Stránka 3 z 12
David
Napsal: 01 led 2008, 12:22
od Lulie
Taky bude gold?
Re: motor
Napsal: 01 led 2008, 13:16
od hlobilp
Lulie píše:Tak
ale nafta je nafta, ten zvuk a ta síla
no nevim... ale jaky zvuk? Jestli jsi doma v zemedelstvi, tak Ti zvuk mozna bude vyhovovat, jinak tomu naprosto nerozumim..... Pocit sily taky neni to prave orechove.... lepsi je skutecnost
motor
Napsal: 01 led 2008, 15:53
od Lulie
slyšel jsi ten motor v akci? není hlasitější než benzín a je silnější. Bavíme se o rozdílu ve dvou motorech, ne o palivu všeobecně
Napsal: 01 led 2008, 16:40
od HCD
Mno tak Accenta mam doma uz 2 tydny a muzu rict, ze nelituji koupe CRDi. Jedine negativum zatim je, ze prvnich 5 minut po nasednuti do auta mirne klepu kosu:) Ale jakmile se zahraje motor, je to ok..
Co se spotreby tyce, kdyz se hodne snazim jet ekonomicky, vejdu se do 5,3l/100 km (takze po zajeti to bude jeste o moc lepsi). Bohuzel ac mam ekonomickou vejsku, nejezdim priliz ekonomicky, takze se pohybuju okolo 6,4-6,8 l/100 km
Nechtel bych vsak videt tu spotrebu, kdyz bych ridil benzin.
Podtrzeno a secteno, u meho predpokladaneho prumeru 19tis km/rok je nafta super volba..
Napsal: 01 led 2008, 17:32
od David C3
Při mém najezdu asi 30-40tis ročně si myslím že nafta bude asi ''trochu'' lepší..
motor
Napsal: 01 led 2008, 18:20
od Lulie
Já mám Accenta přesně 4 měsíce a mám najeto 16000 km, spotřebu držím ve městě těsně pod 6, mimo město kolem 5, když jedu hodně ekonomicky, což i mě přes ekonomickou VŠ dělá problémy
, tak kolem 4. Kyž to krosím moc, tak 6,6-7. Mít benzín, tak to nechci vidět
Napsal: 01 led 2008, 18:55
od David C3
hmmm 4 tis mesíčně
jinak jakou máš barvu? někdy sem dej pár foto..
Napsal: 01 led 2008, 19:28
od HCD
Lulii bych tip na zlaty:)
Mno tak 4 tis mesicne, to je celkem hukot. Nemas to jako taxika?:D Odkud kam jezdis smarja?:)
David & HCD
Napsal: 01 led 2008, 23:01
od Lulie
Taxikář nejsem, dělám finančního poradce. Tak 2/3 mám po Brně a zbytek po dálnicích
Re: David & HCD
Napsal: 02 led 2008, 06:43
od CzechJoker
4000 km za měsíc je celkem v pohodě, pokud auto používáš k práci a hodně cestuješ. To si pak můžeš vychutnat 3 roky garanci bez omezení kilometrů naplno
Re: motor
Napsal: 02 led 2008, 07:57
od hlobilp
Lulie píše:slyšel jsi ten motor v akci? není hlasitější než benzín a je silnější. Bavíme se o rozdílu ve dvou motorech, ne o palivu všeobecně
vis, proste to tak je...... s tim nic nenadelas. Samo, ze to je o necem jinym, nez TDI, tam to je opravdu total Zetor, ale proste vsechny naftaci jsou takovy.
Jo, ma, vetsi vykon, takze to auto jede lip. A rozdil v cene taky neni vyrazny. Takze se nedivim, ze spousta lidi koupi CRDi. I kdyz ja bych stejne volil benzin 1,6
Hlavni ale je, ze jsi volila Hyundai
motor
Napsal: 02 led 2008, 09:01
od Lulie
Za ty peníze nic v této výbavě a motoru nebylo
a jsem spokojená max. Já jsem prostě na tu naftu
Akceptovala bych benzín u Hondy Civic Type R, ale to bych vydělávala jen na palivo
motor
Napsal: 02 led 2008, 09:02
od Lulie
Tak tak, mam 4 roky zaruku, se budou divit
Re: motor
Napsal: 02 led 2008, 09:38
od zdenek76
hlobilp píše:Lulie píše:slyšel jsi ten motor v akci? není hlasitější než benzín a je silnější. Bavíme se o rozdílu ve dvou motorech, ne o palivu všeobecně
vis, proste to tak je...... s tim nic nenadelas. Samo, ze to je o necem jinym, nez TDI, tam to je opravdu total Zetor, ale proste vsechny naftaci jsou takovy.
Jo, ma, vetsi vykon, takze to auto jede lip. A rozdil v cene taky neni vyrazny. Takze se nedivim, ze spousta lidi koupi CRDi. I kdyz ja bych stejne volil benzin 1,6
Hlavni ale je, ze jsi volila Hyundai
Souhlas, zvukový projev studeného dieselu vs. benzinu je asi jako srovnávat dychání osmdesatiletého důchodce s katarem vs. mladého sportovce. Po zahřátí je to už lepší, ale furt dle sluchu poznáš, jestli jede diesel nebo benzin.
Jinak taky bych volil 1.6 benzin, i když na tuto skladbu kilometrů klidně i 1.4. Dnes, kdy je nafta dražší než benzin, nejsou celkové náklady zase tak rozdílné. Není se pak co divit, že meziročně poklesl prodej nových diesel aut o 30% a lidi volí zvláště v kategorii těchto malých aut raději benzin.
Ale samo, je to věčný boj zastánců benzinu a nafty. I když si myslím, že na současný trend nízkoobjemových benzinů s turbem nebo kompresorem (případně kombinací), nebude mít diesel odpověď. I když třeba SantaFe s benzinem 1.4 může v budoucnu vypadat komicky, ale když to bude dávat 100kW, tak proč ne.
Napsal: 02 led 2008, 11:11
od CzechJoker
Nafta je většinou dražší pouze v topné sezóně, viz loňský rok, kdy bylo teplo a nafta byla levná.
No a i když je zrovna nafta o chlup dražší, tak díky nižší spotřebě ve sovnání s benzínem je kilometr furt levnější.