Stránka 3 z 5

Napsal: 11 pro 2007, 21:20
od vlastaFR
ale jo jasan. to byl jen priklad... ale s plnym autem se docela setkavam 4osoby a lantra se do plnejch trepeta pomalu. :arrow: a u dieselu 4 lidi sou skoro vzduch

Napsal: 10 zář 2008, 18:54
od tatchwud
tom píše:
zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ano, máš pravdu.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet. :oops:

Napsal: 10 zář 2008, 19:38
od zello
tatchwud píše:
tom píše:
zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ano, máš pravdu.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet. :oops:

No pokial si dobre pamatam tak mne kazali jazdit maximalne do 4000 otacok a hlavne casto preradovat. Cize v meste max 4 rychlostny stupen asi lebo patka na 50 je uz dost nizko (v cechach samozrejme).
Po slovensku ked idem 60 cez mesto tak patka toci nieco bud tesne pod alebo presne 2000. Nepamatam si teraz tak aby som nezavadzal.:lol:

Podla mna jazdi normalne akurat castejsie preraduj a nechod nad 4000 otacok. To by malo stacit.

A to ze sa ti zda motor tichy je tiez relativne. Skus sa na dialnici rozbehnut na 130, to uz sa budes na patke blizit k tym 4000 a potom uvidis ze ci budes este stale tvrdit ze je motor tichy. :evil:

Ale do tych 2000 otacok ho vazne skoro vobec nepocut to musim zase uznat.

crdi

Napsal: 27 zář 2008, 09:13
od wyr
lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning

Re: crdi

Napsal: 27 zář 2008, 10:22
od jandaxx
wyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
A? Mondeo2,2 129KW nemá šanci, TDI 125KW nemá šanci? Muhehee. A teď o karkulce :D
A co ty sračky co Ti lítaj z výfuku po tom shit tunningu?

Re: crdi

Napsal: 27 zář 2008, 11:57
od tatchwud
wyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
Ty voe a kde je stará dobrá čeština?

Napsal: 02 říj 2008, 06:30
od wyr
lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas

Napsal: 02 říj 2008, 06:33
od wyr
jinak byl jsem s tim na milovicich a na rovinkach na ctvrt mile GTI golf 3 2.0 a ostatni scirocca bmw 1.8is a dalsi vsichni byly porazeni ze 4 sprintu jsem vyhral 4 tohle auto se nezda ale ono je vazne dobry

Napsal: 02 říj 2008, 07:31
od Jirka
wyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
Nevím z jakýho stromu si slezl, ale na to že jsi přišel mezi cizí lidi, moc slušnýho chování si nepobral. Prosím tě o trochu slušnější příspěvky, nerad bych je musel začít mazat

Napsal: 02 říj 2008, 11:45
od tatchwud
wyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
Pán opravdu slezl ze stromu,ani neumí vyplnit odkud přišel....

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 24 led 2009, 16:40
od JimmyFLOYD
Ahoj, jsem tu nový a rád bych slyšel vaše názory na tyto motory.Mám v plánu kupovat buď 1.4i CVVT Comfort nebo je tu možnost Style 1.6 CRDi 85kw ... Cenově jsou tyto auta na skoro stejné úrovni. 320 vs 350 tisíc.
Osobně bych šel do té 1,6 ...už jen kvůli té ceně.
Poradí někdo ... :hyu:

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 24 led 2009, 20:40
od tatchwud
JimmyFLOYD píše:Ahoj, jsem tu nový a rád bych slyšel vaše názory na tyto motory.Mám v plánu kupovat buď 1.4i CVVT Comfort nebo je tu možnost Style 1.6 CRDi 85kw ... Cenově jsou tyto auta na skoro stejné úrovni. 320 vs 350 tisíc.
Osobně bych šel do té 1,6 ...už jen kvůli té ceně.
Poradí někdo ... :hyu:
No,to je individuální. Záleží kolik km se ročně ujede,cena pojistky asi moc rozhodování neovlivní.Pak je tu spotřeba - ta mluví ve prospěch nafty,ale cena nafty je vyšší. Potom jsou tu zimní starty,hlučnost a dynamika jízdy,kdy je nafta asi oproti benzínu na tom hůře.A nakonec rozdíl cen při nákupu je 30 tis.,což při ceně 25,- za litr je 1200 l na projetí.Což při spotřebě 7,5l/100 km je cirka 16 tis. km ujetých zadara. Tak jak teda pane? pro co se rozhodnete? Já osobně jsem spíše benzínovej,tak jsem to měl proto jednodušší. #-o

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 24 led 2009, 20:52
od Laxius
Ja som si prave zaobstaral 1.6 benzin, tak som zvedavi ;) testovacie jazdy som absolvoval na 1.6CRDI so slabsim aj so silnejsim vykonom, pacilo sa mi ako auticko taha, ale ja som stary zarity benzinovy fanusik :) Okrem toho budem jazdit najme mesto a kratsie trasy, najme do roboty a potom domov, obcas nejaky kratsi vylet... verim, ze neolutujem :)

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 24 led 2009, 21:27
od Mexican
JimmyFLOYD tatchwud to zhrnul takmer dokonale... ja by som este doplnil, ze ak jadsi s viac ludmi na palube, pripadne jazdis dlhe trasy tak jednoznacne diesel... na zaciatok si zober papier a rozpis si:

- kolko km rocne najazdis
- ake trasy jazdis (mesto, medzimesto, dialnice)
- jazdis sam / 2 / 4 ludia
- aky si typ vodica (sport, defenzivny, na pohodu, klobuckar)

od najazdu 25 000km a typologie napr dochadzanie 20km do prace / 20 z prace by som asi znova zvolil diesel, je to samo na tvojich preferenciach ako vodic a to co je pre teba prioritne (vstupne naklady, prevadzkove naklady, jednoduchost systemu, mozna prestavba na LPG, sila agregatu, ... )

Re: I 30 1,6 90kW(benzín) versus 1,6 CRDI 85kW(nafta)

Napsal: 24 led 2009, 23:16
od matysekul
Diesel je ve vyšší výbavě.Benzín je 1,4....To co tu počítáte je hezké,ale mluvíte úplně o odlišných autech.30 tisíc rozdíl není moc velký.Záleží spíš,za jakých podmínek to kupuješ a v jakém je to stavu.Pokud je 1,4 nová a ta nafta je ojetá,nebo předváděcí,šel bych do toho benzínu.Jen nedoporučuji naftu na couračky v zimním období.