Napsal: 06 dub 2008, 00:52
eeeeste raz si precitaj co som napisal.. a poriadne. nie len tak preletiet a zistis ako som to myslel.. z 1. radis najskor.. dvojka tam ostava trocha dlhsie.. onieco viac ako max tocivy moment.. 3 este dlhsie a pod.. na sprint a nahle pridanie plynu je krutak viac dolezity ako vykon.. nepisal som tam ze vzdy len pri krutaku.. si najprv poooriadne sadni na zadok. prejdi si teoriu.. co je a aky vyznam a co znamena vl. krutiaci moment znamena a vykon motora. nie len to zakladne, ale dopodrobna a potom mooozno pochopis.. takych collin mc. raeov tu uz bolo..
serus prabuuu.. ta samozrejme, ze este mam.. uz je v bodyshope a dava sa nan ten ATH naraznik a zvysok od ibherdesign.. uz dosli aj veci z nemecka co som vravel.. zadna rozpera z duraluminu, tuscani loga, napisi, farba a podobne.. po karoserii uz zostanu len kolesa.. a bude to hotove.. potom tu dam nejake fotto..
serus prabuuu.. ta samozrejme, ze este mam.. uz je v bodyshope a dava sa nan ten ATH naraznik a zvysok od ibherdesign.. uz dosli aj veci z nemecka co som vravel.. zadna rozpera z duraluminu, tuscani loga, napisi, farba a podobne.. po karoserii uz zostanu len kolesa.. a bude to hotove.. potom tu dam nejake fotto..