Stránka 3 z 9
Napsal: 08 úno 2008, 22:53
od shotik
hehe neblbni na slovensko bych nejel
))
Napsal: 11 úno 2008, 19:56
od shotik
lem
Napsal: 11 úno 2008, 20:33
od Vladislav Bureš
Vypadá to že ten lem byl už dělaný u té praskliny to bylo nedovařené nebo že by ten plech byl roztržený nic hrozného ale záplatku by to pravděpodobně chtělo podle toho jak je ta nedovařená hrana prohnilá.
Napsal: 11 úno 2008, 20:52
od shotik
urco to bylo delany . je to videt jak je to pod lakem kitovany kdyz se kouknes po svetle. urco by to nejak chtelo poresit :// je to na obou stranach
Re: Opravy koroze...
Napsal: 01 bře 2009, 21:20
od slavino
panove mozna by som pridal nejake rady,len neviem ci to tema je este aktivne
Re: Opravy koroze...
Napsal: 01 bře 2009, 21:51
od Rybář
Ahoj, určitě. Myslím si, že to tu hodně lidí bude zajímat. Já teď například řeším počínající korozi zadních lemů (je tam pouze malý puchýřek na laku, skoro to není vidět) a nápravnice. Napadlo mě, že bych ty lemy mohl zevnitř vystříkat vyjetým olejem, co si o tom myslíte?
Re: Opravy koroze...
Napsal: 02 bře 2009, 18:16
od Rybář
Tak co, nikdo k tomu nemá co říct?
Re: Opravy koroze...
Napsal: 02 bře 2009, 18:45
od slavino
Pošli foto puchyřku aby som ti k tomu mohol povedat viac. S tym vyjetym olejom to je podla mna blbost. Kolko cm je ten puchyrek velky? Asi mas metalizu, potrebujem vediet ci je to iba z vnutra, alebo aj z vonku. A pokial je maly ten puchyrek tak ho len hrubym smirkem odstran az do zdraveho, natri to zakladovkou a potom niejakou podobnou farbou ako mas na aute. Nesmie to byt metaliza. To je najlacnejsia a najjednoduchsia varianta. Ak by si to chcel strieknut metalizou, tak musis obrusit lak z celeho dielu a strieknut metalizou a potom lakom a to je praca pre odbornika a draha zalezitost. A to nepocitam vyvarenie lemu. Ak ti to staci to je dobre a ak nie, napis a poriesime to dalej.
Re: Opravy koroze...
Napsal: 02 bře 2009, 22:31
od Rybář
Mno, je velký asi 3mm
, takže na fotce to asi ani nebude vidět. Ale myslím si, že to koroduje už zevnitř-pokud by se k tomu dostal olej, tak by to mělo přestat, ne
Jinak brousit se to bojím, navíc je to metla a natřít to normálním lakem by asi nebylo ono...
Re: Opravy koroze...
Napsal: 04 bře 2009, 20:53
od slavino
ten puchyrek je mozno maly,ak by si ho zacal osetrovat tak by si sa divil kam az siaha rez.s opravou by som pockal do jara,na ceste je este dost soli.ja mam stare auto a kludne spravim celu pracu,ak nemas skusenosti miesto kde by si to spravil a hlavne cas mozes to skusit,ale na tvojom mieste by som to nechal odbornikovi.
Re: Opravy koroze...
Napsal: 06 bře 2009, 01:20
od frufer
hehe.
mne minule zostal v ruke cely zadny lem - od jedneho konca k druhemu..
a aj blatnik nad lemom do 3cm nevyzera bohvie ako..
kolko mam asi vyrezat? myslim nad tu hrdzavu cast. pretoze ako som pochopil, budem si to muset urobit sam.
co som sa pytal v
servise, lem blatniku nie je nahradny diel a cely blatnik stoji okolo 330 eur (bez DPH
).
ak sa mi podari, defakto dneska este hodim foto.
(a babo rad)
Re: Opravy koroze...
Napsal: 06 bře 2009, 23:09
od tatulda
Máš pravdu-na J1 lem není.neseženeš-li slušný na vrakáči,tak potom už jenom dobrý klempíř a ruční práce.Kam až ořezat-to musíš posoudit až podle poškození.Jo a malý puchýřek,nebo velký-to je skoro jedno.Opravit se to dá celkem snadno i bez lakovny.Stačí koupit opravnou barvu-dvě lahvičky-barva a lak přesně podle odstínu a opatrně zaretušovat.(jen je potřeba zavčasu,než tam je díra jak vrata)
Re: Opravy koroze...
Napsal: 07 bře 2009, 13:13
od slavino
ja som si lem vyrobil sam ak chcete poslem fotku do sz,
Re: Opravy koroze...
Napsal: 07 bře 2009, 15:54
od Kamil
Rybář píše: myslím si, že to koroduje už zevnitř
Já si myslím,že to koroduje prvně zevnitř.Zvenku to ten lak málokdy pustí,pokud ovšem není narušený.
Re: Opravy koroze...
Napsal: 07 bře 2009, 16:26
od Peťan
U kosmetických vad by chtělo nejdříve strhout lak a zbrousit to až na zdravý plech.Je-li tam dírka tak už je potřeba ji nejlépe CO bodnout, a potom natřít protikorozní základovkou. Jestli tam vznikne trochu větší nerovnost, tak je potřěba trochu kitování, poté by se to mělo stříknout do plniče (další antikorozní vrstva).Plnič vybroust do hladka a finální vrstva nějaká hezká farbička
A s tou metlou nemusíš mít strach, nemusí se stříkat celý díl, stačí do vytracena to nastříkat, u metalízy se to ztrati když se trefíš do odstínu. U akrylátu je to horší,tam už je napojování vidět.Ale šikovný lakýrník umí krásný věci.