Stránka 3 z 5
Napsal: 20 čer 2007, 00:06
od Dráček
Nj, to muzu jenom potvrdit, at to papirove nebo teoreticky vypada jak chce, na vsech srazech kde byl Borek, bylo jasne ktery dvoulitr je nejrychlejsi, jedno jestli pri mereni radarem nebo pri sprintech.... nevim jak to dela, ale kdo umi, ten proste umi
Napsal: 20 čer 2007, 07:55
od Petr HC
Borek píše:PetrHc-váha/výkon je jen malá část,záleží také na převodovce,co říkáš?
Máš pravdu,že 2,gen.je těžší(zaplať bůh za výbavu),ale jinak zpřevodované a se skoro stejným výkonem je na zrychlení,dle katalogů o nějakou desetinku rychlejší(což je zanedbatelné).Ale co je hodně podstatné,že jsme mnohokrát(Mimoně,Roudná+-20x jízda)ověřili,že se na sprintech dívám na ostatní Coupátka ve zpětném zrcátku
Kdyby jsi nebyl Petře jen teoretikem,přijel bys alespoň na jeden sraz a .......
ověřil život.
(Zeptej se Martasze,jak 2.gen.-2,0l,peláší
).A to nejen ve sprintech v přímém srovnání,ale i dosažená rychlost na měřeném úseku Radem 622(každý jel 2x),jsem měl rychlost vždy vyšší než Coupe 1.gen. nebo Lantra.
Ps.Nebo je druhá možnost,že máš pravdu-auto nestojí za nic,ale má skvělého řidiče,tak jede rychleji a s lepším zrychlením než váhově lepší
1.gen.
.To také není špatná varianta.
Nemyslim si, že bych byl jen teoretik
, pokud jde o srazy, tak na minulé Mimoni jsem byl, na tomhle srazu bohužel ne, i když jsem se tam chystal. Každopádně si jsem jistej, že bys mi se svim Coupe záda neukázal
Jak píšeš, záleží i na převodovce (mam 6ti kvalt) a ještě jsi zapomněl na průběh krouťáku, kterej mam díky proměnlivímu časování ventilů taky poměrně zajímavej
Takže to vidim tak, že uzrála příležitost to na sebe prásknout....už nějaký čas nejsem majitelem Hyundai Coupe.
P.S. Já jsem ale nikdy netvrdil, že Hyundai Coupe nestojí za nic, mam ty auta hodně v oblibě a rozhodně se pořád považuju za fanouška tohodle auta.
Napsal: 20 čer 2007, 09:45
od Yurii
Tak vybal co vlastne mas
Mimochodem, stojim za Borkem, v sobotu jsme v Auto Palace Butovice obdivovali cenu předváděčky (/-/) Coupe 2005 v plný palbě 2.7 za 525 000,- za to nic lepsiho nesezenes NIKDE
Napsal: 20 čer 2007, 11:41
od black_sheep
Dráček píše:Nj, to muzu jenom potvrdit, at to papirove nebo teoreticky vypada jak chce, na vsech srazech kde byl Borek, bylo jasne ktery dvoulitr je nejrychlejsi, jedno jestli pri mereni radarem nebo pri sprintech.... nevim jak to dela, ale kdo umi, ten proste umi
tse to jeste nesprintoval s moji cicou
scoupe ho "porazilo" sice jen "tesne"
ale cica se nedaa
OSOBNE
Napsal: 21 čer 2007, 13:26
od romikx
si myslim ze cena NOVEHO H Coupe je skutecne prijatelna za ty penize, otazkou vsak zustava co z te ceny zbude a jak bude rychle ztracet na cene... Nehlede na celkovou technickou uroven. Nemam na mysli zpracovani. Motor 2.0 105kw je skutecne malo a 2.7 123kw jeste mene...jiste za ty prachy. Pokud jde o to ze skodovka instaluje do vozu letity 2.0 85kw dela to pro to ze to nejsou sportovni vozy a kdyz to lide kupuji? Navic to nahradilo tehdy 1.8 20V 92kw ktery trpel nedostatkem krouiciho momentu v nizkych otackach a mel vysokou spotrebu i 12l...a cesti chalupari jeho sportovni charakteristiku nepochopili...Pravdou je ze v Octavii stejne jako Audi A3 jede mizerne naopak v A4 je super.
Ovsem napriklad BMW 330i s vynikajicim motorem 170kw koupite rok 2002 kolem 400tis. i mene pokud se spokojite s necim i slabsim jeste min. A mate jistotu kvalitniho svezeni a jeste usetrite na palivo pripadny servis... A kdyz jsme u te spotreby s 330i se da jezdim pri bezne jizde za 9- 9.5l a ani pri ostre jizde neprekracuje 11.5 coz jsou uzasne hodnoty. Je to takova mala M3
Doporucuju si to nekde pujcit aspon na den dva a vychutnat si kroutak 300 zrychleni za 6.5 a rychlost 250 coz je jiste zbytecne, ale jde o ten pocit ze to mate pod plynem...a kdykoliv...kdyz se priblizi...nejaky pubertalni frajer muzete ho sfouknout ze silnice jako suchy list papiru.
