motor coupe 2,7 V6

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Příspěvek od asimo »

eeeeste raz si precitaj co som napisal.. a poriadne. nie len tak preletiet a zistis ako som to myslel.. z 1. radis najskor.. dvojka tam ostava trocha dlhsie.. onieco viac ako max tocivy moment.. 3 este dlhsie a pod.. na sprint a nahle pridanie plynu je krutak viac dolezity ako vykon.. nepisal som tam ze vzdy len pri krutaku.. si najprv poooriadne sadni na zadok. prejdi si teoriu.. co je a aky vyznam a co znamena vl. krutiaci moment znamena a vykon motora. nie len to zakladne, ale dopodrobna a potom mooozno pochopis.. takych collin mc. raeov tu uz bolo..


serus prabuuu.. ta samozrejme, ze este mam.. uz je v bodyshope a dava sa nan ten ATH naraznik a zvysok od ibherdesign.. uz dosli aj veci z nemecka co som vravel.. zadna rozpera z duraluminu, tuscani loga, napisi, farba a podobne.. po karoserii uz zostanu len kolesa.. a bude to hotove.. potom tu dam nejake fotto..
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Reklama
 

Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

já si to přečetl velice pečlivě a moje reakce zůstává stejná a jak vidím, totéž si napsal ve svém dalším příspěvku, navíc poněkud pobouřeně. Teorii kroutícího momentu a výkonu jako inženýř přes spalovací motory znám dobře a praxi ještě více. Vem si dvě stejný auta a rozjedte se na přímým úseku vedle sebe. Ty řad tak jak popisuješ a ten kolega at řadí pernamentně při otáčkách maximálního výkonu, nebo ještě lépe lehce přes tyto otáčky, těsně před omezovačem. A kdepak milý Asimo asi budeš? První určitě ne. Když na jedničku přeřadíš např. už při plným momentu, spadnou ti otáčky pod otáčky maximálního točivého momentu a pak už ten sprint můžeš rovnou zabalit a jít koukat na kachničky na rybníčku. Zatímco kolega co roztočí motor na otáčky maximálního výkonu a přeřadí, spadnou mu otáčky přibližně na otáčky maximálního točivého momentu, který je správně jak říkáš, na rozhejbání auta. Efektivní režim při sportovní jízdě leží mezi otáčkami max. momentu a otáčkami max. výkonu. Kdykoli se dostaneš pod otáčky max. momentu (v případě Coupé 2,0 to jest 4900ot/min), tak už nemůžeš dosáhnout nejlepšího času v možnostech auta.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „COUPE“