Stránka 3 z 9
Napsal: 18 říj 2007, 06:54
od Selshig
antek píše:Selshig píše:tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
Máš to rozbitý
no to asi jo musim se zeptat tchana jak dlouho mu to nesviti už...kurna ale už jak sem snim jezdil tak to myslim nikdy nesvitilo
.... nechnapu...ale jiank je to na velkou zavadu nebo ne???
Napsal: 18 říj 2007, 15:00
od antek
Selshig píše:antek píše:Selshig píše:tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
Máš to rozbitý
no to asi jo musim se zeptat tchana jak dlouho mu to nesviti už...kurna ale už jak sem snim jezdil tak to myslim nikdy nesvitilo
.... nechnapu...ale jiank je to na velkou zavadu nebo ne???
Někteří,aby je to nedráždilo tak vyndají kontrolku a je hotovo,nebo se žárovka spálí sama od sebe a potom vlastně nevíš jestli to funguje nebo ne.Při každém zapnutí zapalování by se kontrolka měla rozsvítit a po nastartování zhasnout ale to snad víš už dávno.Mě to u Acc.2006 tak funguje.
Napsal: 18 říj 2007, 15:57
od Jura
Je to tak jak říkáš. Nejlevnější oprava, rozebrat palubovku a zrušit žárovku. To je můj případ. Koupil jsem auto v bazaru a žárovka tam nebyla, už vím proč. Obě lambdy v háji, čidlo a ještě váha vzduchu. Ale aspoň si říkám že snad bude na chvilku pokoj. Už mám nabídku na váhu za 5600Kč. Je tam Bosch, ale nejdříve zkusím vyčistit a pak se rozhodnu. Nejhorší je že se mi zdá auto až na tu kontrolku celkem v poho. Když jsem pročítal fórum jak se chová bez váhy, tak takové zkušenosti nemám. Jen aby to ještě nebylo v něčem jiném. Celkem mě štve že nedokáže jednotka označit závadu se 100% jistotou. Třeba Lambda za ketem byla zřejmě funkční. /samo že zůstala v servisu/
Napsal: 18 říj 2007, 18:44
od Selshig
takže tp vypada na žarovku tchanovi nikd ynic nesvitilo takže zitra sundam palubpovku ještě že vtom mam už praxi sundavani tež patent na pi...
Napsal: 03 lis 2007, 15:53
od kotek
Napsal: 03 lis 2007, 16:59
od Jura
Díky za snahu a dobrou radu. Vyčištění nepomohlo, mám už nabídku na váhu za 2800,- prý nová. Čekám na potvrzení objednávky a pak pro ni hned sjedu. Dám vědět jak to dopadlo s mým story. Doufám že po výměmě už bude vše OK
.
_________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
kontrolka Check
Napsal: 05 lis 2007, 11:04
od Alex-23
Před týdnem se mi taky kontrolka check přestala zhasínat. Současně jsem zjistil, že mi to žere olej. (motor suchý)
To mám fakt radost .....určitě dej vědět jak jsi dopadl...mě to tedy celé čeká
Kde jsi sehnal tu váhu tak levně?
Tak už konečně nová váha
Napsal: 05 led 2008, 13:32
od Jura
Zdravím, konečně jsem se dostal k té váze vzduchu. Původní byla Korejské výroby, tato je Německá. Už jsem ji tam namontoval. Ještě v pondělí nechat smáznout chybu na diagnostice a budu doufat že bude pokoj. Podařilo se mi ji sehnat za 2800,-Kč. Až budu mít nalítáno dalších 150 km, dám vědět jesti je vše OK.
Re: Tak už konečně nová váha
Napsal: 05 led 2008, 14:06
od Felotron
Jura píše:Zdravím, konečně jsem se dostal k té váze vzduchu. Původní byla Korejské výroby, tato je Německá. Už jsem ji tam namontoval. Ještě v pondělí nechat smáznout chybu na diagnostice a budu doufat že bude pokoj. Podařilo se mi ji sehnat za 2800,-Kč. Až budu mít nalítáno dalších 150 km, dám vědět jesti je vše OK.
Kde jsi ji sehnal za ty penize?
Napsal: 11 led 2008, 16:36
od Jura
Tak jsem konečně Check Engie uvedl do stavu OK. Váha vyměněná, najeto 160km a vše v poho
.