Re: OSOBNE
Napsal: 21 čer 2007, 13:43
od Petr HC
romikx píše:si myslim ze cena NOVEHO H Coupe je skutecne prijatelna za ty penize, otazkou vsak zustava co z te ceny zbude a jak bude rychle ztracet na cene... Nehlede na celkovou technickou uroven. Nemam na mysli zpracovani. Motor 2.0 105kw je skutecne malo a 2.7 123kw jeste mene...jiste za ty prachy. Pokud jde o to ze skodovka instaluje do vozu letity 2.0 85kw dela to pro to ze to nejsou sportovni vozy a kdyz to lide kupuji? Navic to nahradilo tehdy 1.8 20V 92kw ktery trpel nedostatkem krouiciho momentu v nizkych otackach a mel vysokou spotrebu i 12l...a cesti chalupari jeho sportovni charakteristiku nepochopili...Pravdou je ze v Octavii stejne jako Audi A3 jede mizerne naopak v A4 je super.
Ovsem napriklad BMW 330i s vynikajicim motorem 170kw koupite rok 2002 kolem 400tis. i mene pokud se spokojite s necim i slabsim jeste min. A mate jistotu kvalitniho svezeni a jeste usetrite na palivo pripadny servis... A kdyz jsme u te spotreby s 330i se da jezdim pri bezne jizde za 9- 9.5l a ani pri ostre jizde neprekracuje 11.5 coz jsou uzasne hodnoty. Je to takova mala M3
Doporucuju si to nekde pujcit aspon na den dva a vychutnat si kroutak 300 zrychleni za 6.5 a rychlost 250 coz je jiste zbytecne, ale jde o ten pocit ze to mate pod plynem...a kdykoliv...kdyz se priblizi...nejaky pubertalni frajer muzete ho sfouknout ze silnice jako suchy list papiru.
Tak takovejhle příspěvek bych tady nečekal
....naprosto s tebou souhlasim.
Napsal: 21 čer 2007, 18:00
od hlobilp
romikx: k cemu zase srovnavas ojety auto a novy? Tohle me dokaze vzdycky dozrat.
Ale kdyz uz mluvis o ztrate hodnoty, krasne jsi mi nahral na smec. Coupe, rekneme 2,7 se vsim vsudy koupis do 700.000. Za pet let klesne cen, hodne to prezenu, na 50.000.... tim padem prodelas 650.000. Zatimco Tvuj priklad, BMW 330i s jakous takous vybavou poridis za 1.400.000 kc a za pet let prodelas milion. Co je vic? Milion, neco 650.000???
Porovnej si nova auta.... nejlevnejsi coupe, sportovniho vzhledu, slusne jizdni vlastnosti a i slusny motor. Nic co by se mohlo coupe blizit, neni. Pokud si nechces priplatit nekolik set tisic. Na srazu si to rozdavaj Hujer s 2,7 coupe a A4 4x4 2,7bi turbo. Na to, ze Audi ma o 100koni vic a lepsi prenos vykonu to zas takova tragedie nebyla. Jenze to auto stoji 2x tolik a spotrebu o 50% vyssi.
Pri ostrejizde za 11,5 nepojedes ani s HTP, natoz s 330i.
Zakladem je porovnani toho, kolik za sve penize dostanu a v tom nema Hyundai Coupe konkurenci.
Napsal: 21 čer 2007, 19:27
od Hujer
hlobilp píše:romikx: k cemu zase srovnavas ojety auto a novy? Tohle me dokaze vzdycky dozrat.
Ale kdyz uz mluvis o ztrate hodnoty, krasne jsi mi nahral na smec. Coupe, rekneme 2,7 se vsim vsudy koupis do 700.000. Za pet let klesne cen, hodne to prezenu, na 50.000.... tim padem prodelas 650.000. Zatimco Tvuj priklad, BMW 330i s jakous takous vybavou poridis za 1.400.000 kc a za pet let prodelas milion. Co je vic? Milion, neco 650.000???
Porovnej si nova auta.... nejlevnejsi coupe, sportovniho vzhledu, slusne jizdni vlastnosti a i slusny motor. Nic co by se mohlo coupe blizit, neni. Pokud si nechces priplatit nekolik set tisic. Na srazu si to rozdavaj Hujer s 2,7 coupe a A4 4x4 2,7bi turbo. Na to, ze Audi ma o 100koni vic a lepsi prenos vykonu to zas takova tragedie nebyla. Jenze to auto stoji 2x tolik a spotrebu o 50% vyssi.
Pri ostrejizde za 11,5 nepojedes ani s HTP, natoz s 330i.
Zakladem je porovnani toho, kolik za sve penize dostanu a v tom nema Hyundai Coupe konkurenci.
