Napsal: 11 pro 2007, 21:20
ale jo jasan. to byl jen priklad... ale s plnym autem se docela setkavam 4osoby a lantra se do plnejch trepeta pomalu. a u dieselu 4 lidi sou skoro vzduch
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet.tom píše:Ano, máš pravdu.zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
tatchwud píše:Jaké by jste přiřadili otáčky k zařazené rychlosti při zajíždění? Ten motor (i30, 1,6ka) je kurňa poněkud moc tichej a moc ho neslyším. Nechci ho podtáčet, nebo přetáčet.tom píše:Ano, máš pravdu.zdenek76 píše:Tak já bych doporučil projet si ta auta ještě jednou a tentokrát se stopkami v ruce. To, že tě diesel tlačí do sedačky je sice pěkné, ale nic to nevypovídá o reálném zrychlení. Ve zrychlení z místa i dynamickém má ta 1.6 benzin jasně navrch. Navíc syrový (nový) benzin jede podstatně jinak než zajetý.
Nicméně ani jedno není vyloženě sportovní motor, takže bych se rozhodoval i na základě toho, kolik toho najezdím, jak dlouhé trasy apod.
Ale aby měla ta 1,6 benzín navrch ve zrychlení ze stovky nahoru, tak musí podřadit a držet otáčky mezi 4000-6500, zatím co u nafty bude stačit jen přidat plyn... To je můj názor benzín/diesel.
A? Mondeo2,2 129KW nemá šanci, TDI 125KW nemá šanci? Muhehee. A teď o karkulcewyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
Ty voe a kde je stará dobrá čeština?wyr píše:lol vy lamicky ma 1.6 crdi 85KW naciplejch na 108KW a kdyz chci tak mondeo 2.2 tdci nema narok TDI 2.0 nema narok jediny co my chybi je 6stka crdi je jeden s nej motoru na chip tunning
Nevím z jakýho stromu si slezl, ale na to že jsi přišel mezi cizí lidi, moc slušnýho chování si nepobral. Prosím tě o trochu slušnější příspěvky, nerad bych je musel začít mazatwyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
Pán opravdu slezl ze stromu,ani neumí vyplnit odkud přišel....wyr píše:lol panove vy vubec nevite co rikate ja vas svezu a pochopite ty sracko z vyfuku co jen blbe placas
No,to je individuální. Záleží kolik km se ročně ujede,cena pojistky asi moc rozhodování neovlivní.Pak je tu spotřeba - ta mluví ve prospěch nafty,ale cena nafty je vyšší. Potom jsou tu zimní starty,hlučnost a dynamika jízdy,kdy je nafta asi oproti benzínu na tom hůře.A nakonec rozdíl cen při nákupu je 30 tis.,což při ceně 25,- za litr je 1200 l na projetí.Což při spotřebě 7,5l/100 km je cirka 16 tis. km ujetých zadara. Tak jak teda pane? pro co se rozhodnete? Já osobně jsem spíše benzínovej,tak jsem to měl proto jednodušší.JimmyFLOYD píše:Ahoj, jsem tu nový a rád bych slyšel vaše názory na tyto motory.Mám v plánu kupovat buď 1.4i CVVT Comfort nebo je tu možnost Style 1.6 CRDi 85kw ... Cenově jsou tyto auta na skoro stejné úrovni. 320 vs 350 tisíc.
Osobně bych šel do té 1,6 ...už jen kvůli té ceně.
Poradí někdo ...