Napsal: 15 led 2006, 13:28
S tema redukcema je to kapanek komplikovanejsi, protoze existujou 2 typy (viz. http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... le/oem.htm ) Prave jsem na tom pohorel pri vymene radia. Jinak muzu poskytnout postup jak vymenit radio v Lantre:
1) Odstranit plastovy kryt kolem radici paky (je to tam jenom nacvaknuty, takze pohoda)
2) Je potreba vytahnou ovladani podsviceni palubky, je za nim sroubek, ktery drzi stredovy panel - vysroubovat)
3) Pod volantem nad plynovym pedalem je k takove plastove kolebce pripevneno tahlo od ovladani teploty vzduchu. To tahlo je potreba sundat, drzi tam jenom na plastovem zoubku) a dale pak odsroubovat drzak, kterym je to tahlo privedeny. Ten drzak je cca 5 cm od te kolebky. Kdybyste to nesundali, tak cely stredovy panel pujde povytahnout jen trochu a nebudete mit dost mista na manipulaci s radiem.
4) Odspoda zacit oddelavat stredovy panel (jde to celkem ztuha, ale drzi to tam uz jenom na nejakych plastovych zoubcich)
5) Po uvolneni panelu je potreba odpojit vsechny konektory k ovladacum na panelu (tzn. vystrazne blinkr, mlhovka, vyhrivani zadniho skla, zapalovac atd.) Potom uz by mel byt panel relativne volny a da celkem pohodlne dostat k radiu.
6) Radio je pripevneny 4 sroubama, takze pryc s nima.
7) Vytahnou radio a v pripade, ze mate tu spravnou redukci Hyundai-ISO, tak tam muzete naladovat novy radijko a vsechno zase pekne pripojit a zakryt.
Cely postup i s uvedenim do puvodniho stavu mi zabral tak 1,5 hodiny, ale nevedel jsem jak na to. Takze myslim, ze se to da zmaknout celkem rychle.
Ja jsem kazdopadne skoncil na nespravne redukci ISO a totalne jinym konektoru anteny nez je ten na novym radiu. muj dotaz tedy zni: nevi nekdo jak to zaonacit s tou antenou? Pro ten antenovej kolik, co mam v aute bych do konektoru anteny v radiu musel vyvrtat diru jak do zadku je totiz uplne jinej...
1) Odstranit plastovy kryt kolem radici paky (je to tam jenom nacvaknuty, takze pohoda)
2) Je potreba vytahnou ovladani podsviceni palubky, je za nim sroubek, ktery drzi stredovy panel - vysroubovat)
3) Pod volantem nad plynovym pedalem je k takove plastove kolebce pripevneno tahlo od ovladani teploty vzduchu. To tahlo je potreba sundat, drzi tam jenom na plastovem zoubku) a dale pak odsroubovat drzak, kterym je to tahlo privedeny. Ten drzak je cca 5 cm od te kolebky. Kdybyste to nesundali, tak cely stredovy panel pujde povytahnout jen trochu a nebudete mit dost mista na manipulaci s radiem.
4) Odspoda zacit oddelavat stredovy panel (jde to celkem ztuha, ale drzi to tam uz jenom na nejakych plastovych zoubcich)
5) Po uvolneni panelu je potreba odpojit vsechny konektory k ovladacum na panelu (tzn. vystrazne blinkr, mlhovka, vyhrivani zadniho skla, zapalovac atd.) Potom uz by mel byt panel relativne volny a da celkem pohodlne dostat k radiu.
6) Radio je pripevneny 4 sroubama, takze pryc s nima.
7) Vytahnou radio a v pripade, ze mate tu spravnou redukci Hyundai-ISO, tak tam muzete naladovat novy radijko a vsechno zase pekne pripojit a zakryt.
Cely postup i s uvedenim do puvodniho stavu mi zabral tak 1,5 hodiny, ale nevedel jsem jak na to. Takze myslim, ze se to da zmaknout celkem rychle.
Ja jsem kazdopadne skoncil na nespravne redukci ISO a totalne jinym konektoru anteny nez je ten na novym radiu. muj dotaz tedy zni: nevi nekdo jak to zaonacit s tou antenou? Pro ten antenovej kolik, co mam v aute bych do konektoru anteny v radiu musel vyvrtat diru jak do zadku je totiz uplne jinej...