napiju
a taky se to zvrhne někdy..
ale myslel jsem to jinač s tim alkoholem..
Sedět tam každej den v hospodě a chlastat...
Napsal: 28 úno 2007, 12:50
od Petr HC
weena píše:Je to každýho věc do čeho si dá svoje našetřený peníze.. Lepší jak to dát do nějakejch blbech drog.. a nebo takovýdle peníze probouchat na matech nebo alkoholu..
tohle má aspoň význam.. Mě osobně se tuning líbí ale nechtěl bych to. Mě totiž táhne něco jinýho.. Postavit si auto na vrchy a nebo volnej pohár v rally..
Já jsem samozřejmě taky příznivce tuningu...ale tuningu kterej má smysl. Pokud do Šáde narveš 100tis. tak věřim tomu, že pořád bude mít horší jízdní vlastnosti něž kterýkoli auto který bys koupil za ty samé peníze v bazaru. Navíc se ti tahle investice nikdy nevrátí. Jinak to co píšeš, že je to každýho věc mě připomíná jednu myšlenku tipickou právě pro všechny škodovkáře...: "Mě to stačí"...opravdu bych nevyhodil půl milionu za něco co mi jenom stačí...když už za něco utratim svoje našetřený peníze, tak si přeci nekoupim něco co mi stačí, když za ty samí peníze můžu mít něco co je daleko lepší...a nepomůže ani to, že Okta má přeci největší kufr
...ale to jsem asi trošku odbočil, že jo.
Napsal: 28 úno 2007, 12:52
od Hardcam
Mno ja nevim, ja jsem na nej docela hrdej, kdyz vidim ten vysledek...mimoto, bude delat vyfukovy potruby ze zavodni 130ky, co jsem mu nasel na netu planek. Vicemene v tom dela 30 jeste hudba:)
Napsal: 28 úno 2007, 12:54
od Petr HC
Hardcam píše:Mno ja nevim, ja jsem na nej docela hrdej, kdyz vidim ten vysledek...mimoto, bude delat vyfukovy potruby ze zavodni 130ky, co jsem mu nasel na netu planek. Vicemene v tom dela 30 jeste hudba:)
Ale kdyby ty samé peníze, včetně pořizovací ceny, vrazil třeba do BMW e30 nebo Peugeotu 205Gti tak má o 200% lepší auto
Napsal: 28 úno 2007, 12:59
od Petr HC
To musí bejt těžká volba chtít sportovní auto, mít na něj 100tis za který si můžu koupit Hyundai Coupe, Toyotu Celicu, Hondu Prelude, Ford Probe, Ford Puma, Ford Escort RS2000, Mitsubichi Eclipse, Hondu CRX, VW Corado, BMW e30, Mazdu MX3, MX6 atd.....a nakonec si koupit Škodu 120...to už asi chce trochu sebeobětování, klobouk dolu