Stránka 3 z 3
Napsal: 16 led 2008, 15:46
od Vladislav Bureš
Až budeš chtít nějaké pořádné budíky (sice se u nás dají sehnat spousty budíků ale né každý stojí za to je problém s životností zejména čidel snímání) sice to je potom o dovozu ale objednává se celkem často na SX foru se to řeší hronadnou objednávkou a pak se rozpočítá doprava.
http://www.justjap.com/parts_ngauges.htm
nebo u nás ještě
http://www.drift-shop.cz/catalog/index.php?cPath=172
Napsal: 16 led 2008, 16:55
od lobsty
No spíše sem myslel něco levnějšího jako je tohle
http://tuning.autodoplnky.cz/tune-x/pal ... e/?smid=99
Chtěl bych, aby mi ty budíky svítili žlutě, přece jenom mám zlatou metalízu a vnitřek černo-žlutej
Napsal: 17 led 2008, 07:52
od Selshig
antek píše:Selshig píše:Vladislav Bureš píše:to je tak krásná spotřeba já když se snažím tak jedu za 15 a když ne tak dvacet a více.
tak dostat se da i tam kde ma minimalní spotřebu ferrari
Hoši to máte z toho jak stále atakujete hranici omezovače.
ted už neatakuji hranici omezovače..fakt je v tom že venku rano v pet hodin když jedu do prace je kosa jak prase...motor studeny...každy ví že vzimě než se vyhřeje motorcož trva i 5kilaku to žere jak hladova krava i 20litru a když vezmu že to mam do prace 10kilaku tak pak se nedivim že to žere to co to žere....uvidime v letě...ale je opravdu asi taky něco na tom že accenta sem bral od tchana ktery sním jezdil vícemeně dalkove cesty a nežralo to tolik...motor možna jinak zvyknutej....
Napsal: 17 led 2008, 08:05
od Vladislav Bureš
Jasně je to levnější pro mě by takové neměli význam potřebuju co nejpřesnější a kvalitní přeci jenom není to pro parádu ale pro hlídání motoru zejnéna teplota a tlak oleje jsou velmi důležité pro turbo motory protože přehřátý olej (přepálený má jiné vlastnosti) nebo malí tlak můžou zničit turbo a to je potom drahá záležitost takže jde s píš o to na co to chceš jestli pro parádu tak to neřeš je to fuk. Ale na XS foru mají lidé zkušenosti se všemi možnými a nedoporučují nic takového ale jak jsem řekl u náš to je nutnost a jistota desetitisícových oprav.
otáčkomer
Napsal: 17 led 2008, 15:03
od sajmon333
nazdar hoši. tento problém s otáčkomerom som už riešil. buhužial ešte som ho nevyriešil. otáčkomer som napojil na cievku, ale ukazovalo mi to polovičné hodnoty a byl taký spomalený. To proto že sú tam dve cievky. prepojiť by to malo ísť cez jednosmernú diódu a potom by to malo frčať. to som zisťoval. bol som s tým aj v servise hyundai ale tam ma doslova odpálkovali. vôbec sa so mnou nechceli baviť. jednoducho keď v tom aute nie je otáčkomer, tak oni mi ho nezapoja a hotovo. budem to dávať zapojiť jednej firme, ktorá by robí komplet celý motor, tak potom dám vedieť.
Napsal: 18 led 2008, 19:17
od Gardovič
Takze, ja uz jsem zkousel budiky z verze Accenta co otackomer ma a zjisteni bylo takové, že elektrika je uplne jinak.
Napsal: 20 led 2008, 21:44
od lobsty
jj chci to jen na parádu a lepší pocit z jízdy, s tim zapojením to musim zjistit jak přesně, snad sem někdo přijde, kdo s tim má osobní zkušenosti.
Re: otáčkomer
Napsal: 20 led 2008, 23:27
od antek
prepojiť by to malo ísť cez jednosmernú diódu a potom by to malo frčať.
Dej tam raději dvě,od každé cívky jednu.
Re: otáčkomer
Napsal: 21 led 2008, 10:39
od lobsty
antek píše:prepojiť by to malo ísť cez jednosmernú diódu a potom by to malo frčať.
Dej tam raději dvě,od každé cívky jednu.
nemáš nějakej podrobnější postup, mam accent zhruba tak 4 měsíce a ani nevim, že tam sou 2 cívky
byl bych ti vděčnej za něco detailnějšího, jak na to......thanks lobsty
Re: otáčkomer
Napsal: 21 led 2008, 15:21
od antek
[quote="lobsty"][quote="antek"]prepojiť by to malo ísť cez jednosmernú diódu a potom by to malo frčať.
Ty dvě cívky tam objevil Sajmon.
Re: otáčkomer
Napsal: 21 led 2008, 16:19
od lobsty
antek píše:lobsty píše:antek píše:prepojiť by to malo ísť cez jednosmernú diódu a potom by to malo frčať.
Ty dvě cívky tam objevil Sajmon.
no stejně vim prd jak na to. nejsem mekánik jako automekánik
budu muset zajet do nějakého Hyundai servisu, kde mě s tim nevykopnou, ach joooo