Stránka 3 z 3
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 09 lis 2023, 09:38
od Mexican
lumix: ja jazdim do Tisnova na STK uz roky so vsetkymi autami. technici tam su peclivi, prejdu to poctivo. Na motorkach vyslovene upozornuju na starsie pneu. U aut s nimi mozes vliezt pod auto a ukaze ti co je v tolerancii ale bude treba casom riesit. Teraz som bol s novou moto (z IT) na dovozovej TK v Brne (Videnska) a tiez mi prislo ze vorec to presiel fakt poctivo a zodpovedne. Len teda su trochu drahsi.
Ano, raz som bol na STK v Tetciciach a tam bol borec, ktory bud chcel vsimne alebo prudil. Vedel som co nie je okay a to neobjavil ale baziroval na hovadinach. Takze je to len o tom kam clovek jazdi. Ja opakovane zlym servisom a zlym TK nedam zarobit, preto nemam problem menovat a za svojim hodnotenim si vzdy stojim
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 09 lis 2023, 10:18
od Odjinud
Každá STK musí být plus / mínus ve statistikách, tj. mít určité % aut co neprojde. A pokud dělá třeba pro autobazar AAA Auto Praha, což dělá jedna STK poblíž, tak je jasné, že je to pro ní mega kšeft a spousta AAA aut projde i když by neměla a běžné auto z ulice leckdy neprojde i když by mělo, jenom aby se naplnily čísla.
Já léta jezdil na STK na Černý Most, 20 let jsem měl na autě elektrony s blbým ET a přišli na to po 20 letech?? A samozřejmě je to vada, která reálně nevadí.
Dál - tekla mi převodovka - 2x to tam prošlo, až potřetí ne. Čili 2x přehlédl zásadní vadu (ke které jsem se pochopitelně nehlásil).
Další zkušenost - byl jsem na testovací lince cca 15 minut. Když už jsem byl na konci, u seřizovaní světel, vjel tam další vůz, řízený přímo technikem STK. Linkou projel za 2 minuty. Jak to tedy kontroloval?
Atd.
Suma sumárum, o chybách a podvodech na STK by se to dalo napsat spousta. Kdyby STK vyhazovalo jen za zásadní vady a nebuzerovalo za kraviny, tak bych to jako službu motoristům uvítal. Emise dtto.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 09 lis 2023, 12:44
od motorol
Taky jsem měl 2x Stk do 5 min, důvod byl, ze byla opakovaná. Jednou u feldy jsem mu ukázal, ze se hejbou světla, za což mě 4h predtim vyhodil. A jindy jsem otevřel kufr a misto rezervy se v něm válel sprej na opravu pneu.
Je kapitalismus a člověk si může volit kam jede a kde se mu líbí. Pokud mě nekde vyhodí jen do počtu, tak tam priste nepojedu a pokud mě někdo nechá projit když by nemel, tak vim, ze když chci auto zkontrolovat tak tam ne.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 09 lis 2023, 13:53
od Odjinud
No právě, že zkoušel všechno, samozřejmě formálně. Ne opakovaná.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 14 lis 2023, 11:04
od Odjinud
Takže ceny zajištění STK v autorizáku:
Kontrola před technickou – 1 215 Kč
Test brzd a tlumičů na válcích – 456 Kč
Poplatek Emise – 1 000 Kč
Poplatek STK - 1 573 Kč
Celkem 4 250 Kč (s DPH).
Všechno z toho je povinné.
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 14 lis 2023, 11:18
od Axel.Foley
Kontrolu před STK bych rád viděl...
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 14 lis 2023, 11:25
od Odjinud
Hlavně v kontextu toho, že hodinu předtím tam zacvakneš za cca 8kkč garančku...
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 14 lis 2023, 11:31
od Axel.Foley
Tak nějak... k zblití...
Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?
Napsal: 14 lis 2023, 13:01
od motorol
Jj 4250,- verzus asi 1700 jinde. Tak nějak mam vetsinou jasno co z toho volim. Je mi jasne, ze oni musí zaplatit technika co to tam doveze, atd… ale pro mě je hodnotnější, když sám slyším co je nebo neni problém.