Stránka 3 z 5
Napsal: 13 črc 2007, 12:53
od Mikro
diosko píše:dusser píše:zatiaľ CRDi-čko ide ako švajčiarske hodinky, žiadny pazvuk v interiéri, nič nevibruje (vibrácie autorádia som už poriešil), takže maximálna spokojnosť
pridam sa aj ja so spokojnostou. Jedine co v aute vibruje som ja od radosti
lol
P.S.: sorry ze vas tu zatazujem blbostami
tak ale vela ludi o tom co som pisal nema potuchy a jazdi na naftaku ako na benzine.
Re: Otačky motora
Napsal: 27 črc 2009, 17:15
od miro263
Ahojte
Mam taku tabulku na prepocet otaciek motora vs rychlost podla prevodov a pneu.
Su tam udaje vpisane podla tohoto tu:
a kedze sa xls neda pripojit , tak obrazok je tu:
Edit: Zajtra dohodim DIESEL
Re: Otačky motora
Napsal: 27 črc 2009, 22:21
od ZdeněkSvoboda
Tak pokud tomu rozumím dobře, tak diesel je od dvojky pružnější na zrychlení???
Re: Otačky motora
Napsal: 27 črc 2009, 22:27
od Mexican
ja teda musim povedat ze som proste bimbo a tej tabulke proste nerozumiem.. chcelo by to pomenovat stlpce..
Re: Otačky motora
Napsal: 27 črc 2009, 23:25
od miro263
Mexican, zajta prerobim tabulku a aj pomenujem stlpce.
Skoda ze Accent 1,4 nema staly prevod z Diesla a nizsie polozeny krutak. Pre moj dedkovsky styl jazdy by to bolo akurat.
Re: Otačky motora
Napsal: 28 črc 2009, 10:14
od miro263
Slubene CRDI:
Re: Otačky motora
Napsal: 28 črc 2009, 10:25
od Mexican
miro263 dikec.. zaujimave citanie... ta patka je skutocne dlha... vidiet ze pri 4500 ot je rychlost cca 190km/h, co je je o 13km/h ako sa uvadza v TP.. bol by som zvedavy kedy zasiahne obmedzovac.. niekde som cital, ze technicky prestava nafta horiet pri cca 5000 otackach
Re: Otačky motora
Napsal: 29 črc 2009, 15:43
od xwing
Keď už ste pri tých otáčkach, furt mi vŕta v hlave - odporúčate z času na čas vytočiť motor aby nezlenivel. Je mi jasné že vytáčať až po zohriatí motora (trochu problém pretože už mám nový model bez teplomera takže musím odhadovať, 5-10-15min?
), ale vytáčať ako často a ako vysoko? Pri každej jazde, raz za týždeň, za mesiac, za rok? Až po obmedzovač či tak po červené pole? Vopred díky za odpoveď, nechcem zničiť moje prvé nové auto
P.S.: zatiaľ mám najazdených cca 3700km
Re: Otačky motora
Napsal: 30 črc 2009, 11:19
od ZdeněkSvoboda
Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
Re: Otačky motora
Napsal: 30 črc 2009, 12:33
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
ja za 3800 uz nejdem
mam take obavy ze vzlietnem (huci to prenaramne)
Re: Otačky motora
Napsal: 30 črc 2009, 14:50
od xwing
Mexican píše:ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
ja za 3800 uz nejdem
mam take obavy ze vzlietnem (huci to prenaramne)
Aj benzín nepríjemne hučí keď sa blíži k tým 4000 (najhoršie práve ísť 130 po diaľnici, do 120 tak nehučí), ale od takých 5000 to už začína mať taký príjemný závodný zvuk
Re: Otačky motora
Napsal: 30 črc 2009, 15:26
od rastos
Neviem ako Accenty ale Kia Rio 1.4 tiez neprijemne huci pri 130, ale treba ist na 140-145 (tachometrovych) a tam je to o nieco lepsie. Navyse motor tam ma lepsi krutak a pripadne dialnicne stupanie v pohode vybehnete na 5-ke. Ak idete (iba) 130, pride kopec a rychlost klesa ku 100-vke, potom treba radit 4
Re: Otačky motora
Napsal: 01 srp 2009, 22:56
od JoKo
ZdeněkSvoboda píše:Tak to už máš najeto celkem dost...klidně už ho proháněj
Myslím si i občas k 6000 ot. (kde má být max. výkon).
Já jsem ho proháněl už od 1500 km na 3/4 otáčkoměru a nestalo se mi, že by mi to začalo brát olej apod. Teďka s ním nemám problém vytočit ho při předjíždění (pokud je třeba) i k 4500. Jinak běžně max. do 3500
hmmm, no ked potrebujem, tak to tocim kludne aj za 6 000. pri predbiehani zacinam vacsinou tak niekde okolo 4 000ot/min, kde sa auto zacina aj slusnejsie hybat. inac ked nepotrebujem vykon motora, tak jazdim na co najnizsich otackach. kludne aj niekde okolo 1 600ot/min.
Re: Otačky motora
Napsal: 02 srp 2009, 11:29
od adam221
Na diesly pri beznej jazde od 1600 - 2500... Ked potrebujem zrychlit tak tocim cca do 3500 - 3700, lebo ked tam vyssiu rychlost tak potiahne lepsie ako keby som tam nechal tu, ktoru tocim
Re: Otačky motora
Napsal: 21 dub 2010, 17:32
od Gandalf