Presne tak chlape!!!!Jen dodam par skusenosti ze zivota a spraxe.Furt posloucham jak motory TDI nezerou a jak kazdej jezdi za 5 litru.Ma osubni praxe pri me ostrejsi jizde spotreba 8,5 l a to sem nejel po dalnici ,ale po okrsce na Slapy!!!!Tak neverim tomu ze kdyz si pucim to Bavo ze pojedu za 11 L!!!Dneska sem odvezl 2,7 do Sukorad a jelikoz sem pospichal tak sem to trosku valil(nereknu kolik pac by jste rekli ze jsem Magor
) a spotrebu odhaduji na 17 litru.
Napsal: 21 čer 2007, 21:26
od Borek
Už jsem ani nechtěl reagovat.Ale přesně co napsal Hlobilp,jsem si říkal hned,jak jsem četl o starém BMW
.Stále někdo srovnává stará olítaná auta nebo několikanásobně dražší nová auta s NOVÝM AUTEM V ZÁRUCE(za zlomek ceny).
Už to s nikým neřeším(zvlášť ne s někým,kdo H.prodal,koupil v bazaru značku XY......a to je teprve dělo
).Navrhuji řešení-každý má to nejlepší auto na světě a všichni jsou spokojení-OK?
Napsal: 21 čer 2007, 21:57
od Tringi
Až na mě
Moje nejlepší auto na světě se stále ještě "vyrábí"
Napsal: 21 čer 2007, 22:15
od ivan
Borek píše:Už jsem ani nechtěl reagovat.Ale přesně co napsal Hlobilp,jsem si říkal hned,jak jsem četl o starém BMW
.Stále někdo srovnává stará olítaná auta nebo několikanásobně dražší nová auta s NOVÝM AUTEM V ZÁRUCE(za zlomek ceny).
Už to s nikým neřeším(zvlášť ne s někým,kdo H.prodal,koupil v bazaru značku XY......a to je teprve dělo
).Navrhuji řešení-každý má to nejlepší auto na světě a všichni jsou spokojení-OK?
Vždyť jsme to viděli na vlastní oči,kdyby ta Audi neměla turbínu no nevím,jak by se tvářil ten řidič
Ale Hujer to nevzdal,držel
se ho jak kliště
Napsal: 21 čer 2007, 23:47
od Borek
Nechci machrovat,ale ve sprintu s Hujerem jsem byl v cíli na vršku první(možná to bylo tím,že vezl Karlose
),takže jak jsem psal-tohle moje auto se korejským montérům asi opravdu povedlo.
Jo,a kdyby se někdo chtěl zeptat,jak jsem nové auto zajížděl-prvních 150km předpisově,dále jízda jako nyní-tzn.bez jakéhokoliv šetření,dodržování nějaké rychlosti při zajíždění nebo omezování otáček.Za číslo 200km/h(dost
)se ručička podívala už po 800km.
Alespoň se z něho nestala líná potvora.
Napsal: 22 čer 2007, 07:09
od Petr HC
Borek píše:Už jsem ani nechtěl reagovat.Ale přesně co napsal Hlobilp,jsem si říkal hned,jak jsem četl o starém BMW
.Stále někdo srovnává stará olítaná auta nebo několikanásobně dražší nová auta s NOVÝM AUTEM V ZÁRUCE(za zlomek ceny).
Už to s nikým neřeším(zvlášť ne s někým,kdo H.prodal,koupil v bazaru značku XY......a to je teprve dělo ).Navrhuji řešení-každý má to nejlepší auto na světě a všichni jsou spokojení-OK?
Tohle předpokládám byla narážka na mě....já si na rozdíl od tebe ale nemyslim, že mam nejlepší auto na světě
Pravda je, že původně jsem si chtěl koupit Hyundai Coupe 2002+ (kdyby do něj dávali lepší motor tak bych mu byl snad ochotnej odpustit i těch pár nedostatků který to má)
Napsal: 22 čer 2007, 07:23
od Petr HC
Ještě se vrátim k tomu porovnávání novejch a jetejch aut. Když to přeženu, přijde vám rozumný koupit si za svoje peníze novou Dacii Logan a nebo za úplně stejný peníze 5 let starý BMW v plný palbě? Já bych šel radši teda do toho BMW...ale každýho věc.
Napsal: 22 čer 2007, 07:51
od hlobilp
to je presne ono.... ne kazdy ma takove priority. Zalezi mu na tom, ze si koupi nove auto, se zarukou a jistotou, ze s autem nejsou zadne problemy. U ojetyho auta nemas nikdy jistotu puvodu, najetych km, bouracek, zachazeni s predchozim majitelem. Jsou vyjimkky, ale ta auta jsou o dost drazsi. Zkratka koupi nobeho vozu mam jakous takous jistotu nekolikaleteho bezproblemoveho jezdeni a na to spousta lidi da. Navic naklady provozu noveho auta jsou nizsi, nez ojeteho.
Nic proti Tobe, ja bych si radeji taky koupil ojety. Nejsem v takove situaci, abych mel na nove. Mam radeji vetsi auta a ty jsou preci jen trosku drazsi.
Jo a jestli mi sezenes slusny petkovy BMW 2002 za 200tisic, koncim s Hyundaiem