Stránka 3 z 4

Napsal: 08 lis 2007, 22:43
od jirkatravna
Ćlověče právě jsi mě k něčemu nakopl.
Mám náhradní vlastně 2 poloosy, jednu pravou a jednu levou. Ta levá je dobrá. Takže když ten kloub použiju na pravou poloosu tak by měl být klyd. :idea: :?: :?: .
A s těmi čepi řízení už jsem se vypekl. S té náhradní Lantry jsem věděl že tam jsou 12. a tak jsem si je jel koupit do Polska a když jsem si je dovezl tak jsem zůstal opařen. Musel jsem je jet vyměnit. ještě že jsou v Polsku tak pohotový a odpoledne jsem je tam měl. Je to malá Amerika. 8)

Napsal: 08 lis 2007, 22:56
od pišta80
Tady je to označení řídící jednotky : HMC
39110 - 24553
9 050 930 023
126125X
výrobce Kefico Korea

Napsal: 08 lis 2007, 23:36
od jirkatravna
pišta80 píše:Tady je to označení řídící jednotky : HMC
39110 - 24553
9 050 930 023
126125X
výrobce Kefico Korea
Takže je to přesně ona až na to poslední číslo- 117219x ale to bude asi jen nějaké pořadové číslo. Jinak všechno sedí.
Jestli to budeš chtít teda poslat tak napiš soukromou zprávu s adresou a je to. :wink:

Napsal: 09 lis 2007, 01:30
od pišta80
jirkatravna píše:
pišta80 píše:Tady je to označení řídící jednotky : HMC
39110 - 24553
9 050 930 023
126125X
výrobce Kefico Korea
Takže je to přesně ona až na to poslední číslo- 117219x ale to bude asi jen nějaké pořadové číslo. Jinak všechno sedí.
Jestli to budeš chtít teda poslat tak napiš soukromou zprávu s adresou a je to. :wink:
SUPER :lol: ,adresu jsem ti už poslal,zatím díky

Napsal: 09 lis 2007, 19:10
od vašek.63
Nevím zda se vyjádřím dobře ,ale je možné že to dělá podtlak nebo ještě jinak odvětrání sání je vedeno buď ventilovou hlavou a nebo kanálkem v motoru je tam přepouštěcí ventil kůli podtlaku co tohle může být kanálek nezasralo od karbonu .

Napsal: 09 lis 2007, 21:12
od pišta80
vašek.63 píše:Nevím zda se vyjádřím dobře ,ale je možné že to dělá podtlak nebo ještě jinak odvětrání sání je vedeno buď ventilovou hlavou a nebo kanálkem v motoru je tam přepouštěcí ventil kůli podtlaku co tohle může být kanálek nezasralo od karbonu .
Ahoj,můžeš být přesnější,kde a jak to co popisuješ najdu ?

Napsal: 10 lis 2007, 10:26
od vašek.63
Víš byl jsem na diagnostice v servisu Hyundai a tam se zmínil o tomto problému je to v motoru a tam je ten kanálek který vede do podtlaku já měl problém ze chcípáním auta ať byl ne úplně ohřátý a někdy když byl ohřátý taky chcípal a spotřeba byla vyšší tak jsem měnil lambda sondu ta vyhodnocuje hodnoty spalin a je možné že i tady by mohl být problém .Zajeď si do servisu tam ti to řeknou přesněji o tom podtlaku a pokud lambda na diagnostice nedrží stálé hodnoty raději vyměnit platil jsem za diagnostiku a lambda sondu 2400kč což jde na servis Hyundai .

Napsal: 10 lis 2007, 11:02
od Joker
Možná úplně totální kravina, ale máš správný svíčky??? Jakože za studena dávaj slabou jiskru a za tepla už ok???

Napsal: 10 lis 2007, 12:19
od vašek.63
Svíčky jsou OK? Jenomže lambda nevykazovala stejné hodnoty

Napsal: 10 lis 2007, 19:12
od pišta80
Já určitě problém ve svíčkách nemám,ty se měnily také,lambdu bych zatím také neřešil,bez ní auto jezdí - alespoň tenhle Hyundai ano,původní téma sico bylo že lantra nejde do otáček,ale dnes,jak jsem již psal dříve,nejde už ani nastartovat,jen co se otočí startér,jsou svíčky ulité,máme zjištěno že svíčky pálí a i ve správný čas,takové ty jednoduché věci jsme zkoušeli všechny.

Napsal: 10 lis 2007, 20:14
od ivan
pišta80 píše:Já určitě problém ve svíčkách nemám,ty se měnily také,lambdu bych zatím také neřešil,bez ní auto jezdí - alespoň tenhle Hyundai ano,původní téma sico bylo že lantra nejde do otáček,ale dnes,jak jsem již psal dříve,nejde už ani nastartovat,jen co se otočí startér,jsou svíčky ulité,máme zjištěno že svíčky pálí a i ve správný čas,takové ty jednoduché věci jsme zkoušeli všechny.
Zkus najít relé od vstřikování a dej tam jiné :o ,bohužel kde ho má Lanntra netuším :oops: ,můj druhej komp nejde :evil: a bez něj jsem v pueli :twisted: Tam mám všechno na auta schémata a takový ty užitčený věci,čekám na novej v pondělí :wink:
Vstřikovací relé též způsobuje tyhle symtomy :?

Napsal: 10 lis 2007, 21:20
od jirkatravna
Hm?? Tak to by mě taky zajímalo kde se takové relé nachází a jestli ho mám v pořádku.

Napsal: 11 lis 2007, 02:33
od pišta80
Možná jsem to relé našel,je to spíš multifunkční relé složené ze tří cívek a dvou kontaktů,jedna cívka na jeden kontakt a 2 nezávislé cívky na druhý kontakt,takže by se dalo v případě potřeby vyrobit ze tří obyčejných relátek, podle zapojení na hmaservice.com by mělo fungovat následovně:Po otočení klíčku do druhé polohy sepne jedno relé a přes pojistku 20A se začnou napájet všechny vstřiky +12V a zároveň jednu z cívek která ovládá druhý kontakt,druhý konec této cívky je přiveden do ECU tato cívka zároveň s třetí ovládá benzínovou pumpu a to následovně:V okamžiku kdy začnem startovat tak sepne třetí cívka(druhý vývod třetí cívky je na kostře),sepne benzínová pumpa,jakmile motor chytne a pustíme klíček,tak sice tato cívka je bez napětí,ale ECU ví,že je nastartováno a tak ukostří druhý vývod druhé cívky tudíž kontakt benzínové pumpy neodpadne a ta vesele pumpuje dál.Takže zítra změřím napájení vstřiků a benzínové pumpy,jestli je stejné jako na baterce a hlavně při startování,jestli ne tak by mohli být i opálené kontakty tohoto relé.Jelikož je to jištěné 20A pojistkou tzn.,že tam proudy docela tečou,tudíž by tuhle závadu taky mohlo způsobovat.Ale moc tomu nevěřím,spíš to fakt vidím na tu ECU.Mrknu na to a dám vědět.

Napsal: 11 lis 2007, 19:54
od jirkatravna
pišta80 píše:Možná jsem to relé našel,je to spíš multifunkční relé složené ze tří cívek a dvou kontaktů,jedna cívka na jeden kontakt a 2 nezávislé cívky na druhý kontakt,takže by se dalo v případě potřeby vyrobit ze tří obyčejných relátek, podle zapojení na hmaservice.com by mělo fungovat následovně:Po otočení klíčku do druhé polohy sepne jedno relé a přes pojistku 20A se začnou napájet všechny vstřiky +12V a zároveň jednu z cívek která ovládá druhý kontakt,druhý konec této cívky je přiveden do ECU tato cívka zároveň s třetí ovládá benzínovou pumpu a to následovně:V okamžiku kdy začnem startovat tak sepne třetí cívka(druhý vývod třetí cívky je na kostře),sepne benzínová pumpa,jakmile motor chytne a pustíme klíček,tak sice tato cívka je bez napětí,ale ECU ví,že je nastartováno a tak ukostří druhý vývod druhé cívky tudíž kontakt benzínové pumpy neodpadne a ta vesele pumpuje dál.Takže zítra změřím napájení vstřiků a benzínové pumpy,jestli je stejné jako na baterce a hlavně při startování,jestli ne tak by mohli být i opálené kontakty tohoto relé.Jelikož je to jištěné 20A pojistkou tzn.,že tam proudy docela tečou,tudíž by tuhle závadu taky mohlo způsobovat.Ale moc tomu nevěřím,spíš to fakt vidím na tu ECU.Mrknu na to a dám vědět.
Kde se ta věcička nachází?? Není to náhodou ta plechová krabička která je hned vedle ŘJ?

Napsal: 11 lis 2007, 20:17
od pišta80
jojo,to je ona,vede do ní dost drátů,akorát jsem se k tomu dnes nedostal,abych to odzkoušel,byla tu sněhová kalamita,takže jsme makali.