1,4i vs 1,5CRDi - co kupit
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
Lulie píše:Tak ale nafta je nafta, ten zvuk a ta síla
no nevim... ale jaky zvuk? Jestli jsi doma v zemedelstvi, tak Ti zvuk mozna bude vyhovovat, jinak tomu naprosto nerozumim..... Pocit sily taky neni to prave orechove.... lepsi je skutecnost
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Mno tak Accenta mam doma uz 2 tydny a muzu rict, ze nelituji koupe CRDi. Jedine negativum zatim je, ze prvnich 5 minut po nasednuti do auta mirne klepu kosu:) Ale jakmile se zahraje motor, je to ok..
Co se spotreby tyce, kdyz se hodne snazim jet ekonomicky, vejdu se do 5,3l/100 km (takze po zajeti to bude jeste o moc lepsi). Bohuzel ac mam ekonomickou vejsku, nejezdim priliz ekonomicky, takze se pohybuju okolo 6,4-6,8 l/100 km Nechtel bych vsak videt tu spotrebu, kdyz bych ridil benzin.
Podtrzeno a secteno, u meho predpokladaneho prumeru 19tis km/rok je nafta super volba..
Co se spotreby tyce, kdyz se hodne snazim jet ekonomicky, vejdu se do 5,3l/100 km (takze po zajeti to bude jeste o moc lepsi). Bohuzel ac mam ekonomickou vejsku, nejezdim priliz ekonomicky, takze se pohybuju okolo 6,4-6,8 l/100 km Nechtel bych vsak videt tu spotrebu, kdyz bych ridil benzin.
Podtrzeno a secteno, u meho predpokladaneho prumeru 19tis km/rok je nafta super volba..
Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE - 12/2008
Ebony Black - loketka, parkovacky, vyhrivani sedadel, bocni airbagy, tonovani skel, HF, zasterky
RIP - Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE Celadon Blue - 12/2007
Ebony Black - loketka, parkovacky, vyhrivani sedadel, bocni airbagy, tonovani skel, HF, zasterky
RIP - Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE Celadon Blue - 12/2007
motor
Já mám Accenta přesně 4 měsíce a mám najeto 16000 km, spotřebu držím ve městě těsně pod 6, mimo město kolem 5, když jedu hodně ekonomicky, což i mě přes ekonomickou VŠ dělá problémy , tak kolem 4. Kyž to krosím moc, tak 6,6-7. Mít benzín, tak to nechci vidět
Hyundai Accent 1,5 CRDi VGT Elegance gold Beige 09/2007
Lulii bych tip na zlaty:)
Mno tak 4 tis mesicne, to je celkem hukot. Nemas to jako taxika?:D Odkud kam jezdis smarja?:)
Mno tak 4 tis mesicne, to je celkem hukot. Nemas to jako taxika?:D Odkud kam jezdis smarja?:)
Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE - 12/2008
Ebony Black - loketka, parkovacky, vyhrivani sedadel, bocni airbagy, tonovani skel, HF, zasterky
RIP - Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE Celadon Blue - 12/2007
Ebony Black - loketka, parkovacky, vyhrivani sedadel, bocni airbagy, tonovani skel, HF, zasterky
RIP - Hyundai Accent 1,5 CRDi ELEGANCE Celadon Blue - 12/2007
David & HCD
Taxikář nejsem, dělám finančního poradce. Tak 2/3 mám po Brně a zbytek po dálnicích
Hyundai Accent 1,5 CRDi VGT Elegance gold Beige 09/2007
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Re: David & HCD
4000 km za měsíc je celkem v pohodě, pokud auto používáš k práci a hodně cestuješ. To si pak můžeš vychutnat 3 roky garanci bez omezení kilometrů naplno
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor
vis, proste to tak je...... s tim nic nenadelas. Samo, ze to je o necem jinym, nez TDI, tam to je opravdu total Zetor, ale proste vsechny naftaci jsou takovy.Lulie píše:slyšel jsi ten motor v akci? není hlasitější než benzín a je silnější. Bavíme se o rozdílu ve dvou motorech, ne o palivu všeobecně
Jo, ma, vetsi vykon, takze to auto jede lip. A rozdil v cene taky neni vyrazny. Takze se nedivim, ze spousta lidi koupi CRDi. I kdyz ja bych stejne volil benzin 1,6
Hlavni ale je, ze jsi volila Hyundai
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
motor
Za ty peníze nic v této výbavě a motoru nebylo a jsem spokojená max. Já jsem prostě na tu naftu Akceptovala bych benzín u Hondy Civic Type R, ale to bych vydělávala jen na palivo
Hyundai Accent 1,5 CRDi VGT Elegance gold Beige 09/2007
Re: motor
Souhlas, zvukový projev studeného dieselu vs. benzinu je asi jako srovnávat dychání osmdesatiletého důchodce s katarem vs. mladého sportovce. Po zahřátí je to už lepší, ale furt dle sluchu poznáš, jestli jede diesel nebo benzin.hlobilp píše:vis, proste to tak je...... s tim nic nenadelas. Samo, ze to je o necem jinym, nez TDI, tam to je opravdu total Zetor, ale proste vsechny naftaci jsou takovy.Lulie píše:slyšel jsi ten motor v akci? není hlasitější než benzín a je silnější. Bavíme se o rozdílu ve dvou motorech, ne o palivu všeobecně
Jo, ma, vetsi vykon, takze to auto jede lip. A rozdil v cene taky neni vyrazny. Takze se nedivim, ze spousta lidi koupi CRDi. I kdyz ja bych stejne volil benzin 1,6
Hlavni ale je, ze jsi volila Hyundai
Jinak taky bych volil 1.6 benzin, i když na tuto skladbu kilometrů klidně i 1.4. Dnes, kdy je nafta dražší než benzin, nejsou celkové náklady zase tak rozdílné. Není se pak co divit, že meziročně poklesl prodej nových diesel aut o 30% a lidi volí zvláště v kategorii těchto malých aut raději benzin.
Ale samo, je to věčný boj zastánců benzinu a nafty. I když si myslím, že na současný trend nízkoobjemových benzinů s turbem nebo kompresorem (případně kombinací), nebude mít diesel odpověď. I když třeba SantaFe s benzinem 1.4 může v budoucnu vypadat komicky, ale když to bude dávat 100kW, tak proč ne.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad