Stránka 3 z 11
Napsal: 21 dub 2008, 15:59
od peaty
Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce
. Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam
.
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje
Napsal: 21 dub 2008, 16:45
od Mexican
peaty píše:Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce
. Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam
.
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje
ja som tiez na zaciatku planoval aditiva TDA alebo VIF... ale ta obrovska nadoba mi proste nahana strach a to davkovanie mi nejak nedava zmysel. U STP viem ze to tam musim vyliat vsetko a nemam strach ze by som to "predavkoval"
Napsal: 21 dub 2008, 21:02
od vlastaFR
lato píše:vlastaFR píše:.
jo (2.5l ale vykon schodnej s vasim!!!)
No neviem čo máš s tým objemom, tieto reči počúvam takmer na každom kroku.. ak ten výkon využívam len občas - predbiehanie - myslím že som potom s tvojho hľadiska lepšie natom ako ten čo jazdí s 2 litrom na doraz. Mať výkonovú rezervu neznamená že ten motor jazdí na doraz. Nová technológia nemusí znamenať - malá životnosť. Ale fakt je, že mám len 45 tis.
Uvidím, ale ak nebudem spokojný určite to nebudem hádzať nato že som 1,5-ku uštval...
jenze ten 2.5l proste dyl drzi protoze neni tak namahanej nemyslim otackama ale treba tlakama. A treba vstriky ti jdou porad stejne nezalezi na tom jestly motor honis nebo ne. motor ti vydrzi myslim ze dost tezko rict tyhle moturky tu nejsou dlouho aby uz snima byly skusenosti, ale vstriky a turbo!!! o tom sem mluvil.
Napsal: 23 dub 2008, 22:58
od lato
VlastaFR: "pac je to nadupanej maloobjemovej diesel" - tak sme si nerozumeli, ja som zas reagoval natoto. Takže vstrekom to musí byť jedno či je to 1500cm3, alebo 3500cm3.....
Napsal: 23 dub 2008, 23:33
od lato
Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov
. Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
Napsal: 24 dub 2008, 09:19
od Mexican
lato píše:Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov
. Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
hmm, tak to je zazrak
ale teraz vazne, aditiva ti znizia spotrebu mozno o 0,1 az 0,2 litra co je maximum. Ich uloha je skor zlepsit mazanie nafty, znizit penivost a branit korozii palivoveho systemu. Teda zlepsuju startovanie a predlzuju zivotnost. Kupovat ich kvoli znizeniu spotrebe sa to neoplati
Napsal: 24 dub 2008, 18:23
od lato
Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený
Napsal: 24 dub 2008, 20:48
od David C3
lato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený
foukam na 2,5 mam 15 alu
Napsal: 24 dub 2008, 21:25
od Mexican
lato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený
jj, to bude ono. malo nahustene pneu zvysuju spotrebu pohodovo aj o 0,2-0,4 litra na 100 km
BTW k vydrzi motora. Ked tak jazdim sem tam jak nemecky dochodca do LIDL napadlo ma, ci na vydrz motoru zle vplyvaju aj nizke otacku (teda pod 1500).. ono prave pri tychto otackach auto dost klepe, ale na druhu stranu 1600 az 1800 je asi najekonomickejsia spotreba
Napsal: 24 dub 2008, 23:55
od vlastaFR
lato píše:VlastaFR: "pac je to nadupanej maloobjemovej diesel" - tak sme si nerozumeli, ja som zas reagoval natoto. Takže vstrekom to musí byť jedno či je to 1500cm3, alebo 3500cm3.....
to mas pravdu, ale cece nereknu ti jakou generaci Comonrailu pouziva ten 2,5l. asi ten posledni co tam mate vy. takze (vstriky teda spotrebni zbozi
) ale to turbickoa motor?? uvidime
kolik te stoji to aditivo?
Napsal: 25 dub 2008, 07:26
od David C3
takže jak to čtu ve 150tis km dam za vstřiky 25tis kč???
Napsal: 25 dub 2008, 09:19
od vlastaFR
treba ti vydrzej o 40ts vic a pak pocitej s vymenou turba. bohuzel je to tak
Napsal: 25 dub 2008, 09:50
od Mexican
vlastaFR píše:treba ti vydrzej o 40ts vic a pak pocitej s vymenou turba. bohuzel je to tak
ja ti neviem... co nemam rad su nejake urcite zarucene spravy a panika. Najazdil si Vlasto s 1,5CRDi 150 000km a odisli ti vstreky? alebo turboduchadlo? To su vsetko tak hypoteticke tvrdenia, myslim ze zatial nik s novym Accentom nepokoril 100 000 km takze je skoro na nejake tvrdenia
Kolega z prace jazdi Getza s tymto motorom, ma cca 78 000 km, zatial ziadne problemy (a to nejak zabudol pri 45 000 menit olej a menili ho az po 60 000
nejak to ale uhadal a o zaruku neprisiel
Napsal: 25 dub 2008, 12:21
od vlastaFR
mexican. nesirim paniku. precti si o tom neco, o tech zazracnych turbech a vstrikach
a jejich zivotnosti
jen tu pisu co uz vim, nemam proc si vymejslet
Napsal: 25 dub 2008, 13:40
od rastos
Sluzobny Matrix 1.5 CRDi 3-valec, pri 120.000 km porucha tesnosti vstrekovacieho cerpadla - unikala nafta - pretesnene, pri 130.000 dalsia zavada este presne nezistena, auto tazsie startuje a "chcipa" za jazdy, vraj asi vadny nejaky ventil tiez na cerpadle...
Dufajme, ze VGT systemy budu trvacnejsie...