Stránka 3 z 10
Napsal: 23 led 2008, 08:46
od lobsty
mireceks píše:Zdravim vas:)
Zajimava debatka;) Panove, mel jsem ve svem Accentikovi z 97 roku Natural 95 od benzinky co je u Hypernovy. Ten jsem vsechen vyjel a nacepoval jsem tam u Shellu V-Power. Klasicky (95) ne Racing (100). Uz po par kilometrech jsem citil, ze to auto jede "jinak". Mozna je to muj subjektivni pocit, ale jede klidneji, nijak necuka a i na seslapnuti pedalu to reaguje trosku jinak nez s tou srajdou od Hypernovy. Takze vubec bych se nebal to tam davat.
Tatik ma Golfa Plus a netankuje nic jineho nez V-Power. Uz i do Elantry, kterou mel pred tim nedaval nic jineho. A kdyz kdysi do Elantry natankoval obycejny Natural 95, tak to taky bylo poznat oproti V-Poweru.
Z mojeho pohledu to muzu jen doporucit. A jinak se opravdu tesim na ten vysledek, jaky bude, az tam das ten Racing!! Pak to sem opravdu napis;) Mejte se;)
no jo, dyt to říkám, že to jede líp s béněm od shellky, ale jak to pojede s V power nebo Racing se uvidí hned s výplatou....určo to sem napíšu neboj.
Napsal: 23 led 2008, 08:49
od lobsty
Selshig píše:včera jsem se bavil s kamaradem co ma dvě auta...u toho racingu je to tak že když maš nizky obsah motoru tak ten rozdil sice je oproti 95tce ale není až tak razantní...racing ma rychlejší spalování tudiš ti šlape na acceleraci mnohem rychleji ale když maš nějakej 2,5litr 6V a daš tam racing tak je v tom okmažitej rozdil ve vykonu...tohle mi řikal on...jeho auto kalos 1,4 16V a omega 2,5 6V. možná s tím budou mít zkušenosti coupečkaři odsud co maji silnější motory.....
no jo, tak jestli je to takhle tak to je škoda, ale i ten malej rapidní nárůst u mého motoru 1.3 12V bude vítanej
Napsal: 23 led 2008, 08:52
od lobsty
ryba píše:jo i ja to poznam na svy plecce. Ale je fakt ze uz se to tady resilo hodnekrat.
A co tankuješ do své, jak říkáš "plečky"? shell 95, V-power nebo racing?
Napsal: 23 led 2008, 10:37
od ryba
normalne 95, nejlepsi jsem zjistil od Agip, ale kdyz vezmu 98, klidne shell nebo jiny je to znat, ale zase je drazsi a to o dost, to to kilo na nadrzi radsi propiju, 5 piv je 5 piv:). Jinak si na znacky nehraju, vezmu kdekoliv, ono to je nekdy hosi, nekdy lepsi ale ze by to vylozene nekdy zustalo stat to ne...snad jedou na benzinu z Globusu jsem mel trochu cukaturu.
Napsal: 23 led 2008, 10:41
od lobsty
ryba píše:normalne 95, nejlepsi jsem zjistil od Agip, ale kdyz vezmu 98, klidne shell nebo jiny je to znat, ale zase je drazsi a to o dost, to to kilo na nadrzi radsi propiju, 5 piv je 5 piv:). Jinak si na znacky nehraju, vezmu kdekoliv, ono to je nekdy hosi, nekdy lepsi ale ze by to vylozene nekdy zustalo stat to ne...snad jedou na benzinu z Globusu jsem mel trochu cukaturu.
máš raději chlast než své autí, styď se!
Napsal: 23 led 2008, 10:50
od Vladislav Bureš
ryba píše:normalne 95, nejlepsi jsem zjistil od Agip, ale kdyz vezmu 98, klidne shell nebo jiny je to znat, ale zase je drazsi a to o dost, to to kilo na nadrzi radsi propiju, 5 piv je 5 piv:). Jinak si na znacky nehraju, vezmu kdekoliv, ono to je nekdy hosi, nekdy lepsi ale ze by to vylozene nekdy zustalo stat to ne...snad jedou na benzinu z Globusu jsem mel trochu cukaturu.
