Stránka 3 z 4

Re: Santa v terénu

Napsal: 31 led 2010, 22:04
od Hardcam
Asi starneme....:)
jak je na blizku Rus, tak je neco spatne. Diky Rusum nemam rad Karlovy Vary, protoze je obsadili a udelali si z toho svoje centrum.
A co se chovani k autu tyce, to je jasny, to se nemusim vyjadrovat.

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 13:40
od Jarda776
jj to chovani k santovi bylo fakt hovadske, ale jestli ste jeste nekdo vydeli ten autosalon v sobotu(30.1) na Prime tak by me zajimalo co by tam dovedl santa :) verim ze by ten kopec zdolal bez vetsich problemu 8)

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 14:00
od zdenek76
Jarda776 píše:jj to chovani k santovi bylo fakt hovadske, ale jestli ste jeste nekdo vydeli ten autosalon v sobotu(30.1) na Prime tak by me zajimalo co by tam dovedl santa :) verim ze by ten kopec zdolal bez vetsich problemu 8)
toť otázka, manuál by to dle mě zvládl v pohodě, ale u automatu by mohl nastat stejný problém jako u té Audi, v takovémto terénu bude mít manuál vždy navrch

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 15:21
od sosi
A ked sa prepne sa manuálne riadenie u automatu??

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 15:32
od zdenek76
sosi píše:A ked sa prepne sa manuálne riadenie u automatu??
to je právě ta svízel, sice přepneš na manuál, ale jakmile se otáčky blíží moc k omezovači, tak ti to automat stejně přeřadí a končíš

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 15:58
od Hardcam
zdenek: tak to se musim podivat, jak to ma Sonata, mela by mit stejnou prevodovku, ale co si pamatuju, tak si sama nepreradila a slo to od omezovace.

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 17:05
od zdenek76
nemusí to tak být u všech aut, ale má to třeba i Mercedes ML, viděl jsem to zatím jen u dieselu

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 17:31
od Hardcam
Taky kterej blazen by vytacel diesel...od toho je benzin...:)

Re: Santa v terénu

Napsal: 01 úno 2010, 18:59
od zdenek76
to je fakt, ale zase na druhu stranu se pak díky této vlastnosti u dieselu nikdy nedostaneš na výkon, který ti výrobce slibuje.

Dejme tomu zrovna 2.2 CRDi u SantaFe má mít nějakých 114kW, ale v reálu se vlivem charakteristiky motoru a omezeovači dostaneš jen na nějakých 102-104kW. Pro ideální jízdu z hlediska výkon/krouťák pak dokonce jen na nějakých 93kW, tj. jen 81% max výkonu.

Naproti tomu u benzinu 2.7 V6 máš 139 kW a v reálu se na ně v pohodě dostaneš. Pro ideální jízdu ti pak vyjde cca 121kW, tj. 87% max výkonu.

Takže je to u dieselu takový dost nespravedlivý, ty si zaplatíš za 114kW, ale stejně můžeš v praxi využít jen 102-104kW. To mi přijde stejně hloupý jakobys měl deklarovaný kufr 650 l, ale v reálu mohl použít jen 580 l. Nebo měl sedm míst k sezení, ale mohl použít jen šest.

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 01:09
od labtor
pri zaokruhleni na cele cisla je to 82% :wink:

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 10:54
od Hardcam
Tak to jsem ani nevedel...takze mam kolik, 70kW? :mrgreen:

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 11:11
od Jarda776
no tak v tem pripade kdyz sa to chipne tak to pojede jak ma psane origo(114kw) a neni to pretezovane :), je to tak nebo ne?

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 11:36
od zdenek76
Hardcam píše:Tak to jsem ani nevedel...takze mam kolik, 70kW? :mrgreen:
koukni na charakteristiku motoru a budeš vědět :D

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 12:31
od sosi
Ja mám 2006 novší model, tam mám ešte 110 kW. Je pravda, že ten motor splňa emisnu normu euro III? Až od roku 2007 má výkon 114 kW a euro IV? Dik

Re: Santa v terénu

Napsal: 02 úno 2010, 14:50
od zdenek76
sosi píše:Ja mám 2006 novší model, tam mám ešte 110 kW. Je pravda, že ten motor splňa emisnu normu euro III? Až od roku 2007 má výkon 114 kW a euro IV? Dik
Nejsem si jistej, ale podle mě:
2.2 CRDi 102kW = EuroIII
2.2 CRDi 110kW/114kW/132kW = Euro IV
2.2 CRDi 145 kW = Euro V