výdrž motoru 1,5 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce . Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam .
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam .
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ja som tiez na zaciatku planoval aditiva TDA alebo VIF... ale ta obrovska nadoba mi proste nahana strach a to davkovanie mi nejak nedava zmysel. U STP viem ze to tam musim vyliat vsetko a nemam strach ze by som to "predavkoval"peaty píše:Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce . Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam .
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
jenze ten 2.5l proste dyl drzi protoze neni tak namahanej nemyslim otackama ale treba tlakama. A treba vstriky ti jdou porad stejne nezalezi na tom jestly motor honis nebo ne. motor ti vydrzi myslim ze dost tezko rict tyhle moturky tu nejsou dlouho aby uz snima byly skusenosti, ale vstriky a turbo!!! o tom sem mluvil.lato píše:No neviem čo máš s tým objemom, tieto reči počúvam takmer na každom kroku.. ak ten výkon využívam len občas - predbiehanie - myslím že som potom s tvojho hľadiska lepšie natom ako ten čo jazdí s 2 litrom na doraz. Mať výkonovú rezervu neznamená že ten motor jazdí na doraz. Nová technológia nemusí znamenať - malá životnosť. Ale fakt je, že mám len 45 tis.vlastaFR píše:.
jo (2.5l ale vykon schodnej s vasim!!!)
Uvidím, ale ak nebudem spokojný určite to nebudem hádzať nato že som 1,5-ku uštval...
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov . Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
Ďakujem Pepino !
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
hmm, tak to je zazrak ale teraz vazne, aditiva ti znizia spotrebu mozno o 0,1 az 0,2 litra co je maximum. Ich uloha je skor zlepsit mazanie nafty, znizit penivost a branit korozii palivoveho systemu. Teda zlepsuju startovanie a predlzuju zivotnost. Kupovat ich kvoli znizeniu spotrebe sa to neoplatilato píše:Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov . Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
foukam na 2,5 mam 15 alulato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
jj, to bude ono. malo nahustene pneu zvysuju spotrebu pohodovo aj o 0,2-0,4 litra na 100 kmlato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený
BTW k vydrzi motora. Ked tak jazdim sem tam jak nemecky dochodca do LIDL napadlo ma, ci na vydrz motoru zle vplyvaju aj nizke otacku (teda pod 1500).. ono prave pri tychto otackach auto dost klepe, ale na druhu stranu 1600 az 1800 je asi najekonomickejsia spotreba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
lato píše:VlastaFR: "pac je to nadupanej maloobjemovej diesel" - tak sme si nerozumeli, ja som zas reagoval natoto. Takže vstrekom to musí byť jedno či je to 1500cm3, alebo 3500cm3.....
to mas pravdu, ale cece nereknu ti jakou generaci Comonrailu pouziva ten 2,5l. asi ten posledni co tam mate vy. takze (vstriky teda spotrebni zbozi ) ale to turbickoa motor?? uvidime
kolik te stoji to aditivo?
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
ja ti neviem... co nemam rad su nejake urcite zarucene spravy a panika. Najazdil si Vlasto s 1,5CRDi 150 000km a odisli ti vstreky? alebo turboduchadlo? To su vsetko tak hypoteticke tvrdenia, myslim ze zatial nik s novym Accentom nepokoril 100 000 km takze je skoro na nejake tvrdeniavlastaFR píše:treba ti vydrzej o 40ts vic a pak pocitej s vymenou turba. bohuzel je to tak
Kolega z prace jazdi Getza s tymto motorom, ma cca 78 000 km, zatial ziadne problemy (a to nejak zabudol pri 45 000 menit olej a menili ho az po 60 000 nejak to ale uhadal a o zaruku neprisiel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Sluzobny Matrix 1.5 CRDi 3-valec, pri 120.000 km porucha tesnosti vstrekovacieho cerpadla - unikala nafta - pretesnene, pri 130.000 dalsia zavada este presne nezistena, auto tazsie startuje a "chcipa" za jazdy, vraj asi vadny nejaky ventil tiez na cerpadle...
Dufajme, ze VGT systemy budu trvacnejsie...
Dufajme, ze VGT systemy budu trvacnejsie...