Stránka 3 z 6

Napsal: 31 led 2008, 16:19
od Vladislav Bureš
také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl :D

Napsal: 31 led 2008, 23:59
od joshin
jj je to přesně tak :) usměrnovač vzduchu... dá se sehnat dobrej za litr :) koupim ho.. a teda asi misto stredniho tlumiče.. na tom coupe?:)

Napsal: 01 úno 2008, 08:21
od mirpie
Vladislav Bureš píše:také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl :D
jo, když jsem to auto dovezl a poprvé to zvedl, taky jsem na to koukal, ale fungovalo to dobře. Ta 16V 19ka měla s 19kou společnej jen název a část karoserie, jinak to bylo celý jiný auto, taky ND byly za jinou položku, ale svezení dobrý a poctivý dobře zpracovaný auto, a žádnej měkkej podvozek jak je doména francouzů. Na obyč 19ce ten rezonátor nebyl, stejně jako spousta jinech věcí...

Napsal: 01 úno 2008, 08:33
od MartasZ
joshin píše:jj je to přesně tak :) usměrnovač vzduchu... dá se sehnat dobrej za litr :) koupim ho.. a teda asi misto stredniho tlumiče.. na tom coupe?:)
Zvedni auto a podívej se.. už ho tam máš ;)
Mezi středovym a koncovym tlumičem ;)

Napsal: 01 úno 2008, 11:29
od joshin
jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?

Napsal: 01 úno 2008, 11:39
od pener_jack
joshin píše:jj vyndanej cat je nej :) no olejovej filtr má tvar trychtyře a musí se upravit manualně aby tam pasoval :D jinak to propouští víc voleje a motor má pak i jinej zvuk, každopadně tyhle motory na to nejsou stavěny takže tyhle upravy to pošlou do kopru, a sporotovní svičky... určo vykon zvetšej a min to žere snima opravdu :wink: ale jak řikam tyhle upravy na obyč auto asi ne.. no a rezonator se dava misto .. bud katu.. nebo prostředního tlumiče a to zas pak podle typu rezonatoru a typu auta. a ten zvyši vykon hodně :) a co se tyče laděny koncovky?? to bych zas řek že jde jen o zvuk? :)
No hele, stema svickama si trosku mimo. Kdyz ti bude hazet spatne jiskru tak budes mit spotrebu jak svine. takze svicky maji definitivne dost velky vliv na spotrebu, stejne tak svickove kabely a zbytek zapalovaciho systemu! Kdyz se mi nedavno sraly kabely tak jsem byl rad kdyz jsem ujel na nadrz 350km ted to mam ok a davam si zase 500-550 podle jizdy
A o vykonu nemluve - i kdyz co se tyce zdraveho auta tak to prida asi opravdu nepatrne, takze spis to ubere vpenezence

Napsal: 01 úno 2008, 11:43
od pener_jack
joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi

Napsal: 01 úno 2008, 19:28
od LongStar
pener_jack píše:
joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi
Celkem zasadni uprava :twisted: :twisted:

Napsal: 01 úno 2008, 19:42
od black_sheep
pener_jack píše:
joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi
ma pravdu a ver tomu, ze vi co rika :lol: bud swap motoru, bo vyresit preplnovani.. sice to je balik penez ale vysledek pak stoji za to!

takovy to ze vysypes desitku za vejfuk, desitku za chip, desitku za svicky, kabely a kdejaky serepeticky radoby sportovni.. docela zamrzi kdyz pak zjistis ze mas deset koni navic za tricitku, za coz uz by se dalo udelat ledacos :)

kdyz vybiram autak, tak uz koukam na to, jak jede, kdyz to jede prd tak to nekoupim, nez par utracet za tuning kterej se nikdy nevrati... precejen takovy treba coupe 2.0turbo se pak da prodat za dost penez jako unikatni prestavba...

Napsal: 01 úno 2008, 19:54
od LongStar
Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)

Napsal: 01 úno 2008, 20:02
od mirpie
LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..

Napsal: 01 úno 2008, 20:10
od LongStar
mirpie píše:
LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
No to jo ale zase ten turbo motor proste ten atmosferak vzdycky nakope to je bez pochyb! jak pises 1,8 s 160PS ale scoupecko 1.5 turbo jde az na 170 kW k videni na cardomain! ale neci se hadat :roll: doufam ze si tech 170kW dobre pamatuju:D ikdyz zase kamos ma ted ibizu cupru 2.0 atmosferu a s tim motorem jdou taky delat celkem extremni upravy:) je to zacarovanej kruh! bleeeeee

Napsal: 01 úno 2008, 22:38
od joshin
panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk :) nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam :lol:

Napsal: 02 úno 2008, 10:16
od mirpie
joshin píše:panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk :) nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam :lol:
já ti ho necpu, já jsem atmosférák :D :D :D

Napsal: 02 úno 2008, 15:00
od joshin
a ten swap se dělá jak?? a na kolik by vyšel? :shock: