Napsal: 31 led 2008, 16:19
také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl
jo, když jsem to auto dovezl a poprvé to zvedl, taky jsem na to koukal, ale fungovalo to dobře. Ta 16V 19ka měla s 19kou společnej jen název a část karoserie, jinak to bylo celý jiný auto, taky ND byly za jinou položku, ale svezení dobrý a poctivý dobře zpracovaný auto, a žádnej měkkej podvozek jak je doména francouzů. Na obyč 19ce ten rezonátor nebyl, stejně jako spousta jinech věcí...Vladislav Bureš píše:také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl
Zvedni auto a podívej se.. už ho tam mášjoshin píše:jj je to přesně tak usměrnovač vzduchu... dá se sehnat dobrej za litr koupim ho.. a teda asi misto stredniho tlumiče.. na tom coupe?:)
No hele, stema svickama si trosku mimo. Kdyz ti bude hazet spatne jiskru tak budes mit spotrebu jak svine. takze svicky maji definitivne dost velky vliv na spotrebu, stejne tak svickove kabely a zbytek zapalovaciho systemu! Kdyz se mi nedavno sraly kabely tak jsem byl rad kdyz jsem ujel na nadrz 350km ted to mam ok a davam si zase 500-550 podle jizdyjoshin píše:jj vyndanej cat je nej no olejovej filtr má tvar trychtyře a musí se upravit manualně aby tam pasoval jinak to propouští víc voleje a motor má pak i jinej zvuk, každopadně tyhle motory na to nejsou stavěny takže tyhle upravy to pošlou do kopru, a sporotovní svičky... určo vykon zvetšej a min to žere snima opravdu ale jak řikam tyhle upravy na obyč auto asi ne.. no a rezonator se dava misto .. bud katu.. nebo prostředního tlumiče a to zas pak podle typu rezonatoru a typu auta. a ten zvyši vykon hodně a co se tyče laděny koncovky?? to bych zas řek že jde jen o zvuk?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Celkem zasadni upravapener_jack píše:Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
ma pravdu a ver tomu, ze vi co rika bud swap motoru, bo vyresit preplnovani.. sice to je balik penez ale vysledek pak stoji za to!pener_jack píše:Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsijoshin píše:jako fakt? to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
No to jo ale zase ten turbo motor proste ten atmosferak vzdycky nakope to je bez pochyb! jak pises 1,8 s 160PS ale scoupecko 1.5 turbo jde az na 170 kW k videni na cardomain! ale neci se hadat doufam ze si tech 170kW dobre pamatuju:D ikdyz zase kamos ma ted ibizu cupru 2.0 atmosferu a s tim motorem jdou taky delat celkem extremni upravy:) je to zacarovanej kruh! bleeeeeemirpie píše:jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
já ti ho necpu, já jsem atmosférákjoshin píše:panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam