Martasz,kamaráde,nechci ti kazit radost,ale jak jsem psal jinde,ty každému všechno věříš.
Tohle provedení skončilo s výrobou na konci roku 2000.Ty poslední nejsilnější
modely,měli max.výkon 160kW(ne 180kW,jak ti našuškal kámoš-určitě bude tvrdit,že to má čipnuté
),jinak rok 99 měl 155kW..,píšeš,že akceleruje i přes 240km/h-kurňa kámoš nás už nehoupe,ale přehupuje
-to auto jede max.231km/h,tak bude těžko "akcelerovat" při rychlosti přes 240,že
...........Nechám trápení,ale každému,co ti nakecá.
Asi se všichni shodnem,že 160kW z 2,0l turbo je takový slabý průměr,na tak drahé auto(pro porovnání třeba již tu několikrát zmiňované Audi TT,mělo ve stejném roce motor 1,8l
s výkonem větším a to 165kW.Toč.moment měla obě auta+-10Nm stejný.Zrychlení stejné,ale Audi má větší maximálku.Takže Subaru nic moc
,když srovnáte pár stejně drahých aut.
A pokud se podíváme na ostatní motory Subaru Impreza,tak tomu říkám TRAGÉDIE.
Pro ty co slintají a moc se dívají na televizi na rally,kde jsou úplně jiná auta a mají dost málo společného s Imprezami prodávanými normálně do provozu.Každý si může udělat obrázek na Fabii-v televizi závodní jede jako čert a v těch prodávaných normálně v obchodě máte pocit v 70km,že tu zatáčku neprojedete a s HTP máte strach,že pojedete po D1 z Brna až do Prahy mezi kamiony v pomalém pruhu,protože to je malá vzdálenost na to,abyste alespoň jeden předjeli.
Že kecám
Já to slyším.
Tak abych předešel kritice,že jsem si dovolil zpochybnit jméno Impreza,když jsou na závodech tak dobrá-pro mě líné,nenažrané,předražené a ošklivé auto
.Tak tady je srovnání třeba s neporovnatelně lacinějším Hyundaiem Lantra(pro spravedlivost srovnávám Martaszem udaný ročník 2000.)
motor výkon zrychlení na 100 max.rychl. spotře.
Impreza 1,6l 70kW 12,3 175 8,3
Lantra 1,6l 85kW 11,2 193 7,7
Impreza 2,0l 92kW 9,4 191 9,0
Lantra 2,0l 102kW 9,0 202 8,2
Porovnávány sedany,protože u kombíků,by se zaslepení fandové Subaru museli rozbrečet k nezastavení,tam dopadla Impreza ještě daleko hůře
Tiburone,ještě se ti zdá,že tvůj 2,0 v Coupe mohl mít více koní?Jak asi kňučí borci se superwagny jako Impreza nebo Golf s 2,0l a 85kW.
Buď rád,že tam máš 102kW.
(Pro šťoury a nevěřící-čerpáno z němec.autokatalogů,katalogových listů...možno doložit).
Když Mates dojede s H.kombi Sněhurkou Subaru Impreza(stejný objem 1,6l),tak mu to Mates natře o 1,7s na zrychlení a to už je rachot,ne?
Martasz,prosím tě,je to jen můj názor,ale nevidím nejmenší důvod,proč by na srazu Hyundai klubu,měl být někdo s jakýmkoliv jiným autem(pochopil bych Kiu)a ještě nečlen.
Tam mě nějak uniká smysl.To můžu jet na tuning do HK nebo Vysokého Mýta.Já si představuji pohodový Hyundai sraz jako ty minulé.
Pochopil bych také,že přijede některý z členů klubu jiným autem,že mu H.nejede a chce se zúčastnit-to je v pohodě.Co myslíš,zvaž to ještě.
Nebo ať se vyjádří ostatní(jestli nechtějí vzít také kamarády na Hyundai sraz,s jinými auty
).To bude spanilka
.
To jsem toho nějak hodně naťukal.Jdu spát.
Čau
Borek
.