Stránka 3 z 4
Napsal: 25 led 2008, 11:58
od Luciane Dedly
to mgspeed: cau chlape, uz ti prisla ta tvoje tyc z toho ultimateracingu??nechtel bys mi ji prosimte jeste nez ji namontujes nafotit...treba jako narys, bokorys, trosec ze sikma a takove ty fotky??byl bych ti moc vdecnyyyy!!!!
Napsal: 25 led 2008, 18:31
od mgspeed
Zdarec, chystal jsem se na to, ale nechal jsem to na dnešek, protože jsem měl dost práce. Tak celkové hodnocení: Je to takový průměr, ale jsem spokojen poněvadž nemám si ji kde udělat. A na objednání z ameriky si netroufám, když chcou peníze dopředu. Jsou tam použity šrouby. Ale jak chceš střižné nýty, aby ti ji někdo dělal, tak to mušíš mít sakra dobře spočítané a navrhlé, aby se při té určité síle střihly. Jak někdo říká, aby se střihly při nárazu a nepřenesli sílu na druhý komín. Já si myslím, že když už pohnu jedním komínem, tak mi je fuk jestli se přenese na druhý, protože auto odstavím(nemá cenu zpravovat). Je to sice ze slitiny hliníku, ale podstatnou tuhost má. Je to pěkně i povařené. Jsem s ní spokojen.
Pošli mi email ať ti pošlu fota.
Napsal: 25 led 2008, 22:01
od MartasZ
Jen pro zajímavost, takhle vypadá rozpěrná tyč na mým Coupe..
Taky se musela mírně upravovat..
Napsal: 26 led 2008, 16:03
od kibut
Napsal: 26 led 2008, 17:05
od Karlos
Staci se podivat na prvni stranku:
Pajk píše:Rozpěrna tyč v motorovym prostoru je kvůli krouceni karoserie v extremnich situacich (zpevňuje mysky ve kterych sedi person a drži je stejně daleko od sebe) jako jsou třeba dost prudky průjezdy zatačkama apod.
Při nehodě to žádnej význam nemá, naopak, pokud je tyč bez strižnejch nejtů a nabouráš, tak se to přenese i na druhej bok a je auto cely na odpis.
Napsal: 27 led 2008, 08:49
od kibut
Ahaaaa, vdaka
Napsal: 27 led 2008, 17:30
od tom.rockys
Vladislav Bureš píše:Luciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka
nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
Je moc hezká to odvrtání vypadá skvěle ale jak už tu je někde napsáno při nárazu z boku by ti přenesla sílu na druhý komín a posunula ho což jež je špatně sice musí udržet určidou sílu při kroucení ale musí být jištěná střižným kolíkem ona kvalitní rozpěrná tyč dělaná na konkrétní auto je dimenzovaná tak aby při síle dosahující pro nepružnou deformaci se střihly čepy a tím zabránila poškození. Takto vypadá moje přímo určená a pro tento model se střižnými čepy
díky moc .. ale jak už tu někdo psal .. když už je hnutej jeden komín tak je už snad jedno jestli je hnutá druhá strana nebo ne protože je auto stejně na odpis ne?
Napsal: 27 led 2008, 17:40
od tom.rockys
Luciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka
nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
diky moc
.. no v návodu neni nic moc co k psaní ... hlavně je výhoda že táta pracuje s nerezem ... hlavně jsme všechno pěkně naměřili a já navrh jak bych chtěl aby vypadala, pak sehnal nerezovou rámovku a nechal jí na dvou místech na lisu v práci ohnout do předem naměřenýho úhlu .. pak v práci navrtal i těch 9 děr a ještě jim srazil horní hranu ... pak jsme šli řešit ty díly do tvaru C a rozteč děr která se do nich navrtá ... v garáži sme udělali z papíru šablonu přesnýho tvaru a v práci to podle ní nechal vypálit z tlustýho nerezovýho plechu ... pak se všechno očistilo a vzal to do garáže a ty 3 díly jsme k sobě nabodovali svářečkou kvuli přesnosti už přímo na autě .. pak se sundala a pořádně se to k sobě svařilo ... a dál už jsem jí jen vyleštil do zrcadlovýho lesku a namontoval na auto ...
aby jste nemuseli listovat zpět tak přikládám znovu fotky:
Napsal: 27 led 2008, 18:41
od mgspeed
Napsal: 27 led 2008, 22:26
od Luciane Dedly
Napsal: 27 led 2008, 22:27
od Luciane Dedly
ale ta nerezová se mi stejna strašně líííbíííí!!!!je proste skvělááá
Napsal: 28 led 2008, 07:59
od Vladislav Bureš
tom.rockys píše:Vladislav Bureš píše:Luciane Dedly píše:tyyy jo....fakt luxusní tyčka
nechces ty dat nejaky navod jak si to delal ty????myslim ze by se hodil vice lidem....je fakt skvelaaa!!!!
Je moc hezká to odvrtání vypadá skvěle ale jak už tu je někde napsáno při nárazu z boku by ti přenesla sílu na druhý komín a posunula ho což jež je špatně sice musí udržet určidou sílu při kroucení ale musí být jištěná střižným kolíkem ona kvalitní rozpěrná tyč dělaná na konkrétní auto je dimenzovaná tak aby při síle dosahující pro nepružnou deformaci se střihly čepy a tím zabránila poškození. Takto vypadá moje přímo určená a pro tento model se střižnými čepy
díky moc .. ale jak už tu někdo psal .. když už je hnutej jeden komín tak je už snad jedno jestli je hnutá druhá strana nebo ne protože je auto stejně na odpis ne?
Když je hnutý jen jeden komín tak je to o mnoho jednoduší když to zpravuješ už jsem pár aut rovnal na stolici a pokud se máš čeho chytat tak je to celkem dobrá práce ono pokud není auto do rohlíku tak to není hned na odpis a kolikrát je to levnější cesta k ježdění když to dáš někomu kdo to umý tak se s tím potom nemusíš bát jed třeba 250 a v tom je podstata. Srovnáš auto i když jsou hnuté oba komíny ale je to mnohem delší a problematičtější.
Napsal: 28 led 2008, 14:40
od tom.rockys
Luciane Dedly píše:ale ta nerezová se mi stejna strašně líííbíííí!!!!je proste skvělááá
dik
Napsal: 28 led 2008, 22:06
od Luciane Dedly
tak sem se rozhod: tyc bude nerezova podle fotek mgspeeda a budou tam i ty strizne nyty....kdybych prece jen nahodou boural nebo kdyby to do me nekdo napalil tak nepotrebuju odrovnat uplne cely predek
dik moc za rady paaaanoveeee
Napsal: 28 led 2008, 22:22
od Vladislav Bureš
Luciane Dedly píše:tak sem se rozhod: tyc bude nerezova podle fotek mgspeeda a budou tam i ty strizne nyty....kdybych prece jen nahodou boural nebo kdyby to do me nekdo napalil tak nepotrebuju odrovnat uplne cely predek
dik moc za rady paaaanoveeee
Myslím že jsi se rozhodl dobře tak potom dej fotky ať se máme čím pokochat