Stránka 3 z 5

Napsal: 19 lis 2007, 20:26
od Hardcam
nic mi neprislo:(

Napsal: 20 lis 2007, 21:02
od Zdeněk ČB
Zdarec,
předem podotýkám, že chipování je pro mne španělská vesnice, tak mne nekamenujte pokud jsem níže uvedené špatně interpretoval.

Když jsem byl před pár dny na garančce potkal jsem se tam s majitelem autosalónu a bavili jsme se o tom zda není nějaký nový firmware pro řídící jednotku. Řekl mi že ne, ale že pořídili nějaký nový počítač na diagnostiku, který je či bude přes net napojený na centrálu v německu a při každém napojení vozidla se přehraje automaticky celý firmware na nejnovější verzi bez toho aby obsluha servisu cokoliv zadávala nebo věděla. A prý se snad už někomu stalo, že si za hříšné peníze nechal nachipovat auto a oni mu to pak v servisu tímto způsobem zase smázli.
Nevím co je na tom pravdy, jak jsem koupil prodávám dál.

Napsal: 21 lis 2007, 08:29
od ABADOORS
Je to docela dost možné, protože při přečipování mi bylo zděleno, že se taková věc děje a že pokud se tak stane přehrají mi o5 software a zdarma.

Napsal: 21 lis 2007, 10:24
od zdenek76
Hardcam píše:nic mi neprislo:(
Jestli je to z Kladna, tak by to mohla být "firma" T-Expert, Smetanova 2348, co přetáčí tachometry a podobné podloudné aktivity

Napsal: 21 lis 2007, 11:13
od avro04
mel bych asi strach jakej mi tam kdo hodi jakej soft. to se pak clovek muze divit, ze i kdyz mu auto vylozene neodejde po 8mi tisicich kilometru, ale celkove se zivotnost motoru snizi i o 50%. samozrejme ti co maj auto rok a pak to menej tem je to jedno...
kamoz chipoval oktu, prislo ho to tenkrat snad na 25 litru, ale ta okta najezdila 160 tkm a je stale supr. vykonove se rovnajici RSku (a mozna i lepsi). jenze on neudelal jen chip - to je jen cast investice. je treb myslet na tuhost podvozku, brzdy apod...
takze nechal auto snizit, brzdy novy od bremba, tuzsi pruziny, jine tlumice, poradny gumy, nejaky spojler dopredu a dozadu (zadna preplacaina)
dnes se starou oktou z roku 99 bez problemu pojezdi BMW trojky, petky vklidu.
na santovi bych do toho nesel uz jen z toho duvodu, ze ten muj se mi zda v zatackach rozhoupanej az az. a menit podvozek, tlumice apod. to bude i s chipem investice 100 litru..

Napsal: 21 lis 2007, 11:46
od Hardcam
zdenek: kontakt uz mam, prisel s 5ti minutovym zpozdenim. T-expert mi nenacipuje CRDi.

Napsal: 24 lis 2007, 12:58
od Hardcam
Tak pravdepodobne v pondeli nebo utery jsem na rade...kamarad od nej ma chipovanou Galaxy (a ABADOORS Santu) a tak panovy zavolala objedna me...cena je opet velice zajama a byl by hrich tam nejet.

Napsal: 23 pro 2007, 20:35
od Mako
Tak jsem na čipnutým Santovy najezdil 10 000 km.
Moje postřehy jsou takové že bych do toho šel vždy znovu a znovu.Je ale třeba si nechat udělat čip u opravdových profíku.Já jsem snad zvolil dobrou firmu BitPower.Cena byla 12 000Kč.bez dph Nebudu znova psát jak auto jezdí,jenom můžu potvrdit to co již napsal FIAM.Nejsem žádný závodník a výkon využívám hlavně při předjíždění.Myslím si že mám ted i bezpečnější auto,protože předjetí třeba kamionu je podstatně rychlejší.Co se týče spotřeby, tak ta je podle PC 8 litru ve skutečnosti je za těch 10000 km po dotankování 9,5 litrů. Jsem tedy úplně na stejné spotřebě jako před čipem.To je ale dáno tím že opravdu využívám všechen výkon. Ten zátach při rozjezdu je opravdu radost.Jeden příklad za všechno.Kdo zná cestu z Pelhřimova do Humpolce tak ví že před Humpolcem je dlouhý táhlí kopec se dvěma pruhy.Asi 10 km před kopcem mě předjel Touareg 2.5l.Jel dost ryskantně tak jsem ho nechal být,ale před kopcem jsem ho dojel protože ho brzdil kamion.Jakmile začali dva pruhy Touareg vyrazil a já za ním.Řikal jsem si teď je ta pravá zkouška.Držel se statečně do půlky kopce.Pak jsem mu ukázal jak Santa vypadá hezky i ze zadu.Za Humpolcem mi to samozřejmě hned vrátil,ale v klidu jsem ho pustil a myslel jsem si svoje.Nejsem přece závodník.
Takže opravdu vřele doporučuji.

Mako 2.2CRDI AT 182PS/422Nm

Napsal: 24 pro 2007, 09:12
od Pavel M
Ten touareg tě asi dost potěšil co? :lol:

Napsal: 24 pro 2007, 18:07
od tomki
Pavel M píše:Ten touareg tě asi dost potěšil co? :lol:
no s tym touaregom neviem ako to je, ak islo o dva a polku diesla tak je to este stary predpotopny diesel z audi A6 a na tak tazku obludu sa niet co cudovat. Inak chiptuning pre santu je asi nutnost, pokial nepatrite medzi soferov ktori najazdia malo a sem tam prevetraju auto na 150 km/h a rychlo noha z plynu kvoli spotrebe tak inak to ani nejde. Ten vykon je potrebny hlavne kvoli predbiehaniu a tam je to veeeelmi citit.