Moje rekapitulace s Accentem:
Zakoupeno 13.8.2007 tachometr ~78tis.
Kontrola v Hyundai Česká Tř. olej+benzin+vzduch. filtr, vyměna oleje, diag+celková prohlídka - 2 624 Kč 22.08.2007
Výměna Lambdy 1 - 3 356 Kč 04.09.2007
Výměna Lambdy 2 - 3 756 Kč 13.09.2007
Čidlo oleje - 718 Kč 12.10.2007
Váha Vzduchu - 2 800 Kč 7.01.2008
+ nějaká ta slivovice za diagnostiku
Celkem - ~ 11 200 Kč
Ještě mě čeká PP ložisko a přestal svítit panel na autorádiu, to ale zatím neřeším jelikož poslouchám stále rádio a předvolby fungují. Doufám, že jinak si už Accentík dá říct abude poslouchat jak hodinky. Ukecal jsem v bazaru slevu 7tis. na opravu škrábanců kolem dokola, na ty jsem se ještě taky nedostal, prý by se musely poškrábané díly stříknout celé a odhad je okolo 12tis. Docela mazec. Ještě zde uvedu adresu kde jsem sehnal váhu vzduchu:
http://www.zahradnitraktory.eu/_private/vahy.htm Pouze ta čekací doba jak je vidět z příspěvků byla dost dlouhá. Původní váha byla zn. KEFICO Korea, teď mám zn: HERZOG Germany.
Přeji všem Hyundajákům mnoho bezproblémových kilásků s jejich mazlíčky.
_________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Opět svítí
Napsal: 19 led 2008, 11:14
od Jura
Takže jsem tu znovu. Už nevím co mám ještě vyměnit, nejspíš celé auto za nějakou jinou značku. Začíná mě stále více utvrzovat v tom že to byl velkej omyl. Po 210km se opět check engie rozsvítila. Zkusím domluvit další diagnostiku, pak uvidíme.
___________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Re: Opět svítí
Napsal: 19 led 2008, 15:01
od Engineer
Jura píše:Takže jsem tu znovu. Už nevím co mám ještě vyměnit, nejspíš celé auto za nějakou jinou značku. Začíná mě stále více utvrzovat v tom že to byl velkej omyl. Po 210km se opět check engie rozsvítila. Zkusím domluvit další diagnostiku, pak uvidíme.
___________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Ty woe... Ticho pozeram toto tema a nemam z toho velku radost ake problemy mas s autom... A kolko si uz preboha do toho vrazil?
Mne svietila zatial 2 razy kontrolka check, nastastie to bolo prvy raz zapalovacimi kablami a druhy raz som siel akoby na tri valce... Bol som na ceste do Bruntalu (270km) Dialnica- medzimesto... Priemerna rychlost stale 100 km/h (v dedinach 60). Dosiel som na miesto urcenia, zastavil som a auto si nevedelo udrzat otacky, musel som startovat s plynom. Nastartoval som s plynom a zacala blikat kontrolka check, skoro infarkt dostal ked som to zbadal. Vypol som motor, nechal ho stat pol hodinu a potom bolo vse ok, nechapal som.
Mohlo to by sposobene aj znecistenou skrtiacou klapkou?
no
Napsal: 20 led 2008, 21:41
od kotek
Můj názor.Jezdí ti to a startuje normálně?Tak s tím nic není.Zkusil bych ještě poctivě udělat emise.Pokud to bude ok,tak je vše ok.
Napsal: 20 led 2008, 22:16
od Rasty
Jura: tak sme na tom stejně
Už mám vyměněné obě lambády a kontrolka se opět rozsvítila. Na diagnostice to ukazule špatnou lambádu, ale ať se dá jakákoliv tak je dle ŘJ špatná. Na diagnostice obě lambády fungujou normálně, ale chybu vyvolává právě lambda
Napsal: 21 led 2008, 16:07
od Jura
Zdravím, tak mám po další diag. Kód závady: P1128 - Lambdy adaptace Multiplikativní. V autodatech jsem pod tímto číslem našel něco ve znění "Long term fuel multiplicative system too lean" příčina: "HO2S fuel pressure, fuel system, mechanical fault, ECM" Obě Lamdy jso nové origo Hyundai. Ještě mi změřily emise a vše OK, prý jak nové auto. Poradil my prostříknout konektory kontaktolem, už jsem aplikoval, tak uvidíme co bude dál.
_________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000