Stránka 3 z 9
Napsal: 14 srp 2008, 16:23
od David C3
čaute tak k foto tady máte podrobný návod...
https://www.hyundaiclub.net//viewtopic. ... 56&start=0
to zvládne snad každý a těším se na tvé auti... spotřeba u naší H1 lehce nad 8....
foto?
Napsal: 15 srp 2008, 13:52
od mupet
Napsal: 15 srp 2008, 15:52
od David C3
krasavec... jen ja bych dal asi světlejší barvu
Napsal: 15 srp 2008, 16:31
od mupet
no ono to na fotkách vypydá hodně tmavě, ale kombinace té tmavě modré a těch kouřově stříbrných plastů je elegentní.
Děkuju za pochvalu....Hrozně jsem se natrápil s výběrem auta, protože jsem se rozhodoval mezi touhle H1 a novým ducatem kombi power (115 kW, 400 Nm) v 6ti místné verzi. Najezdil jsem s každým u prodejců asi 200 km a týden nespal....nakonec jsem zvolil mazlíka H1 ale nebylo to jednoznačné
spotřeba
Napsal: 18 srp 2008, 20:03
od zeman733
tak první tankování..... a spotřeba 10,2 L
většinou městský provoz a žádné šetření....
nu což... neuděláš nic
Napsal: 18 srp 2008, 21:12
od David C3
první tankování bylo tak 11L a druhé už 8L.. hmmm fakt nekecám...
Napsal: 27 srp 2008, 09:05
od Maxi
Tak jsem před pár dny opět "prolezl" 8-mi místnou verzi New H1 a mám z toho interiéru rozporuplné pocity. Sice uvnitř hodně místa, ale. Sedáky ve 2-3 řadě se nedají vyklápět, a ani opěradla se nedají sklápět. Takže byť je interiér prostorný, lůžkovou úpravu si v něm nevyrobíte a pokud bych chtěl někdy převézt něco delšího, tak to tam prostě nedám, protože opěradla nelze sklopit, tak jak to lze v každém kombíku nebo vanu. Navíc, posun 2-hé řady sedadel má ovládání pod sedáky, tak jak jsme zvyklí u řady první. Ale z 3-tí řady si tam prostě nesáhnete. Pokud teda posadíte babičku na 3-tí řadu, tak se z auta sama prakticky nedostane - schválně nepíšu děti, protože ty opěráky jistě přelezou. Takže doufám, pánové z Koree překvapí, a další verze H1 bude mít již interiér řešen racionálněji, nebo nabídne i jinou alternativa (třeba 2+2+2) a větší variabilitu. Snad to nebude dlouho trvat.
nedusledná prohlídka :-)
Napsal: 27 srp 2008, 11:19
od zeman733
tak to jsi sem moc dobře nekoukal
z třetí řady sedačky v druhé řadě posuneš - je tam na to oko z popruhu
počet sedaček si můžeš upravit na 2+2+3 neboli projdeš ze předu až dozadu
pro moji rodinu nejpoužívanější variace
ale se sklápění máš bohuželpravdu - lůžková úprava mi chybí....
Napsal: 27 srp 2008, 16:23
od Maxi
Tak toho popruhu jsem si opravdu nevšiml. A s tou kombinací 2+2+3 to myslíš jak? Ve 2. řadě je lavice + jeden krajní sedák vpravo. Takže ten by se musel asi vyhodit. Ale stejně by byl příjemnější přechod uprostřed. Mám pravdu?
Napsal: 28 srp 2008, 21:21
od zeman733
přesně tak - ve druhé řadě vyndáš to jednosedadlo a máš nejlepší kombinaci - dozadu se ti dobře nastupuje, a projdeš ze předu až dozadu k dětem (třeba když ta moje malá vyplivne dudlík ...)
ale jiné varianty jsou tady:
http://worldwide.hyundai-motor.com/comm ... eater.html
devítimístná varianta
pro nás bohužel nedostupné......
( no zas tak super to není )
je to vůbec zajímavé prolistovat jak to vypadá na orig. stránkách - třeba takový audio systém, odkládací prostor pro brýle ve stropě,.... nebo třeba taková 2,4 benzínek motor s 128kW....
