xenony
Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři
Rasty, tomu rikam supr ulovek..ty same ma Zdenek76 v eshopu za 5300...asi je objednam do zasoby.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
6000k je podle výtažku prodejce nejlepší volba
...
...
...
...
"Xenonové výbojky se vyrábějí v rozmezí teplot 4300 až 12000Kelvinů, bývají i speciální výbojky s teplotou 30000K, nejlepší z celé této škaly jsou výbojky 6000K. Tato teplota hoření xenoů produkuje jasné bílé světlo s velmi jemným nádechem modré. Výbojky 6000k jsou o něco dražší než-li standartní výbojky 4300K, navíc mají tu další výhodu, že jsou z celé škály teplot nejblíže svitu slunečního světla, které je cca. 5850K, proto je teplota 6000k nejvhodnější jak pro řidiče auta, tak i pro protijedoucí účastníky silničního provozu, nenámáha oči a je očím nejpřirozenějším naproti jiným teplotám nebo dokonce halogenům.
"
...
...
...
...
"Xenonové výbojky se vyrábějí v rozmezí teplot 4300 až 12000Kelvinů, bývají i speciální výbojky s teplotou 30000K, nejlepší z celé této škaly jsou výbojky 6000K. Tato teplota hoření xenoů produkuje jasné bílé světlo s velmi jemným nádechem modré. Výbojky 6000k jsou o něco dražší než-li standartní výbojky 4300K, navíc mají tu další výhodu, že jsou z celé škály teplot nejblíže svitu slunečního světla, které je cca. 5850K, proto je teplota 6000k nejvhodnější jak pro řidiče auta, tak i pro protijedoucí účastníky silničního provozu, nenámáha oči a je očím nejpřirozenějším naproti jiným teplotám nebo dokonce halogenům.
"
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já zase slišel že nejblíže denímu světlu je 4300 protože vlastní hodnota světla je mezi 4300 a 4400 což je i patrné z obrázku ale třeba to tak není ale z toho jsem vycházel
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
no hej cena je dost nizka ale dovoz ta vyde na 150 dolarou takze po scitani vsetkeho ta to bude staat 4370SK to sa mi zda nejaky drahy dovoz za obycajnu sadu HID neviem kolko vazia ? pricom autoradio ta dovoz stoji takych 60 dolarou podla toho ako ti kto capne cenu lebo niektori su tam fakt drahy
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
tady čekat na odpověď...to fakt nikdo neví?? No už jsem si to zjistil, vyndal jsem žárovku a zpozoroval patici H1, i když je to napsaný i na samotných světlometech, ale u mýho auta něčemu věřit . Každopádně jsem objednal xenony H1 6000K, tak pak vám přiblížím postřehy, možná i nějaké to foto.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
jen informuju, že instalace proběhla v pořádku, jen jsem na chvíli narazil, když už to bylo vše zapojené a já šel toužebně rozsvítit ty nové svítidla a nedělo se vůbec nic. Tak kontroluju konektory, všechny dobře zacvaklé, navíc nesvítilo ani jedno, takže chybu jsem začal hledat v pojistkách, ale tam taky nic. Neměl jsem zkoušečku, tak jsem vyndal jednu výbojku a dal na kontakty žárovku, a svítila, takže šťáva tam šla. No nebudu napínat, návod (manual) říká zapojit červený kabel na červený a černý na černý, logicky, ovšem rozsvítilo se mi to, až když jsem vyměnil polaritu, tedy černý na červený a naopak.. Foto později. Ten start je bomba...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ty jo to je paradni cena za to! a co na STK na tohle? mozna bych tohle koupil, jako takovej tjuning kdyz si to vsici tak chvali, ale nerad bych pak oslnoval vsecky predemnou
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Nic novýho pod sluncem,známímu jsem montoval xenony do auta a v manuálu bylo přesně to co tu píšete místo červeného drátu byl modrý +pol ,taky sem se modlil aby se s tím něco nestalo,svítí pořád takže dobrý Ale nebylo to příjemný když sem to zjistil
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
tak jen přidávám subjektivní rozdíl mezi 4300K a 6000K. Vyzkoušel jsem obě teploty. Co do svítivosti je to stejný, barva 4300K je čistě bílá, možná s kapkou žlutý, ale svítí to asi nejlíp v tom smyslu, že je s tím nejvíce vidět. Ted mám 6000K, barva bílá s nádechem do modra, je to hezčí na pohled, za deště v noci viditelnost nepatrně omezena. Do vyšší teploty bych asi nešel. Nechám si 6000K, přece jen to líp vypadá...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997