Do mého prvního Scoupe jsem tamkoval převážně u tří benzínek TESCO GLOBUS a Pražské služby a jediné co jsem pozoroval bylo sem tam méně na ukazateli nádrže při stejném natankovaném množství mezi nimi ze stejného původního stavu +- ale jinak jsem s tím nikdy problém neměl, ale od dapších aut jsem už jezdil pouze k větším bezínkám jako OMF SCHELL ESSO a od doby co mám stávající tak až na jednu nutnost u ESSA s 98kou jedine SCHELL
Napsal: 23 led 2008, 11:02
od lobsty
Vladislav Bureš píše:ryba píše:normalne 95, nejlepsi jsem zjistil od Agip, ale kdyz vezmu 98, klidne shell nebo jiny je to znat, ale zase je drazsi a to o dost, to to kilo na nadrzi radsi propiju, 5 piv je 5 piv:). Jinak si na znacky nehraju, vezmu kdekoliv, ono to je nekdy hosi, nekdy lepsi ale ze by to vylozene nekdy zustalo stat to ne...snad jedou na benzinu z Globusu jsem mel trochu cukaturu.
Do mého prvního Scoupe jsem tamkoval převážně u tří benzínek TESCO GLOBUS a Pražské služby a jediné co jsem pozoroval bylo sem tam méně na ukazateli nádrže při stejném natankovaném množství mezi nimi ze stejného původního stavu +- ale jinak jsem s tím nikdy problém neměl, ale od dapších aut jsem už jezdil pouze k větším bezínkám jako OMF SCHELL ESSO a od doby co mám stávající tak až na jednu nutnost u ESSA s 98kou jedine SCHELL
Přesně tak, my ostatní, co kupujem shell tak to neděláme kvůli značce benzínu, ale kvůli kvalitě, že?
a těch pár drobnejch, které dáme navíc za to stojí nebo si myslí někdo něco jiného?
Napsal: 23 led 2008, 11:15
od Vladislav Bureš
Přesně kvalita ono se řekne cena už jsem se setkal s benzínem který oddělal svíčky a to není tak neobviklé ale co když oddělá střiky to už je o nákladnější opravě, o zanášení palivového systému nemluvě to je také bohužel běžná věc a když si veškeré takové neduhy sečteš tak já osobně si raději připlatím a nebudu se muset bát že po odjezdu z benzínky mi to třeba chcípne a budu muset řešit něco z toho co jsem psal víše spousta lidí se stím ještě nesetkala a možná ani neví že se neco takového děje já jsem byl v servisu jen nějakých 5let a to ještě při škole převážně jsme se věnovali úpravám ale i tak za tu dobu jsem několikrát viděl poškození kůli vadnému benzínu může se to stát i na kvalitních benzínkách ale tam je to více hlídané a výrazně méně pravděpodobné. dneska mi nic jiního než 100oktanoví benzín nezbývá ale až k tomuto pořídím další auto tak si budu vybírat kam pojedu sice koruny se musí hlídat ale myslím že i tady platí pravidlo "nejsme tak bohatí abychom si mohli kupovat levné věci" ono se většinou nic nestane vyjma pocítění poklesu výkonu a nárustu spotřeby ale až se jednou stane tak už bude pozdě si říkat že mi ta koruna padesát mohla ušetřit někdy i tisíce (když vynechám lepší chod a o chloupek nižší spotřebu i u klasické 95ky na kvalitních benzínkách)
Napsal: 23 led 2008, 11:22
od lobsty
máš recht, je lepší si připlatit než riskovat zničení nějaké součástky za hafo peněz. A jak psal Ryba, že si raději koupí 5 piv tak prosim, ať si je koupí, ale jednou bude litovat, že škudlil na tom nejmenším.
Napsal: 23 led 2008, 12:58
od mirec
tankoval som V-Power (95) a normal...je to citit....ked tam mam Vcko tak mi to taha lepsie nie o moc ale je to citit....ale kazdopadne teraz na zimu tankujem len normal lebo to nema zmysel....na leto zacinam znovu Vcko....vyssie oktany som neskusal a ani nechcem...pocul som o ludoch co davali do 120tiek 100ku zeby boli pretekary a po odjazdeni celodennych sprintov sa zastavili v mototechne po nove ventily
takze asi tak....neviem ako to je u nasich accentov ci sa dokazu prisposobit....ale mne ten vykon za znicenie motora nestoji a nebudem riskovat....ked chcete vykon kupte si vykonnejsie auto....no nie ?
Napsal: 23 led 2008, 13:10
od lobsty
mirec píše:tankoval som V-Power (95) a normal...je to citit....ked tam mam Vcko tak mi to taha lepsie nie o moc ale je to citit....ale kazdopadne teraz na zimu tankujem len normal lebo to nema zmysel....na leto zacinam znovu Vcko....vyssie oktany som neskusal a ani nechcem...pocul som o ludoch co davali do 120tiek 100ku zeby boli pretekary a po odjazdeni celodennych sprintov sa zastavili v mototechne po nove ventily
takze asi tak....neviem ako to je u nasich accentov ci sa dokazu prisposobit....ale mne ten vykon za znicenie motora nestoji a nebudem riskovat....ked chcete vykon kupte si vykonnejsie auto....no nie ?
mě se moje auto líbí, nechci jiné lepší, chci z mého dostat maximum co jde a přitom ho nezníčit. mam rok 2002 snad by 100ku octánků mohl pobrat ne? jj v zimě to nemá cenu, honit ho na ledu a riskovat bum bác
Napsal: 23 led 2008, 13:32
od Vladislav Bureš
řekl bych že 120ka je úplně o něčem jiném a srovnávat to je blbost nemá lambdu neřídí množství paliva teplotu spalování a ani neupravuje předstih. To se nedá srovnávat když si vemeš v čem se to palivo odlišuje a tudíš co musí auto splňovat pro jeho spalování tak je samozřejmost že tu škodovku odpálíš pokud na to všechno nepřekopeš pak vydrží. Jenže tohle všechno odpadá při diagnostice spalin regulace množství paliva upravitelného předstihu podle otáček to je něco jiného.
Napsal: 23 led 2008, 13:40
od lobsty
Vladislav Bureš píše:řekl bych že 120ka je úplně o něčem jiném a srovnávat to je blbost nemá lambdu neřídí množství paliva teplotu spalování a ani neupravuje předstih. To se nedá srovnávat když si vemeš v čem se to palivo odlišuje a tudíš co musí auto splňovat pro jeho spalování tak je samozřejmost že tu škodovku odpálíš pokud na to všechno nepřekopeš pak vydrží. Jenže tohle všechno odpadá při diagnostice spalin regulace množství paliva upravitelného předstihu podle otáček to je něco jiného.
ale no tak, přece se tu nebudem bavit o nějakých 120kách, tady jsem na hyundai fóru
Napsal: 23 led 2008, 13:45
od Vladislav Bureš
To ano ale jestliže tvrdí že kůli tomu palivu zrušili motor na 120ce tak to není tím palivem ale seřízením na palivo které se vsadím že neproběhlo a také že motor s řízením a diagnostikou spalování toto nedovolí. Jen o to jde
Napsal: 23 led 2008, 15:40
od lobsty
Vladislav Bureš píše:To ano ale jestliže tvrdí že kůli tomu palivu zrušili motor na 120ce tak to není tím palivem ale seřízením na palivo které se vsadím že neproběhlo a také že motor s řízením a diagnostikou spalování toto nedovolí. Jen o to jde
tak tomu nerozumí, tak dobře jako tomu rozumíš ty