Stránka 3 z 5

Napsal: 20 kvě 2008, 14:57
od dragunov87
myslim ze to nebude tym, ale skontrolujem. asi pred mesiacom som menil filtra a aj olej a ono to uz robilo aj pred tym. dufam teda ze to bude len nieco nedotiahnute, velka vola, alebo take nieco.

Napsal: 20 kvě 2008, 15:24
od mirpie
obávám se, že problém se zdvihátky budeš mít taky. Cvaká to s otáčkami. Druhá možnost, přijatelnější, by mohl být jen volnější rozvodý řetěz a v tom prohnutí mlátí do toho ocelového vedení co je hned pod víkem ventilů

Napsal: 20 kvě 2008, 15:34
od dragunov87
no nic servis, inu moznos nevidim. nebudem sa v tom rypat. narobil by som mozno viac skody nez uzitku. dam vediet co s tym bolo, len musim pockat az bracha pojde na sluzobku aby som pouzival jeho auto :( dufam ze nebude uz neskoro. to klopanie prestane ked sa motor troska zohreje som este zabudol podotknut.

Napsal: 20 kvě 2008, 22:28
od Samuel
ehm co sa tyka sviecok, pred tym som mal brisky tie zakladne boli dobre, oproti championom. ale teraz mam Bosch platinum uz 2500 km a vsetko maximalne okej.........praveze mam lepsi pocit, ze lepsie makaju.......aj som si to potvrdil lebo som buchol spat ocistene Brisky resetol RJ a nebolo to ono, pojazdil som s nimi tyzden........takze naspat Bosch reset Rj a hmmm makaaa :wink: takze u mna tak..........Bosch platinum.....4 ks 900 sk :oops:

Napsal: 21 kvě 2008, 18:37
od mirpie
dragunov87 píše:no nic servis, inu moznos nevidim. nebudem sa v tom rypat. narobil by som mozno viac skody nez uzitku. dam vediet co s tym bolo, len musim pockat az bracha pojde na sluzobku aby som pouzival jeho auto :( dufam ze nebude uz neskoro. to klopanie prestane ked sa motor troska zohreje som este zabudol podotknut.

pak dej určitě vědět, jak jsi pochodil v servise

Napsal: 21 kvě 2008, 22:45
od dragunov87
ok

Napsal: 03 čer 2008, 11:13
od mirpie
neví někdo hodnoty odporu u zapalovacích kabelů? Začlo mi to jet na tři válce, občas naskočí, ale cuká to jak ludra a hlavně zastudena to nejede. Po ohřátí někdy ok, ale cuká pořád. Na 99% vim, že to bude jeden ze zapalovacích kabelů, protože když jsem asi před 4měsíci měnil svíčky, z jednoho kabelu mi zůstal ten kontaktní plíšek na svíčce, utrženej z kabelu. Ale jezdilo to normláně, tak jsem to neřešil, ted už ten přechodovej odpor je tam asi dost velkej a někdy svíčka nedostane napětí... Kamarád mi nabízí jetý origo kabely za symbolickou cenu, tak potřebujem oba vědět hodnoty na proměření, jestli to má vůbec cenu, jestli nejsou v podobným stavu jako ty moje.
Dík Mira

Napsal: 03 čer 2008, 11:35
od laxo18
no tak ako pise jedna stranka tak od vyroby mali byt tie kable 16kOHM
dam ti sem aj link ked chces tak si to tam kukni ale je to v ang
http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=790

Napsal: 03 čer 2008, 11:39
od laxo18
ja by som sa kukol na napetovu cievku vedsinou odide ona ako kabel aspon u mna to vedsinou tak bolo na sonate aj u accenta

Napsal: 03 čer 2008, 11:44
od mirpie
dík za odkaz, u origo kabelů píšou že maj 16kohm/m, ty jejich prej maj 8kohm/m... Chtělo by to odkaz na nějaký manuál, ti prodejci napíšou cokoli, jen aby se to dobře prodávalo..

Napsal: 03 čer 2008, 11:51
od laxo18
hej to je pravda ze su taky co napisu vsetko mozne len aby predali

Napsal: 03 čer 2008, 19:28
od mirpie
tak jsem něco našel v servisních materiálech, hodnota odporu sekundárního vinutí je 10,9-13,9kohm.

Napsal: 03 čer 2008, 19:42
od laxo18
pockat ale to sekundarne vynutie nieje nahodou myslene cievka ?

Napsal: 04 čer 2008, 14:54
od mirpie
? Kamarád naměřil na použitých kabelech odpor 8-10kohm, tak myslim, že dobrý

Napsal: 04 čer 2008, 15:02
od laxo18
noo tak to by teda malo byt v poriadku