a co třeba toto :
Napsal: 29 srp 2008, 14:08
od Espero
Chlapi, děláte mi tady hrozný laskominy, jenže ten můj H1 starého typu má najeto akorát 50 000km, tak si asi budu ještě muset nechat zajít chuť. Minulý týden jsem byl na servisu. Je paráda, když je to nové. No říkám si, že tyhle auta tolik módě nepodléhají. Narozdíl od starého typu mají tyhle nové brzdy kotoučovky i vzadu a v základu ABS. To vidím jako největší plus. Můj má vzadu bubny a řekl bych, že brzdy má vzhledem k váze vozu slabé. Na druhé straně u nové 6 mistné verze je prostřední sedaldo vpředu menší a méně pohodlné než u starého typu a zavazadlový prostor je taky asi o 1 cm kratší, a to by mi vzhledem k tomu, že to používám jako ložnici vadilo. Motor bude lepší, já jsem taky zkoušel maximálku a vytáhl jsem to na tachometru skoro na 180, takže v tomhle ohledu se stará verze od nové taky nebude moc lišit. Vnitřek nové je ale podstatně příjemnější a značně komfortnější. Levé šoupačky narozdíl od mojí verze, kde mám zadní dveře jen vpravo je výhoda, nejen pro pasžéry, ale taky při čištění, jsou tam místa, ke kterým se v důsledku absence druhých dveří trošku hůř může.
Napsal: 24 zář 2008, 19:41
od mupet
Espero píše:... já jsem taky zkoušel maximálku a vytáhl jsem to na tachometru skoro na 180, takže v tomhle ohledu se stará verze od nové taky nebude moc lišit.... může.
to je paráda , ale jen chci upozornit, že nové háčko zatím jede tachometrových 210(vyzkoušeno)- podle gps 200...nechci tím nějak hanit staršího brášku, jede asi taky super.
Napsal: 25 zář 2008, 08:39
od Maxi
To zni velice optimisticky, až neuvěřitelně. To asi ale nebude cestovní rychlost pro tak veliké auto
Jak si zatím s autem spokojen? Vyskytli se nějaké závady? Zatím není od majitelů H1 moc informací, a na silnici jsem kupodivu ještě žádnou nepotkal.
Napsal: 25 zář 2008, 08:47
od Espero
No s tím souhlasím, já jsem při té 180 km rychlosti měl silný pocit, že vůz už plave a má tendenci se nadnášet. Ostatně vyhovuje mu cestovní rychlost tak 110 až 130 km. To je s ním jízda nejlepší. Já už jsem se s novými H1 na cestách setkal, předevčírem a včera jsem byl v Ostravě a cestou jsem potkal 3. No a o dovolené mě u Mnichova na dálnici mojí H1 předjížděla jedna nová německá, tak jsem přidal, chvíli jsme jeli vedle sebe a trochu jsme s tím Němcem posunkovali, jako že máme dobrá auta.
Re: h 1 tour
Napsal: 25 zář 2008, 20:10
od maja77
Ahoj,
taky přemýšlím o nové H1, ještě jsem ji sice nebyl navštívit v reálu, ale čím déle studuju vaše posty, tím mám víc pochybností, tak doufám, že si najdete chvilku a odpovíte mi, díky.
Stále váhám mezi 6timístným vanem a 5timístnou verzí tour, oboje potřebuji v N1 (s odpočtem DPH). Pro van mluví vyšší užitečná hmotnost, pro tour odpružení zadní nápravy, ESP, klima.
Moje otázky:
1) jaká je vlastně užitečná hmotnost verze tour:
V tech. datech je napsáno: provozní hmostnost (pohotovostní + 75 kg řidič) 2282 - 2345 kg, nejvyšší přípustná hmotnost 3030 kg. Uvažuju správně, když si myslím, že tato v porovnání s vanem vysoká provozní hmotnost je způsobená převážně hmotností sedaček? Když vyhodím všechny sedačky kromě řidiče + spolujezdce, dostanu se na provozní hmotnost podobnou jako má van, tj. kolem 2100 kg? Pojede-li jen řidič, dělá to 3030-2100=930 kg užitečné hmotnosti? A když už píšu o těch sedačkách, dá se druhá řada snadno vyjmout, zůstane rovná podlaha?
2) mupete, píšeš, že H1 tour ve verzi N1 má 5 míst. Tak co na té prostřední fotce sakra dělá třetí řada sedadel? Jak to myslíš, "sklopné sedačky" - lze přiklopit opěradlo k s sedáku nebo sklopit opěradlo vzad do vodorovné polohy? A ještě otázka k N1 přepážce - je pevná nebo posuvná, dá se odmontovat?
mupet píše:Jsem štastným majitelem nové H1 tour, 5 míst s odpočtem DPH. .. samostatně posuvné a sklopné zadní sedačky ...
3) Proč je výška nákladového prostoru u tour jen 833 mm, když van má 1350? Je to tím, že tour má na stropě nějaké civilní polostrování?
Tak to by zatím stačilo, jestli jste dočetli až sem, tak mi napište i nějakou odpověď. A taky byste mohli vkládat víc fotek, ty oficiální jsou takové moc aranžované.
Tak se zatím mějte!