Napsal: 26 pro 2007, 01:54
od santafe007
Mako píše:Tak jsem na čipnutým Santovy najezdil 10 000 km.
Moje postřehy jsou takové že bych do toho šel vždy znovu a znovu.Je ale třeba si nechat udělat čip u opravdových profíku.Já jsem snad zvolil dobrou firmu BitPower.Cena byla 12 000Kč.bez dph Nebudu znova psát jak auto jezdí,jenom můžu potvrdit to co již napsal FIAM.Nejsem žádný závodník a výkon využívám hlavně při předjíždění.Myslím si že mám ted i bezpečnější auto,protože předjetí třeba kamionu je podstatně rychlejší.Co se týče spotřeby, tak ta je podle PC 8 litru ve skutečnosti je za těch 10000 km po dotankování 9,5 litrů. Jsem tedy úplně na stejné spotřebě jako před čipem.To je ale dáno tím že opravdu využívám všechen výkon. Ten zátach při rozjezdu je opravdu radost.Jeden příklad za všechno.Kdo zná cestu z Pelhřimova do Humpolce tak ví že před Humpolcem je dlouhý táhlí kopec se dvěma pruhy.Asi 10 km před kopcem mě předjel Touareg 2.5l.Jel dost ryskantně tak jsem ho nechal být,ale před kopcem jsem ho dojel protože ho brzdil kamion.Jakmile začali dva pruhy Touareg vyrazil a já za ním.Řikal jsem si teď je ta pravá zkouška.Držel se statečně do půlky kopce.Pak jsem mu ukázal jak Santa vypadá hezky i ze zadu.Za Humpolcem mi to samozřejmě hned vrátil,ale v klidu jsem ho pustil a myslel jsem si svoje.Nejsem přece závodník.
Takže opravdu vřele doporučuji.

Mako 2.2CRDI AT 182PS/422Nm
Ahoj,
muzes mi BitPower doporucit?
Premyslim o tom uz od jara. Rikam si vsak, ze kdyz po Praze dokazu mit spotrebu kolem 15 litru a pod 12 se jsem se ve meste nedostal, kdyz se nejak neomezuju a obcas jezdim dynamicteji, ale zavodnik nejsem a blazen take ne, tak jestli to pro me vubec je. Vysi vykon se musi nekde odrazit. A nedej boze aby se odrazil i na motoru po CIPU ci jeste na vyssi sotrebe. Ostatne dale, nemam ted srovnani, se mi zda, ze to jede hodne dobre, podobne jako zmineny 2.5TDI V6 co jsme mel v A6 v posledni verzi s 225 konmi, a co je take v tom Toaregu (tedy pokud tam neni divny petivalec TDI, to je mnohem horsi).

A jake mas/mate zkusenosti ze servisem?
Slysel jsem, ze v rade pripadu servis prehral software originalnim...
Mate nekdo tuto zkusenost?

PS: a jeste k tomu ukazkovemu zavodu SF vs Toareg. Ty mista dobre znam, mam zenu z Pelhrimova. Ten kopec se nezda, ale je dlouhy a jako zatezovy test je velmi rozumnym mistem. Co si vzpominam, jel jsem tam tudle z chaty pod plnym plynem (predjizdeni v levem) a tocil jsem ctyrku a automat koketoval s trojkou... Jestli to po CHIPU ma vysi kroutak, muselo to radit 4-5. Je to tak? Pak by to bylo dalsi zelizko v ohni PRO CHIP :)

Napsal: 26 pro 2007, 03:34
od Hardcam
V Touaregu je R5 2.5 TDi a V6 3.0 TDI. V6 2.5 TDI ne.

Napsal: 27 pro 2007, 10:24
od zdenek76
Servis přehraje software originálním v případě, že je k dispozici nový soft. Co mi říkal mechanik z H, tak se to děje automaticky - prostě oni připojí auto k PC a jestli je nový soft tak se to automaticky přemaže. Funguje to snad prý dokonce tak (aspoň jim to udělalo několikrát na čipované i30), že pokud počítač zjistí nekorektní (pro něj neznámý) soft v řj, tak ho přehraje posledním origo dostupným pro daný vůz.

Napsal: 28 pro 2007, 02:35
od Borek
zdenek76 píše:Servis přehraje software originálním v případě, že je k dispozici nový soft. Co mi říkal mechanik z H, tak se to děje automaticky - prostě oni připojí auto k PC a jestli je nový soft tak se to automaticky přemaže. Funguje to snad prý dokonce tak (aspoň jim to udělalo několikrát na čipované i30), že pokud počítač zjistí nekorektní (pro něj neznámý) soft v řj, tak ho přehraje posledním origo dostupným pro daný vůz.
Tak to potěší,když někdo vyhodil "pár"tisíc za čipnutí. :lol:

Napsal: 28 pro 2007, 08:24
od zdenek76
Na tom "potěší" asi hlavně to, že tyto záznamy se prý ukládají do servisních záznamů vozu. Takže se dá dohledat, že soft xx byl nahrazen origo softem a pak může být problém s nějakou zárukou na motoru. Co mi říkal ten H mechanik, tak oni to teď řeší tak, že před připojením té i30 k počítači do ní nejdříve vrátí zpět origo soft a poté tam zase vrátí ten "čip".