Stránka 3 z 5

Napsal: 18 pro 2007, 15:04
od Borek
A už jsi ho viděl na bubnech :?: (Máme další rozpor(výkon),viď :lol: ).Hujer určitě pár aut viděl,ale nevím,zda někdy hledal ABS na bubnové brzdě :shock: .To by podle jeho a tvého tvrzení,byl mechanik KOUZELNÍK a já se na jeho opravu ABS na bubnovce URČITĚ přijedu podívat i s TV týmem pořadu VĚŘTE,NEVĚŘTE. :lol: :lol:
Chlapi,neblázněte :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Hujere,vzpamatuj se :!: :!: :!:

Napsal: 18 pro 2007, 15:10
od Smith
Nedá mi to a přidám si svoji trošku taky do mlýna co se týče toho coupe určiťe to není ojedinělý kousek protože v Orlové je jedno čtyřoko taky s bubnama v zadu napřed mě to zarazilo ale pak jsem to přisoudil slabší motorizaci což bylo asi mylné.
Ohledně těch bubnu a ABS vím že u kamionů se tento sytem dava i na bubny čidla jsou pokažde na prostřední ose od návěsu i přívěsy je obsahují ozubeny krouzek je vlisovaný v bubnu co se tyče životnosti brzd tak neni problém na bubnech najezdit 300 tis. bez problému stejně jako na kotoučích ale je to samozřejmě zavislé na šoferovi a na nastavení jednotky EBS. Ten odkaz na BPWčkové napravy je zajímavý v tom že jediné co na BPW opravdu stojí za pochvalu to jsou právě ty kotouče a jejich systém vyměny ale to je asi tak všechno, protože jinak jsou ty napravy dost poruchové oproti typu SAF, který má ale zas katastrofálni výměnu kotouču.
Co se tyče koutoučů a bubnů tak kotouče jsou asi nejvýhodnější volba protože už jen kůli učinnostia chlazení jelikož bubny se rády přehřívají.
Ono není žadná sranda jet s naloženýma dvaceti tunama z kopce a mít do ruda rozžhavene bubny. A hlavně udržba která je oproti bubnům nulová nemusi se vůbec promazávat páky protozě tam ani nejsou :) a výměna desek nezabere tolik času jako odnýtování a nanýtovani nového obložení zpět a montáž. I bubny mají svoji výhodu jak psal Borek třeba pro použití sklápěček ale těch výhod opravdu moc není

Napsal: 18 pro 2007, 15:11
od Vladislav Bureš
Žádný další rozpor já netvrdím, že jsem ho tam viděl a ani jsem ho nikdy nehledal pokud zrovna to nebylo předmětem opravy a to se mi nestalo u auta s bubnovími brzdami. Ale protože vím co to je a viděl jsem to(snímač ABS),tak říkám že to je možné a není to závislé na typu brzného systému. A když js byly u těch nákladáků tak ty mají bez ohledu na kotouče či bubny ze zákona už povinnost abs,takže tam to bez toho nejde,ale jak už jsem říkal brzdy náklaďáků jsou drobet o něčem jiném.

Napsal: 18 pro 2007, 15:26
od Bruno
Jo, jo viděl jsem kupé s bubnama vzadu a nejen vzadu ale i na střeše a řídil to bubeník!!!!

Napsal: 18 pro 2007, 15:32
od Borek
Tak mě to nedalo,jestli mám pravdu...http://cs.wikipedia.org/wiki/Bubnov%C3%A1_brzda :wink:

Napsal: 18 pro 2007, 15:36
od Vladislav Bureš
Moc hezké, ale nákladáky s bubnama je mají. Ale i tak si myslím, že by se dal ABS snímač aplikovat na kola s bubny, jde přeci jen o to kam se umístí a když ne do bubnu tak za něj. Asi se to pro osobáky nevyrábí, ale určitě by to šlo.

Napsal: 18 pro 2007, 15:41
od Vladislav Bureš
tak jsem teď volal do škodovky a všechna kola mají snímač ABS pouze existuje možnost že zadní náprava kdy na ní jsou bubny může mít pouze jeden snímač pro obě kola. Takže to jde a kdo se chce hádat ať zavolá do škodovky sám ať mu to vysvětlí!!! Nebo do jakého koli servisu na VW konsern

Napsal: 18 pro 2007, 15:42
od Smith
Omlouvám se za sníženou kvalitu je to přofoceno z mojí staré seminárky do školy. Ten stříbrný ťulok uprostřed je čidlo ABS až budu v práci nafotím detailněji. Samozřejmě je to foceno na návěsové nápravě tím chci říct že na bubnu to jde.
U osobních aut to ale samozřejmě může být jinak. Obrázek

Napsal: 18 pro 2007, 15:54
od Vladislav Bureš
Stačí to? Použití systému ABS není jinak omezeno pro oba brzdné systémi je to pouze o konstrukčím řešením u daného typu. Nic víc. Můžou si psát kde chtějí co chtějí, ale u výrobce aut to snad vědí na 100%

Napsal: 18 pro 2007, 16:15
od black_sheep
koukam, ze jste to tady stihli rozebrat nez jsem se vratil, ale potvrzuji ze ABS a bubny jsou mozny kombinovat, staci se podivat do autokelly katalogu, jsou tam i obrazky :) trebas scoupe melo vzadu vyhradne bubny a ABS melo jako volitelny taky.. a to s bubnama.. a fabie, to samy..

Napsal: 18 pro 2007, 16:29
od Vladislav Bureš
Dějuku, alespoň nás co říká ano je o jednoho více.

Napsal: 18 pro 2007, 16:46
od Mexican
samozrejme mozem potvrdit, mal som Fiestu (2006) a ta mala vzadu bubny, bolo tam aj ABS a brzdilo to dost pohodovo.. ale jasne, na zavodenie to iste nie je

Napsal: 18 pro 2007, 16:49
od black_sheep
Mexican píše:samozrejme mozem potvrdit, mal som Fiestu (2006) a ta mala vzadu bubny, bolo tam aj ABS a brzdilo to dost pohodovo.. ale jasne, na zavodenie to iste nie je
tos nemel fiestu se 4-kotouci :)

Napsal: 18 pro 2007, 17:13
od Davepic
Borek píše:
black_sheep píše:mno ale zase CRXo ma 900kg i s ridicem tak na to buben s privrenym okem staci :lol: scoupko v turbu je na tom podobne....
Tahle vyobrazená CRX je slabá verze,proto jí bubny stačí(při váze 1000kg a možnosti pouze 2 osob) :D .Neměli ani ABS....proto ta váha.Silnější verze už měli kotouče na všech kolech. :wink:
A co třeba Citroen Saxo VTS 110Koni...váži necelých 1000 Kg myslím nejak 980 Kg a je osazeno kozučemi i na zadní napravě :roll:

Napsal: 18 pro 2007, 22:47
od Hujer
Borek píše:A už jsi ho viděl na bubnech :?: (Máme další rozpor(výkon),viď :lol: ).Hujer určitě pár aut viděl,ale nevím,zda někdy hledal ABS na bubnové brzdě :shock: .To by podle jeho a tvého tvrzení,byl mechanik KOUZELNÍK a já se na jeho opravu ABS na bubnovce URČITĚ přijedu podívat i s TV týmem pořadu VĚŘTE,NEVĚŘTE. :lol: :lol:
Chlapi,neblázněte :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Hujere,vzpamatuj se :!: :!: :!:
Borku nezlobse,ale ja videl a opravil vic aut nez ty.ABS na bubnach ma napriklad z Hcek:Galloper,H-1,Accent od roku 95 ne vsechny,getz.Dneska sem rozebral Kiu Carnival 2,9crdi a vzadu ma bubny a ABS.Jine znacky nebudu uz jmenovat,ale i ta octavie ma na bubnech ABS.Jestli neveris tak si vem Tv tym a prijed se zejtra podivat do Praglu Podebradska 106 a rad ti to ukazu a muzem o tom pokecat! :wink: