Stránka 3 z 5

Napsal: 13 črc 2007, 12:53
od Mikro
diosko píše:
dusser píše:zatiaľ CRDi-čko ide ako švajčiarske hodinky, žiadny pazvuk v interiéri, nič nevibruje (vibrácie autorádia som už poriešil), takže maximálna spokojnosť :D
pridam sa aj ja so spokojnostou. Jedine co v aute vibruje som ja od radosti :)
lol

P.S.: sorry ze vas tu zatazujem blbostami :oops:

tak ale vela ludi o tom co som pisal nema potuchy a jazdi na naftaku ako na benzine.

Re: Otačky motora

Napsal: 27 črc 2009, 17:15
od miro263
Ahojte

Mam taku tabulku na prepocet otaciek motora vs rychlost podla prevodov a pneu.

Su tam udaje vpisane podla tohoto tu:

Obrázek

a kedze sa xls neda pripojit , tak obrazok je tu:

Obrázek


Edit: Zajtra dohodim DIESEL

Re: Otačky motora

Napsal: 27 črc 2009, 22:21
od ZdeněkSvoboda
Tak pokud tomu rozumím dobře, tak diesel je od dvojky pružnější na zrychlení???

Re: Otačky motora

Napsal: 27 črc 2009, 22:27
od Mexican
ja teda musim povedat ze som proste bimbo a tej tabulke proste nerozumiem.. chcelo by to pomenovat stlpce..

Re: Otačky motora

Napsal: 27 črc 2009, 23:25
od miro263
Mexican, zajta prerobim tabulku a aj pomenujem stlpce.

Skoda ze Accent 1,4 nema staly prevod z Diesla a nizsie polozeny krutak. Pre moj dedkovsky styl jazdy by to bolo akurat.

Re: Otačky motora

Napsal: 28 črc 2009, 10:14
od miro263
Slubene CRDI:

Obrázek

Re: Otačky motora

Napsal: 28 črc 2009, 10:25
od Mexican
miro263 dikec.. zaujimave citanie... ta patka je skutocne dlha... vidiet ze pri 4500 ot je rychlost cca 190km/h, co je je o 13km/h ako sa uvadza v TP.. bol by som zvedavy kedy zasiahne obmedzovac.. niekde som cital, ze technicky prestava nafta horiet pri cca 5000 otackach

Re: Otačky motora

Napsal: 29 črc 2009, 15:43
od xwing
Keď už ste pri tých otáčkach, furt mi vŕta v hlave - odporúčate z času na čas vytočiť motor aby nezlenivel. Je mi jasné že vytáčať až po zohriatí motora (trochu problém pretože už mám nový model bez teplomera takže musím odhadovať, 5-10-15min? #-o ), ale vytáčať ako často a ako vysoko? Pri každej jazde, raz za týždeň, za mesiac, za rok? Až po obmedzovač či tak po červené pole? Vopred díky za odpoveď, nechcem zničiť moje prvé nové auto ](*,)
P.S.: zatiaľ mám najazdených cca 3700km

Re: Otačky motora

Napsal: 30 črc 2009, 11:19
od ZdeněkSvoboda
Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj :wink:
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500

Re: Otačky motora

Napsal: 30 črc 2009, 12:33
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj :wink:
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
ja za 3800 uz nejdem :-) mam take obavy ze vzlietnem (huci to prenaramne)

Re: Otačky motora

Napsal: 30 črc 2009, 14:50
od xwing
Mexican píše:
ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj :wink:
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
ja za 3800 uz nejdem :-) mam take obavy ze vzlietnem (huci to prenaramne)
Aj benzín nepríjemne hučí keď sa blíži k tým 4000 (najhoršie práve ísť 130 po diaľnici, do 120 tak nehučí), ale od takých 5000 to už začína mať taký príjemný závodný zvuk 8)

Re: Otačky motora

Napsal: 30 črc 2009, 15:26
od rastos
Neviem ako Accenty ale Kia Rio 1.4 tiez neprijemne huci pri 130, ale treba ist na 140-145 (tachometrovych) a tam je to o nieco lepsie. Navyse motor tam ma lepsi krutak a pripadne dialnicne stupanie v pohode vybehnete na 5-ke. Ak idete (iba) 130, pride kopec a rychlost klesa ku 100-vke, potom treba radit 4 :(

Re: Otačky motora

Napsal: 01 srp 2009, 22:56
od JoKo
ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj :wink:
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
hmmm, no ked potrebujem, tak to tocim kludne aj za 6 000. pri predbiehani zacinam vacsinou tak niekde okolo 4 000ot/min, kde sa auto zacina aj slusnejsie hybat. inac ked nepotrebujem vykon motora, tak jazdim na co najnizsich otackach. kludne aj niekde okolo 1 600ot/min.

Re: Otačky motora

Napsal: 02 srp 2009, 11:29
od adam221
Na diesly pri beznej jazde od 1600 - 2500... Ked potrebujem zrychlit tak tocim cca do 3500 - 3700, lebo ked tam vyssiu rychlost tak potiahne lepsie ako keby som tam nechal tu, ktoru tocim :)

Re: Otačky motora

Napsal: 21 dub 2010, 17:32
od Gandalf