Stránka 3 z 4
Napsal: 04 zář 2008, 08:47
od mirpie
možná ti fakt už klouzala ta spojka...Nebo tam něco poštelovali a chtěli tě jen nasrat
. Peťane, dostal jsi jen čísla, nebo i graf, průběh točivého momentu a výkonu v závislosti na otáčkách? Dostal jsi i křivku ztrátového výkonu?
Napsal: 04 zář 2008, 09:44
od laxo18
jak to je jak sa prejavuje klzanie spojky ?
Napsal: 04 zář 2008, 13:03
od mirpie
že motor nepřenese celý svůj točivý moment na kola, ale část ho zůstane na spojce, která tak prokluzuje. Např. jedeš do kopce, plynu pořád stejně, otáčky rostou, ale auto nezrychluje...
Napsal: 04 zář 2008, 17:17
od laxo18
ono ked prekluzuje tak to robi furt alebo niekedy to ide normalne ?
Napsal: 04 zář 2008, 17:29
od mirpie
záleží, jak moc je spojka v háji...Když ne moc, prokluzuje jen při otáčkách maximálního momentu, tedy u Coupé někde při 4900ot/min. Když je jetá víc, prokluzuje níž i výš, dle křivky momentu v závislosti na otáčkách.
Je to stejný, jako kdybys jel a do toho si trochu zmáčknul spojkový pedál...
Napsal: 04 zář 2008, 17:36
od laxo18
dik moc za vysvetlenie
Napsal: 04 zář 2008, 21:42
od Jerry159
mám graf a vezmu ho na sraz jinak teda mám dva grafi jeden na 17" a druhý na 15" kolech a rozdíl tam je 7 kw myslím...a jinak ta spojka to dělala už při koupi...na dvojku se prostě neutrhla......na jedničku ano ale na dvojku nééé......až tam bude nová spojka tak si tam zajedu ještě jednou.....hodně si myslím že to dělá spojka....už aby tam byla nová......
Napsal: 05 zář 2008, 08:20
od laxo18
kolko mas najazdenych km ?
Napsal: 06 zář 2008, 20:09
od Dr Meduza
nevite nekdo jaky sou prevodovy pomery v prevodovce a jestli se lisej u ruznejch motoru, pripadne jestli ma treba ctyroko jinou, nebo sou vsechny stejny ?
premejslim ze si orientacne namerim vykon, ale nenasel sem jaky sou prevodovy pomeri nikde napsany
Napsal: 07 zář 2008, 11:22
od Jerry159
laxo18 píše:kolko mas najazdenych km ?
157 500 při koupi 144 444 km
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 12 bře 2009, 13:57
od Dr Meduza
ahoj, vytahnu trochu zapadly tema, sem se tak prohrabaval zahranicnima forama a nasel sem zajmavou vec ohledne vacek, ze prej este lepsi nez vacka z 1.8 je vacka z 2.0 Beta II
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 12 bře 2009, 14:21
od mirpie
Beta II ale výkonem stejná ne?
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 12 bře 2009, 14:41
od Dr Meduza
no podle toho, co sem nasel by mela mit jinou vejfukovou vacku, ale jinak to ma trochu vetsi kroutak a niz, kdyz se to zkombinuje, prej je docela slusnej narust, tak nevim
podle tohodle by mela mit vetsi zdvih a trochu vetsi prekryti
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 12 bře 2009, 15:11
od mirpie
hodně zajímavá tabulka. Koukám, zdvih sacího ventilu narostl téměř o 8desetin mm, zdvih výfukového téměř o 7desetin mm, a sací vačka u Beta 2 otvírá ventil později a později i zavírá a výfukový ventil otvírá ve stejnou dobu, ale zavírá jej dříve. Skrz ten větší zdvih asi není potřeba ho držet déle otevřený. Zajímaly by mě parametry toho motoru, jak moc to pohlo s tím točákem.
Re: vacka z 1.8 (lantra J2, coupe) do 2.0
Napsal: 12 bře 2009, 15:19
od Dr Meduza
mirpie píše:hodně zajímavá tabulka. Koukám, zdvih sacího ventilu narostl téměř o 8desetin mm, zdvih výfukového téměř o 7desetin mm, a sací vačka u Beta 2 otvírá ventil později a později i zavírá a výfukový ventil otvírá ve stejnou dobu, ale zavírá jej dříve. Skrz ten větší zdvih asi není potřeba ho držet déle otevřený. Zajímaly by mě parametry toho motoru, jak moc to pohlo s tím točákem.
chtelo by to grafy no, ale prej ze kdyz se da do Beta2 vejfukova vacka z Beta1 tak se prej zlepsi vykon, vejfukova se prave snizila, to bude asi kvuli emisim