Stránka 3 z 3

Napsal: 15 pro 2007, 11:21
od Joker
Felotron píše:
Borek píše:Hlobilp,člověče,co jsem na výstavách prolézal auta,tak třeba KIA Picanto rezervu vůbec nemá,jen kompresor a lahvičku s tekutinou,která se našroubuje na kompresor a vtlačí do píchlé pneu.Ale že by mělo Picanto měřák nahuštění v každé pneu.......nevím,ale kvůli nízkým nákladům tuším,že asi ne :wink: .Nemá někdo Picanto :?:
ono na tom nic neni - proc merit tlak, kdyz na kazdym kole mas cidlo ABS, ktery ti pocita otacky kola. No a kdyz se jedno kolo lisi, tak je asi pichly ;)
...a poslat tu informaci na nejakej display za par haliru je urcite bez problemu - teda aspon myslim
a co zatáčky?? tam se každý kolo netočí jinak?? Jako nápad, je to dobrý , ale myslím, že bude těžký odlišit, co je a co není prázdný kolo......

Napsal: 15 pro 2007, 14:12
od hlobilp
presne je to takhle:
1.
d) klíč na matice (šrouby) kol vozidla,
e) náhradní kolo (ráfek s pneumatikou), které je dostatečně upevněno v držáku zajišťujícím, že síla při snímání kola z držáku nebo vkládání do držáku nepřesáhne 490 N; v případě, kdy je na vozidle použito více rozměrů kol, musí být náhradní kolo použitelné pro všechny tyto rozměry nebo musí být vozidlo vybaveno náhradními koly pro všechny rozměry.

2. Povinnost podle odstavce 1 písm. c) a d) a povinnost vybavení vozidla náhradními koly rozměrů podle písmene e) se nevztahuje na:
* vozidla, která mají opatřena všechna kola pneumatikami zvláštní konstrukce umožňující nouzové dojetí po defektu s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik nebo u vozidel kategorií M1 a N1 s indikací defektu v kterékoliv z pneumatik, která jsou vybavena prostředky pro bezdemontážní opravu poškozené pneumatiky umožňující nouzové dojetí,

Napsal: 16 pro 2007, 14:52
od Borek
Co je M1,ať to nemusím hledat?

Napsal: 16 pro 2007, 23:45
od Felotron
Joker píše:
Felotron píše:
Borek píše:Hlobilp,člověče,co jsem na výstavách prolézal auta,tak třeba KIA Picanto rezervu vůbec nemá,jen kompresor a lahvičku s tekutinou,která se našroubuje na kompresor a vtlačí do píchlé pneu.Ale že by mělo Picanto měřák nahuštění v každé pneu.......nevím,ale kvůli nízkým nákladům tuším,že asi ne :wink: .Nemá někdo Picanto :?:
ono na tom nic neni - proc merit tlak, kdyz na kazdym kole mas cidlo ABS, ktery ti pocita otacky kola. No a kdyz se jedno kolo lisi, tak je asi pichly ;)
...a poslat tu informaci na nejakej display za par haliru je urcite bez problemu - teda aspon myslim
a co zatáčky?? tam se každý kolo netočí jinak?? Jako nápad, je to dobrý , ale myslím, že bude těžký odlišit, co je a co není prázdný kolo......
Zatacku urcite nejak vychytali 8)

Napsal: 17 pro 2007, 08:47
od hlobilp
Borek: bych rekl, ze to jsou normal osobaky

Napsal: 17 pro 2007, 15:28
od Borek
hlobilp píše:Borek: bych rekl, ze to jsou normal osobaky
Tak by neměl být problém bez rezervy(s opravnou sadou) u žádného auta.Představa,že jedu na dovolenou jen s opravkou :oops: ,no nevím,asi bych nebyl klidný :( .Větší díra a ........problém je na světě.Těžko budu tlf. mezi městečky někde ve Španělsku hledat opravnu,odvoz kola.... :roll: V Čechách by problém nebyl. :wink:

Napsal: 17 pro 2007, 19:19
od Joker
Felotron píše:
Joker píše:
Felotron píše: ono na tom nic neni - proc merit tlak, kdyz na kazdym kole mas cidlo ABS, ktery ti pocita otacky kola. No a kdyz se jedno kolo lisi, tak je asi pichly ;)
...a poslat tu informaci na nejakej display za par haliru je urcite bez problemu - teda aspon myslim
a co zatáčky?? tam se každý kolo netočí jinak?? Jako nápad, je to dobrý , ale myslím, že bude těžký odlišit, co je a co není prázdný kolo......
Zatacku urcite nejak vychytali 8)
já to bral jako reakci na to vytvářet nějaký udělátko místo měření tlaku.

Napsal: 17 pro 2007, 21:50
od Felotron
Joker: Sak v pohode ;) Dyk ja to tak beru :wink:

Napsal: 19 pro 2007, 14:49
od Burža
Jeste mam jeden dotaz. Predpokladam ze se do techto motoru dava sekvencni system. Po jake dobe (nebo vzdalenosti) od startu motoru se prepne automaticky z benzinu na plyn (v lete a v zime)?

Napsal: 19 pro 2007, 17:48
od Felotron
Burža píše:Jeste mam jeden dotaz. Predpokladam ze se do techto motoru dava sekvencni system. Po jake dobe (nebo vzdalenosti) od startu motoru se prepne automaticky z benzinu na plyn (v lete a v zime)?
Po ohrati reduktoru (to je ta svine, co dela z kapalnyho LPG plynnej) nad 20˚C a pri otackach vyssich nez 2000. Aspon tak je to nastaveny u me.

Napsal: 20 pro 2007, 12:43
od Burža
Sorry za me prihlouple dotazy, ale stale v tom nemam uplne jasno. U sekvencniho systemu se prepinani benzin/plyn deje automaticky. V pripade ze dojde plyn, tak se automaticky prepne na benzin a jiz se dal nesnazi prepinat na plyn - jede to normalne dal stale na benzin? Neni poznat nejake cukani pri tom prepinani?

Napsal: 20 pro 2007, 13:13
od Felotron
Burža píše:Sorry za me prihlouple dotazy, ale stale v tom nemam uplne jasno. U sekvencniho systemu se prepinani benzin/plyn deje automaticky. V pripade ze dojde plyn, tak se automaticky prepne na benzin a jiz se dal nesnazi prepinat na plyn - jede to normalne dal stale na benzin? Neni poznat nejake cukani pri tom prepinani?
Zadnej stres ;)

Fakci to tak, ze nastartujes a ono to bezi na benzin. Az se to ohreje, tak se to samo prepne na plyn. Kdyz se snizi tlak plynu (jakoze dochazi), tak se to prepne zpet na benzin.

Co se tyce cukani, tak v lete jsem si ani nevsimnul, ze uz to preplo. V zime to citit je, pokud se to zrovna prepne, kdyz se rozjizdis.

PS: Zadnej dotaz neni prihlouplej ;) Jestli mas jeste neco na srdci, tak ven s tim 8)