Stránka 3 z 3
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 17:10
od Kony5
tak jako určitě to výjde levnějši než pořád nové gumy a hlavně to vyřeší problem! z mojí skušenosti je pičovina jezdit po všech autrizovaných servisech (dělal sem tam) protože to sou maximálně antitalenti co tomu nerozumí z drahým vybavením které stejně nepoužívaj....každý kutil co tomu rozumí to auto hodí na zvedák sundá nápravy skontroluje si to a pokud nepřijde na to že je něco špatný...tak je prostě špatná kastle...a reklamace je na místě!
BTW když nemáte x tisic na nápravu tak si nekupujte tak drahé auto
....každý problem má své řešení je to jen stroj...
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 17:27
od Rybář
No jistě, já bych tu nápravu vyměnil a je klid... Co může na vrakáči stát??? Možná míň než nový gumy.....
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 18:21
od black_sheep
to je opravdu domrseny kousek - asi bych si to teda nenechal libit a otravoval je kazdy den klidne dokud by nezasahli a nedali mi pokud mozno novy XGcko..
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 18:43
od Tommy350
.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 19:03
od David PLEVA
Tommy350 píše:.....Jedno je jisté, do Hyundaie bych už nešel.
Kromě dvou Hyundai (já už mám třetí 1x Lantra 1997, 1x Sonata 1996, 1x Sonata 2005 a pokaždé spokojenost) máme doma i Fabii 2004 a tam je poruchovost daleko větší, než u všech tří mých
háček. Jenom si prostě natrefil na blbý kus. A je mi to líto, že to v tobě nechalo takovou nedůvěru vůči této značce.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 19:07
od black_sheep
David PLEVA píše:Tommy350 píše:.....Jedno je jisté, do Hyundaie bych už nešel.
Kromě dvou Hyundai (já už mám třetí 1x Lantra 1997, 1x Sonata 1996, 1x Sonata 2005 a pokaždé spokojenost) máme doma i Fabii 2004 a tam je poruchovost daleko větší, než u všech tří mých
háček. Jenom si prostě natrefil na blbý kus. A je mi to líto, že to v tobě nechalo takovou nedůvěru vůči této značce.
napodobne. ja jedu teda ve starejch herkach scoupe 1992, scoupe 1993, coupe 1996 a lantra 1999 ale vzdy spokojenost a spolehlivost, tka nevidim duvod proc by mela novejsi produkce bejt horsi
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 19:28
od Hardcam
Skoda. Prodejce si svym pristupem odradil nekoho, kdo je ochoten za vuz dat bezmala 900tKc. Auto ta nejsou spickovy, ale nejsou ani spatny. Bohuzel kvalitu vyrobku ovlivni vzdycky jenom clovek. Co se tyce spolehlivost, jsem na tom jako David a co se tyce pneu, jedna sada mi vydrzi cca 45-55tkm na vsech autech.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 21:43
od Kony5
no možné to je že to bude v kastli ale tu náúravu ste měli řešit už dávno a ne přes autorizovaný servis...svár chybět je celkem asi blbost protože sou tam sváry bodový plus lepidlo....to že by stroj vynechal se muže stát...ale poznal bys to hodně rychle protože celá kastle by se začala hroutit....je to jak stavebnice...
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 22:15
od Tommy350
.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2009, 23:43
od Rexcor
No to už je až k nevíře, co na na tom všechno zlobí. Už jedině zkusit nějakého pořádného opraváře. Jak to tu někdo psal pořádně na to jukne. Ale Tenhle kus vypadá opravdu jako ten jeden z xy tisíc co schytal všechny možné neduhy.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 19 pro 2009, 00:14
od Tommy350
Tak jsem poslal dopis přímo do Koreje. Je to už více jak čtvrt roku a stále nebyli schopni odvovědět. Zasláno jak písemně dopisem, tak elektronicky e-mailem.
Ted už člověk ví, co si má o společnosti Hyundai myslet.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 20 pro 2009, 15:40
od kolchis
Zdar, upřímnou soustrast. Má běžná zkušenost je taková, že jsou auta do kterých se leje palivo a potom ty co se stále seřou - jen opravíš jedno, následuje druhé. To Ti samozřejmě nepomůže, tak několik poloodborných poznámek /zkušenosti z karosárny Škoda Auto a prodeje ND/. Ani v současné době karoserii komplet nesváří automat, možná naopak. A. Sváří dlouhé sváry třeba na střeše a tam kam se jednoduše dostane. Pořád je levnější /obvzláště v Asii/ naučit dělníka krkolomným pohybům s bodovkou, než složitě a draze vyvýjet nový automat. Na lince se běžně "opravují" poničené díly /karosářské/ a pokud to jenom trochu jde, do auta se nacpou. Svár může chybět ne jenom jeden a nebo nemusí být svařen pořádně. To co píšeš je na znalecký posudek, ale ústavu, ne jednotlivce-ten se dá lehce oponovat jiným znaleckým posudkem, protože v podstatě kdo platí, určuje výsledek. Nevím ale, zda by k tomu nebyly třeba údaje z výroby-schéma kde a jak se sváří, a pod. Jinak místní medializace je pěkná, ale nemůže ovlivnit kolos jako
Trh ČR není a nebude pro svou velikost tak zajímavý a XG je v podstatě v současné době neexistující model. Tlačil bych to cestou řídící struktury
pro Evropu-nevím komu podlehá ČR, určitě ne přímo Korejcům. Posudek ústavu nebude levný a udělat mediální rozruch v němcích také ne. Možná bude při aktuální ceně auta rozumnější najít kvalitní karosárnu s rámem, kde prostě auto potahají tak, aby porovnali co ve výrobě zmršili. Přeju hodně sil v boji s obrem
Jinak je to opravdu smutný přístup našich obchodníků. Mělo by se za to vzít zastoupení ČR . Další věc je, že prodejce vykasoval svých 30 % provize a už nemá zájem nic řešit.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 21 pro 2009, 21:30
od Tommy350
kolchis píše:Další věc je, že prodejce vykasoval svých 30 % provize a už nemá zájem nic řešit.
Tohle bude jediný důvod, proč nikdo nechce nic s tím dělat.
Re: problém hyundai xg
Napsal: 28 čer 2010, 16:10
od bufan1
Jo jo, taky bych zkusil experimentovat s geometrií. Pak bych taky zkusil jestli se nevyrábí zátěžové pneu těchto rozměrů. (jako pro dodávku) A ty tam dát. Určitě vydrží déle.
Co uložení zadních ramen, nebo nápravy? Nevím jestli to má tuhou nápravu. Třeba je v klidovém stavu geometrie OK, ale při záběru se vše někam hodně posune.
A ještě takový dodatek. Vlastnil jsem Mercedes Viano. Zcela nové po vyjetí z prodejny táhlo doprava. Nikdy a nikomu se to nepodařilo odstranit.
Tímto zdravím Mercedes a ať chcípnou!