Stránka 3 z 3

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 11 led 2009, 20:32
od Mexican
Robert_Kania budu to asi zhavice, co sposobuju ze to nastartuje az na 3x? ja sa k mojej baterke nemozem dostat, resp nemozem sa dostat ku stitku. Takze vobec netusim aku ma mat kapacitu

Vedel by niekto z Matrixakov s 81kW 1,5CRDi (stvorvalec 16v) odpovedat aka tam je bateria?

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 13 led 2009, 07:48
od Matmar
Učinil jsem nepříjemnou zkušenost, v pátek kdy byly dozatím největší mrazy jsem sice na podruhé nastartoval, nic méně po asi kilometru jízdy motor zdechnul - zmrzlá nafta. Asi hodinu jsem se to pokoušel natočit než jsm odjel - snad 30 pokusů. Až mi přijel kamarád s odtahem tak to konečně blaflo, v servisu zjistili v ŘJ chybu nízký tlak v palivovým systému. Od teď už v zimě budu přidávat aditivum proti zamrzání do každé nádrže, to mi stačilo :shock:

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 13 led 2009, 10:02
od rastos
Urcite to bude tym? Ak ostatnym dieslom nafta nezamrza, nemala by ani v
Matrixe. Pokial diagnostika ukazala nizky tlak, trochu by som podozrieval vstrekovacie cerpadlo alebo vstrekovace. Mozno nieco z toho potrebuje repas, cim by sa mohlo opravit aj Tebou casto udavane horsie startovanie.
Ale sak pridaj to aditivum a uvidis...

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 13 led 2009, 10:14
od Matmar
Osobně mám za to, že to moje podávací čerpadlo není úplně v kondici což dokazuje i to, že píská. Zrovna mě napadá, že jsem tu zapomněl zmínit, že jsem po repasi vysokotlakýho čerpadla. V zimě mi z něj tekla nafta a ztrácelo tlak...........bez papíru mě to přišlo na 7550 Kč..........dělá to v Brně jen jedna firma........ :roll: Ale na start to moc velký vliv nemá ....

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 13 led 2009, 15:40
od rastos
No my sme to mali na sluzobnom aute podobne. Najskor tieklo cerpadlo, nasledoval repas. Vydrzalo par tisic km, potom za jazdy zdochynalo a nechcelo startovat. Tak sme to dali na diagnostiku v Hyundaji, kde zistili slaby tlak cerpadla. Nasledovala reklamacia v tej firme, ktora diagnostike neverila a tvrdila ze cerpadlo je uz OK, ze to musia byt vstreky. Tak ich zrepasovali, stale nepomahalo. A potom zistili, ze predsa este s tym cerpadlom nieco bolo a museli ho znova opravit... Potom uz bolo vsetko OK.

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 13 led 2009, 16:19
od Matmar
Vzhledem k tomu, že jsem to nechal repasovat u firmy která se tímto profesionálně zabývá a má na to vybavení, mám i měřící protokol, tak bych vysokotlaký čerpadlo momentálně vyloučil. Když se mi stala ta sranda se zamrzlou naftou tak mi podávací čerpadlo dělalo takový zvuky jak se snažilo tlačit, že jsem myslel že je to jeho poslední hodinka. Samozřejmě toho může být víc co už po těch kilometrech nemusí být echt......vstřiky, žhaviče, podávací čerpadlo, palivovej filtr, slabá baterka......... Každpádně lepšímu startu svědčí vyšlápnutá spojka, není na škodu mít vypnutej ventilátor.Uvidím jak se to bude chovat s aditivem v naftě a s momentálně nabitou baterkou, Rozhodně nemíním jen tak bezhlavě nechat měnit nebo repasovat co se dá. Výměna tesnících gumiček a hřídele vysokotlakýho čerpadla za skoro 8 tisíc mi prozatím stačí :)

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 20 led 2009, 00:05
od Matmar
Já bych řek, že špatnej vstřik bude poznat i při volnoběhu nebo jízdě, kor za studena. Dneska jsem tak poslouchal ten pozvolnej start a spíš to vypadá, že chytne na dva válce a o chvilku později se připojí třetí.....takže spíš nějakej ne úplně výbornej žhavič. Pokud by to ale bylo tím, nemělo by to mít vliv na start v létě, tam v podstatě není potřeba žhavit.

Re: Startování Matrix Diesel ???

Napsal: 15 úno 2009, 11:08
od adam221
Mexican píše:Robert_Kania budu to asi zhavice, co sposobuju ze to nastartuje az na 3x? ja sa k mojej baterke nemozem dostat, resp nemozem sa dostat ku stitku. Takze vobec netusim aku ma mat kapacitu

Vedel by niekto z Matrixakov s 81kW 1,5CRDi (stvorvalec 16v) odpovedat aka tam je bateria?

V accentoch 1,5CRDi 16V mame 70Ah. Pravá